Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Kielce: Remont lewego wału rzeki Wisły w km 16+840 - 18+173, 22+200 - 23+000 Łężek - Otoka, gm. Łoniów
Numer ogłoszenia: 122699 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lewego wału rzeki Wisły w km 16+840 - 18+173, 22+200 - 23+000 Łężek - Otoka, gm. Łoniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont lewego wału rzeki Wisły w km 16+840 - 18+173, 22+200 - 23+000 Łężek - Otoka, gm. Łoniów. zgodnie z opracowaną przez Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa BIPROMEL, ul. Instalatorów 9, 02-237 Warszawa, dokumentacją techniczna obejmującą: -Projekty wykonawcze remontu lewego wału rzeki Wisły w km 16+840 - 18+173 i 22+200 - 23+000 Łężek - Otoka, -aneks do projektu wykonawczego dla odcinka w km 22+200 - 23+000, -projekty zagospodarowania rezerw gruntowych, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, -przedmiary robót (mające wyłącznie charakter informacyjny). Ww dokumenty stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Remont będzie obejmował 2 odcinki lewego wału rzeki Wisły. W ramach przedmiotowych robót na całej długości remontowanych odcinków zostanie wykonane uszczelnienie korpusu wału za pomocą bentomaty, a dodatkowo na odcinku 16+840 - 18+173 zostanie wykonane uszczelnienie podłoża stalową ścianką zabitą na gł. 6m. Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję: km 16+840-18+173, -długość odcinka wału:1,333 km, -wymiary wału istniejącego: - średnia wysokość: 3,82 m, -średnia szerokość korony 3,24 m, -wymiary wału projektowanego: -szerokość korony 3,0 m, -długość odcinka do uszczelnienia korpusu matą bentonitową i podłoża ścianką szczelną:1333 m, -powierzchnia uszczelnienia podłoża ścianką szczelną stalową:8 000 m2, - powierzchnia uszczelnienia matą bentonitową:16 800 m2, -przejazdy wałowe:3 szt., -umocnienie przejazdów wałowych płytami:2 000 m2, -zdjęcie warstwy humusu:7 160 m2, -kubatura gruntu do dowiezienia:35 060 m3,- humusowanie i obsiew skarp: 31 700 m2 km 22+200-23+000:-długość odcinka wału: 0,838 km, -wymiary wału istniejącego, - szerokość korony:3,44 m, -wysokość maksymalna:5,32 m, - wysokość minimalna: 4,05 m,- powierzchnia uszczelnienia matą bentonitową:12 840 m2, - zdjęcie warstwy humusu:2 758 m3, - kubatura wykopu pod ułożenie maty bentonitowej 17 760 m3, - humusowanie i obsiew skarp:11 530 m2, - powierzchnia pasa przywałowego do zagospodarowania:0,82 ha, - karczowanie drzew:3 szt., - rozebranie i odbudowa przejazdu wałowego:1 szt. Rezerwy ziemne zlokalizowane są na działkach o nr ewid: 386 we wsi Łężek oraz 926 we wsi Otoka Grabińska, które stanowią własność Skarbu Państwa w zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej - Zarząd Zlewni Wisły sandomierskiej z siedzibą w Sandomierzu. Z dokumentacją w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 8.00 - 14.00. Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto:-Urządzenie zaplecza budowy,- Zabezpieczenie robót pod względem BHP, - Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy, - Dwukrotne w ciągu roku przez okres gwarancji trwający 3 lata koszenie obu skarp oraz korony remontowanych odcinków wału wraz z dokonaniem ewentualnych podsiewów mieszankami traw i nawożeniem. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać:- na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z:- obowiązującymi przepisami BHP;- warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót;- polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi,- przepisami prawa budowlanego,- zasadami wiedzy technicznej, - uzgodnieniami RZGW i RDOŚ (dotyczy rezerw ziemnych). 3.Dokumentacja techniczna oraz SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. 4.Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów lub urządzeń służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały i urządzenia równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. 2010r., Dz.U. nr 113,poz. 759 z późn. zm. - zwaną dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały ( wyroby) i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów ( wyrobów) i urządzeń zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 1.___ 5. Zamawiający zakłada, że inwestycja będzie realizowana w cyklu dwuletnim od dnia podpisania umowy z Wykonawcą w 2011 r. do dnia do 31 października 2012 r. Zamawiający posiada do wykorzystania w 2011 r. środki na przedmiotowe zadanie w kwocie 9,9 mln zł. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty na tą wartość w terminie do 15 listopada 2011 r. i zgłosić w tym terminie do odbioru technicznego. W przypadku, gdy cena oferty wyłonionej jako najkorzystniejsza na całość przedmiotu zamówienia będzie niższa lub równa w/w kwocie Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia do 15 listopada 2011 r. i zgłoszenia przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego w tym terminie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, modernizacji lub remoncie wałów przeciwpowodziowych, zapór oraz innych nasypów ziemnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł i łącznej długości nie mniejszej niż 1,0 km. Udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie ww robót dotyczy obiektów z których każdy winien spełnić poniższe wymagania:1.1średnia wysokość nasypu co najmniej 3,0 m,1.2 stopień zagęszczenia Id co najmniej 0.50 lub wskaźnik zagęszczenia Is co najmniej 0.92. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty:2.Sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3.Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia do zakresu robót melioracji wodnych wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt.1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do osoby wymienionej w rozdz. VII pkt. 2.1 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał,3. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie.4.Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.5. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6.Wykonawca, w przypadku oferowania wyrobów lub urządzęń równoważnych stosownie do zapisu w rozdz. I pkt. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- w przypadku zmiany technologii wykonania robót budowlanych z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron umowy - wystąpienia czynników (o których mowa we wzorze umowy w paragrafie 2) mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia - urzędowej zmiany stawki VAT - ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego zgodnie z warunkami określonymi w § 4 pkt 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 125 Schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
- Zaprojektowanie i budowa szklarni doświadczalnej Białowieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.