eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrychówŚwiadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Andrychów: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach
Numer ogłoszenia: 122820 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych w Roczynach , Roczyny, ul. Szkolna 10, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 33 875 14 33, faks 33 875 14 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych (zupy oraz drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach oraz (śniadania, zupy, drugiego dania obiadowego wraz z kompotem, podwieczorek) dla dzieci 3,4,5 letnich Przedszkola przy Zespole Szkół Samorządowych w Roczynach. Wykaz zestawów w ramach śniadania dla Przedszkola Zestaw 1: Płatki kukurydziane z miodem 20g, mleko 200ml, chleb siedem ziaren 70g, masło 10g, ser żółty 15g. Kiełbaski cielęce 20g na ciepło, chleb 70g, masło 10g, kawa z mlekiem 150 ml. Chleb 70g, masło 10g, kiełbasa drobiowa 20g, pomidor 10g, kakao 150 ml. Wek 70g, masło 10g, zielona sałata 5g, wędlina drobiowa 20g, herbata z cytryną 150 ml. Bułka 70g, masło 10g, krem czekoladowy 10g, herbata z sokiem 150 ml. Zestaw 2: Płatki z cynamonem 20g, mleko 200ml, chleb słonecznikowy 70g, masło 10g, ser topiony 20g. Chleb graham 70g, masło 10g, pasta z sera białego z makrelą 30g, herbata z cytryną 150 ml. Bułka kajzerka 70g, masło 10g, szynka wieprzowa 20g, ogórek kiszony 10g + kawa z mlekiem 150 ml. Płatki ryżowe 20g, mleko 200ml, chleb 70g, masło 10g, ser topiony 20g. Chleb 70g, masło 10g, pasta z kiełbasy 20g, szczypiorek 5g, kakao 150 ml. Zestaw 3: Rogalik maślany 70g, masło 10g, dżem owocowy 10g, kakao 15 ml. Kiełbaski drobiowe 30g, wek 70g, masło 10g, ketchup 10g, herbata owocowa 150 ml. Bułka 70g, masło 10g, kiełbasa krakowska 20g, sałata zielona 5g, herbata z sokiem 150 ml. Chleb 70g, masło 10g, ser żółty 15g, rzodkiewka 10g, szczypiorek 5g, kawa z mlekiem 150 ml. Płatki owsiane z morelami 20g, mleko 200 ml, chleb siedem ziaren 70g, masło 10g, pomidor 15g. Zestaw 4: Bułka kajzerka 70g, masło 10g, ser żółty 20g, szczypior, pomidor 15g, herbata z cytryną 150 ml. Pieczywo 70g, jajko gotowane na twardo z majonezem 50g, szynka indycza 20g, masło 10g, ogórek zielony 10g, herbata z sokiem 150 ml. Pieczywo 70g, serek twarogowy na słodko 40g, masło 10g, herbata z sokiem malinowym 150 ml. Rogalik 70g, dżem owocowy 10g, masło 10g, kawa inka z mlekiem 150 ml. Chleb razowy 70g, pieczony pasztet indyczy 20g, papryka konserwowa 10g, pomidor 20g, masło 10g, herbata z cytryną 150 ml. Wykaz zestawów zup dla Przedszkola : Zestaw 1: Rosół z makaronem - 300 ml. Zupa ogórkowa z ryżem - 300 ml. Zupa pomidorowa z makaronem - 300 ml. Zupa jarzynowa z ziemniakami - 300 ml. Żurek z ziemniakami i białą kiełbasą - 300 ml. Zestaw 2: Zupa Grysikowa na rosole - 300 ml. Krupnik zabielany z ziemniakami - 300ml. Barszcz ukraiński - 300 ml. Barszcz biały z jajkiem - 300 ml. Zupa koperkowa z makaronem - 300 ml. Zestaw 3: Zupa kalafiorowa z tartym ciastem - 300 ml. Zupa pieczarkowa z grzankami - 300 ml. , Krem z zielonego groszku z grzankami - 300 ml. Zupa ogórkowa z ryżem - 300 ml. Zupa brokułowa (krem) z kulkami ptysiowymi - 300 ml. Zestaw 4: Kapuśniak z ziemniakami - 300 ml Wiosenna zupa z kalarepy i warzyw zabielana śmietanką - 300 ml. Krem z serka topionego i groszek ptysiowy - 300 ml. Rosół z lanym ciastem - 300 ml. Barszcz czerwony z ziemniakami - 300 ml. Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla Przedszkola ZESTAW I: pierogi leniwe 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml. ZESTAW II: Kotlet mielony indyczo-wieprzowy 70g + ziemniaki 100g + mizeria 100g + kompot 150 ml. ZESTAW III: Paluszki rybne z fileta 70g + ziemianki 100g + surówka z kiszonej kapusty 100g + kompot 150ml. ZESTAW IV: Kotlet z kurczaka 70g + ziemniaki 100g + mizeria ze śmietanką i szczypiorkiem 100g + kompot 15 ml. ZESTAW V: Spaghetti z mięsem 200g + kompot 150 ml. ZESTAW VI: Filet z indyka 70g + ziemniaki 100g + kapusta pekińska z sosem winegret 100g + kompot 150 ml. ZESTAW VII: Naleśniki z serem białym 100 g + polewa malinowa 20g + kompot 150 ml. ZESTAW VIII: Filet rybny panierowany 70g + ziemniaki 100g + surówka z marchwi 100g + kompot 150ml. ZESTAW IX: Kurczak w jarzynach 100g + ryż na sypko 45g + sos beszalelowy 20g + kompot 150 ml. ZESTAW X: Bitki wołowe 100g + ziemniaki 100g + sałatka szwedzka 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XI: Pierogi z truskawkami 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml. ZESTAW XII: Pieczeń z indyka w sosie śmietankowym 80g + ziemniaki 100g + ogórek kiszony 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XIII: Racuchy z jabłkami i konfiturą, cukier puder 250g + kompot 150 ml. ZESTAW XIV: Risotto cielęce 70 g + kasza jaglana 45g + sos pomidorowy 10g + kompot 150ml. ZESTAWXV: Pulpety w sosie własnym 80g + ziemniaki 100g + buraki 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XVI: Gulasz po węgiersku 100g + kluski śląskie 100g + sałatka z czerwonej kapusty 100g + kompot 150 ml. ZESTAW XVII: Ryż na sypko 45g + polewa truskawkowa 30g + kompot truskawkowy 150 ml. ZESTAW XVIII: Chikeny z kurczaka 70g + ziemniaki 100g + surówka marchwi i jabłka 100g + kompot 15 ml. ZESTAW XIX: Kluski na parze 200g + polewa truskawkowa 30g + kompot 150 ml. ZESTAW XIX: Filet z dorsza 70g + ziemniaki 100g + kapusta zasmażana 100g + kompot 150ml. ZESTAW XX: Pierogi z serem białym 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml. ZESTAW XXI: Rolada indycza z farszem mięsno-warzywnym 70g + ziemniaczki pieczone 100 g + surówka wielowarzywna 150g + kompot 150 ml. ZESTAW XXII: Ryż zapiekany z jabłkiem i sosem waniliowym 200g + kompot 150 ml. ZESTAW XXIII: Bigos z mięsem i kiełbasą 150 g + ziemniaki 100g + kompot wieloowocowy 150 ml. ZESTAW XXIV: Jajko sadzone 70g + fasolka szparagowa z masłem i bułka tartą 100g + ziemniaki 100g + kompot z wiśni 150ml. ZESTAW XXV: Filet z kurczaka zwijany z serem 70g+ ziemniaki puree 100g + surówka z czerwonej kapusty 150 g + kompot truskawkowy 150 ml. Wykaz zestawów podwieczorków dla Przedszkola: Zestaw 1: Wek 50g + masło 10g + pasta jajeczna 20g + herbata z cytryną 150 ml. Ciasto drożdżowe z truskawkami 70g + herbata z sokiem wiśniowym 150 ml. Jogurt owocowy 150g. + herbatnik Kisiel owocowy 150g. Kanapka wiosenna 70g + herbata z sokiem 150 ml. Zestaw 2: Banan 150g. Wafle przekładane masą toffii 70g. Kołacz makowo-serowy 70g + herbata owocowa 150 ml. Budyń z sokiem owocowym 150g. Jabłecznik 100g + herbata 150 ml. Zestaw 3: Babka cytrynowa 150g + kakao 150 ml. Chleb 50g + masło 10g + pasta z makreli 20g + herbata z cytryną 150 ml. Galaretka owocowa 150g, + biszkopt Ciasto biszkoptowe z nadzieniem owocowym 70g + herbata owocowa z dzika różą 150 ml. Graham 50g + masło 10g + ser żółty 10g + kakao 150 ml. Zestaw 4: Ciasto murzynek 100g + herbata owocowa 150 ml. Owoc sezonowy + herbatnik + herbata z sokiem 150 ml. Budyń z bitą śmietaną 15 g + biszkoptowa rurka Kanapka wiosenna z wędliną i warzywami 150g + herbata z sokiem owocowym 150 ml. Wek 50 g + masło 10g + polędwica drobiowa 10g + herbata z sokiem malinowym150 ml. Wykaz zestawów zup : Zestaw 1: Rosół z makaronem - 350 ml. Zupa ogórkowa z ryżem - 350 ml. Zupa pomidorowa z grubym makaronem - świderki - 350 ml. Krem z dyni posypany żółtym serem - 350 ml. Barszcz zabielany z ziemniakami i jajkiem - 350 ml. Zestaw 2: Zupa koperkowa z ryżem - 350 ml. Krupnik zabielany z ziemniakami - 350 ml. Zupa z grochu omielanego z grzankami - 350 ml. Barszcz biały z jajkiem - 350 ml. Zupa koperkowa z makaronem - 350 ml. Zestaw 3: Zupa ziemniaczana z kiełbasą - 350 ml. Zupa kalafiorowa - 350 ml. Zupa pieczarkowa z grzankami - 350 ml. Barszcz czerwony z ziemniakami i jajkiem - 350 ml. Zupa brokułowa (krem) z kulkami ptysiowymi - 350 ml. Zestaw 4: Kapuśniak z ziemniakami - 300 ml Wiosenna zupa z kalarepy i warzyw zabielana śmietanką - 300 ml. Krem z serka topionego i groszek ptysiowy - 300 ml. Rosół z lanym ciastem - 300 ml. Barszcz czerwony z ziemniakami - 300 ml. Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem ZESTAW I: kotlet dewolay 100g + ziemniaki 220g + surówka z kiszonej kapusty 170g + kompot 200ml ZESTAW II: gołąbki w sosie pomidorowym 400 g + kompot 200 ml ZESTAW III: kotlet drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + buraczki 170 g + kompot 200 ml ZESTAW IV : gulasz wieprzowy 100g + kasza jęczmienna 220g + ogórek konserwowy 170g + kompot 200ml ZESTAW V : filet z dorsza 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z porów z jabłkiem i marchewką 170 g + kompot 200 ml ZESTAW VI : kotlet schabowy 100 g. + ziemniaki 220 g. + kapusta zasmażana 170g + kompot 200 ml. ZESTAW VII : gyros z kurczaka 100 g + ryż 220 g + surówka z selera 170 g + kompot 200 ml ZESTAW VIII : filet z kurczaka w płatkach 100g + ziemniaki 220g + buraczki 170g + kompot 200ml ZESTAW IX : makaron pene z sosem alla bolonez i serem 400 g + kompot 200 ml ZESTAW X : makaron świderki z białym serem - 400 g + kompot 200 ml ZESTAW XI: kurczak w sosie słodko-kwaśnym - 300 g + ryż 100 g + kompot 200 ml ZESTAW XII: udko z kurczaka 100 g + ziemniaki 220 g + marchewka z groszkiem 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XIII : klopsy w sosie pieczarkowym 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z kapusty pekińskiej 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XIV: filet drobiowy w cieście100 g + ziemniaki 220 g + buraczki 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XV : naleśniki z serem i dżemem truskawkowym 400 g + kompot 200 ml. ZESTAW XVI : zrazy z boczkiem i marchewką 100 g + ziemniaki 220 g + bukiet jarzyn 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XVII : pieczeń wieprzowa 100 g + kluski śląskie 220 g + kapusta czerwona 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XVIII : kotlet drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z selera 170 g + kompot 200 ml ZESTAW XIX : pierogi z owocami 400 g + kompot 200 ml ZESTAW XX : łazanki z kapustą i pieczarkami 400 g + kompot 200 ml ZESTAW XXI: Rolada indycza z farszem mięsno-warzywnym 100g + ziemniaczki pieczone 220 g + surówka wielowarzywna 170g + kompot 150 ml. ZESTAW XXII: Ryż zapiekany z jabłkiem i sosem waniliowym 400g + kompot 150 ml. ZESTAW XXIII: Bigos z mięsem i kiełbasą 150 g + ziemniaki 220g + kompot wieloowocowy 150 ml. ZESTAW XXIV: Jajko sadzone 100g + fasolka szparagowa z masłem i bułka tartą 100g + ziemniaki 220g + kompot z wiśni 150ml. ZESTAW XXV: Filet z kurczaka zwijany z serem 100g + ziemniaki puree 220g + surówka z czerwonej kapusty 170 g + kompot truskawkowy 150 ml. Wykonawca będzie dostarczał posiłki w poszczególnych dniach żywienia zgodnie z kolejnością zestawów zup oraz zestawów drugiego dania obiadowego oraz zestawów dla Przedszkola z pkt I niniejszej SIWZ. W przypadku większej liczby dni żywienia w danym miesiącu wydawane będą kolejne zestawy obiadowe poczynając od pierwszego w wykazie. Raz w tygodniu (piątek) serwowana jest potrawa bezmięsna. Zamawiający zastrzega możliwość korekty jadłospisu za zgodą Wykonawcy. A)Zamawiający planuje, że: - dziennie należy dostarczyć 100 obiadów( drugie danie obiadowe wraz z kompotem ) oraz 30 zup. W roku szkolnym 2015/16 należy dostarczyć 18 500 obiadów (drugie danie obiadowe wraz z kompotem ), tj. 100 obiadów x 185 dni oraz 5 550 zup tj. 30 zup x 185 dni, - dziennie należy dostarczyć 25 śniadań, 25 obiadów (drugie danie obiadowe wraz z kompotem), 25 zup, 25 podwieczorków. W roku szkolnym 2015/16 należy dostarczyć 5 225 porcji, tj. 25 śniadań x 209 dni, 25 obiadów x 209 dni, 25 zup x 209 dni oraz 25 podwieczorków x 209 dni. Miesiąc dostawy Ilość dni usługi Ilość dni usługi - Przedszkole Wrzesień 20 22 Październik 22 22 Listopad 20 20 Grudzień 16 22 Styczeń 9 19 Luty 21 21 Marzec 19 22 Kwiecień 21 21 Maj 20 20 Czerwiec 17 21 B) Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Zamawiający danego dnia do godz. 8.00 poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. C) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 21 poz. 105 z późn. zm. ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. - Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych). - Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. - Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej, z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP lub systemu równoważnego dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. D) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. - Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach transportowych - termosach wykonanych z polipropylenu z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. - Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. - Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu szkoły wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. - Koszty związane z myciem zastawy obiadowej, sprzątaniem kuchni ponosić będzie Zamawiający. -Wykonawca przyuczy na swój koszt obsługę stołówki Zamawiającego do wydawania posiłków (porcjowanie posiłków) przez pierwszy tydzień żywienia. E) Koszty związane z myciem termosów - pojemników transportowych ponosić będzie Wykonawca i zobowiązuje się do ich mycia w swojej siedzibie. Koszty te są ujęte przez Wykonawcę w cenie obiadu. F) Posiłki dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum będą wydawane na zastawie obiadowej (100 sztuk dużych talerzy i 30 miseczek na zupy, sztućce: widelce, noże po - 100 szt. oraz łyżki 30 sztuk)- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. G) Posiłki dla Przedszkola będą wydawane na zastawie obiadowej (25 sztuk dużych talerzy i 25 miseczek na zupy, sztućce: widelce, noże po - 25 szt. oraz łyżki 25 sztuk, łyżeczki deserowe po - 25 szt.)- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. -Ponadto Wykonawca w ramach usługi użyczy nieodpłatnie Zamawiającemu trzykomorowy podgrzewacz (z niezależną regulacją temperatur na każdą komorę wraz z piekarnikiem do pojemników transportowych z posiłkami - 1szt., (Zamawiający będzie wydawał obiady na dwóch przerwach międzylekcyjnych), środki myjące przeznaczone do zmywarki, termometr do mierzenia temperatury potraw na okres obowiązywania umowy. W razie awarii Wykonawca użyczy nieodpłatnie zmywarki Zamawiającemu. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zniszczenie i uszkodzenie termosu, trzykomorowego podgrzewacza z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz za stłuczenie w trakcie użytkowania 10% zastawy użyczonej przez Wykonawcę. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wyznaczonej godziny wydawania posiłków. - Braki w zastawie powyżej 10% uzupełni Zamawiający na swój koszt. H) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, a mianowicie: Dostarczone posiłki muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy. I) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków w okresie od 03.09.2015 r. do 23.06.2016 r. w godzinach 11.00 - 11.15 dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii zimowych i letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych. J) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków dla Przedszkola w okresie od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r. w dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach: śniadanie od 08.30 - 08.45, obiad w godzinach od 11.00 - 11.15. Podwieczorek dostarczany będzie przy obiedzie. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niezgorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. K) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie ilości dostarczonych posiłków przez Wykonawcę i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT. Do faktury należy dołączyć wartości kaloryczne oraz normy dostarczonych posiłków. Termin wykonania zamówienia dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum: 03.09.2015r. - 23.06.2016r. Termin wykonania zamówienia dla Przedszkola: 01.09.2015r. - 30.06.2016r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: A. wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę cateringową (przygotowywanie i transport ciepłego posiłku) trwającą co najmniej dwanaście miesięcy dla minimum 30 dzieci przedszkolnych i młodzieży szkolnej. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony dokumentem, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł. (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy opłaty należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów oferta będzie zawierać: 1. formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 2. listę pomiotów należących do tej samej grupy kapitałowej ( w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U . Nr 50 poz.331 z późn . zm. ) w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, należy załączyć do oferty w oryginale, zawierające podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia . Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów za zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w SIWZ w dziale III pkt A 1, 2, 3 oraz pkt. C 1, składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik. Dokumenty, o których mowa w SIWZ w dziale III pkt B 1, 2 oraz C 2 składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Odległość miejsca przygotowywania posiłków od miejsca ich dostarczania - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach, ul. Szkolna 10, 34-120 Andrychów; w godzinach 8.00 - 14.00 w dniach pracy szkoły lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2015 godzina 08:45, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Samorządowych w Roczynach, ul.Szkolna 10, 34 - 120 Andrychów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.