Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-05
Warszawa: DOSTAWA KOMPUTERÓW, MONITORÓW I DRUKAREK, OPROGRAMOWANIA, CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH I WYPOSAŻENIA SIECIOWEGO ORAZ DYSKÓW MAGNETYCZNYCH I PAMIĘCI FLASH
Numer ogłoszenia: 122980 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPUTERÓW, MONITORÓW I DRUKAREK, OPROGRAMOWANIA, CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH I WYPOSAŻENIA SIECIOWEGO ORAZ DYSKÓW MAGNETYCZNYCH I PAMIĘCI FLASH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, monitorów LCD wykonanych w technologii TN, laserowych drukarek kolorowych, drukarek laserowych monochromatycznych, komputerów stacjonarnych. 2) Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa routerów (bramek internetowych), switchy zarządzanych, myszy optycznych bezprzewodowych, routerów (bramek internetowych) ISR, serwerowych kart sieciowych, myszy optycznych ze złączem USB, tonerów do zamawianych urządzeń, kart sieciowych, kart grafiki, chłodzenia notebooków, routerów niezarządzanych przełączników, urządzeń posiadających pamięć flash, płyt głównych standardu mATX, zasilaczy, napędów CD-ROM/DVD, kart graficznych niskoprofilowych, routerów szerokopasmowych bezprzewodowych, podkładek pod mysz, routerów bezprzewodowych z serwerem druku, listw zasilająco-filtrujących, procesorów, , modułów pamięci DDR-2, akumulatorów zasilających notebooka, toreb do notebooków, obudów ATX, myszy optycznych przewodowych, klawiatur, kart rozszerzeń sterownika SCSI, modułów pamięci RAM, niezarządzanych przełączników, zasilaczy sieciowych, kabli HDMI, zastawów chłodzących procesor, past termoprzewodzących, taśm samoprzylepnych termoprzewodzących. 3) Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania Kaspersky Internet Security, rozszerzenia systemu operacyjnego do wersji Mac OS X v10.6 Snow Leopard Retail, Norton Antivirus 2010 BOX PL 3, Norton Antivirus 2010 BOX PL 5, Microsoft Office Mac 2008 Business Edition PL BOX, uaktualnienia systemu operacyjnego Windows Vista do Windows 7, AVAST Professional BOX 1-desktop. 4) Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysków twardych SSD, pamięci SSD mini PCI-e, dysków twardych Solid State Disc, stacji dokujących do dysków SATA, dysków twardych magnetycznych, dysków twardych magnetycznych zewnętrznych, modułów pamięci RAM, kart flash typu SD, pamięci przenośnych w formie klucza..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.21.61.00-7, 30.23.61.11-3, 30.23.71.40-2, 30.23.61.11-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową (modelu lub typu) i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 01-476 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 11A, Dom Studencki Nr 3, pokój Nr 4 (wejście od ulicy Kocjana).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 13.05.2010r. do godz. 9:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów, monitorów i drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, monitorów LCD wykonanych w technologii TN, laserowych drukarek kolorowych, drukarek laserowych monochromatycznych, komputerów stacjonarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części komputerowych i wyposażenia sieciowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa routerów (bramek internetowych), switchy zarządzanych, myszy optycznych bezprzewodowych, routerów (bramek internetowych) ISR, serwerowych kart sieciowych, myszy optycznych ze złączem USB, tonerów do zamawianych urządzeń, kart sieciowych, kart grafiki, chłodzenia notebooków, routerów niezarządzanych przełączników, urządzeń posiadających pamięć flash, płyt głównych standardu mATX, zasilaczy, napędów CD-ROM/DVD, kart graficznych niskoprofilowych, routerów szerokopasmowych bezprzewodowych, podkładek pod mysz, routerów bezprzewodowych z serwerem druku, listw zasilająco-filtrujących, procesorów, , modułów pamięci DDR-2, akumulatorów zasilających notebooka, toreb do notebooków, obudów ATX, myszy optycznych przewodowych, klawiatur, kart rozszerzeń sterownika SCSI, modułów pamięci RAM, niezarządzanych przełączników, zasilaczy sieciowych, kabli HDMI, zastawów chłodzących procesor, past termoprzewodzących, taśm samoprzylepnych termoprzewodzących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 30.23.71.20-6, 30.23.74.10-6, 30.23.71.35-4, 30.12.51.10-5, 30.23.71.34-7, 30.23.70.00-9, 32.33.16.00-8, 30.23.71.40-2, 30.23.72.80-5, 30.23.31.52-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania Kaspersky Internet Security, rozszerzenia systemu operacyjnego do wersji Mac OS X v10.6 Snow Leopard Retail, Norton Antivirus 2010 BOX PL 3, Norton Antivirus 2010 BOX PL 5, Microsoft Office Mac 2008 Business Edition PL BOX, uaktualnienia systemu operacyjnego Windows Vista do Windows 7, AVAST Professional BOX 1-desktop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0, 48.62.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa dysków magnetycznych i pamięci flash.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysków twardych SSD, pamięci SSD mini PCI-e, dysków twardych Solid State Disc, stacji dokujących do dysków SATA, dysków twardych magnetycznych, dysków twardych magnetycznych zewnętrznych, modułów pamięci RAM, kart flash typu SD, pamięci przenośnych w formie klucza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.00-7, 30.23.74.60-1, 30.23.31.50-7, 30.23.61.11-3, 30.23.24.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla urządzeń HPE wraz z dostawą elementów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.