To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Kruszwica: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo.
Numer ogłoszenia: 123021 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96735 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rybacka 20, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3515419, faks 052 3557257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo z następujących zagadnień: 1) kasy fiskalne z fakturowaniem dla 24 osób (+/-1 osoba), 2) kucharz małej gastronomii z elementami dekoracji stołów i układanie serwetek dla 8 osób ( +/-1 osoba), 3) kurs administracyjno-biurowy dla 7 osób(+/-1 osoba), 4) kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 5 osób (+/-1 osoba), 5) kurs spawacza dla 3 osób (+/-1 osoba), 6) kurs operatora maszyn do prac ziemnych: operator koparko- ładowarki dla 12 osób (+/-1 osoba), 7) kurs operatora maszyn do prac ziemnych: operator koparki dla 1 osoby (+/-1 osoba), oraz zorganizowanie i przeprowadzenie: 8) warsztatów wspierających rodzinę dla 15 osób, 9) warsztatów poradnictwa prawnego dla 15 osób, 10) indywidualną terapię psychologiczną w wymiarze 50 godzin terapeutycznych dla 61 uczestników projektu systemowego /Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica/ realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Wymagania ogólne realizacja przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do 2.1. Poszczególne szkolenia/kursy zawodowe powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kurs/szkolenie. 2.2. Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00, kończyć nie późnej niż o godzinie 18.00 i trwać w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku). 2.3. Kursy prowadzone muszą być na terenie gminy lub miasta Kruszwicy bądź miasta Inowrocław, z zastrzeżeniem dla części zamówienia nr 6, 7, 8 i 9 (szczegółowo opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2.4. Wykonawca winien zapewnić i dostosować odpowiednią ilość i jakość pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń/kursów/warsztatów oraz wyposażyć je w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do potrzeb określonego szkolenia/kursu z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 2.5. Materiały szkoleniowe oraz sale dydaktyczne powinny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczenie logo typów UE, EFS, POKL i nazwę projektu. 2.6. Wykładowcy i instruktorzy prowadzący zajęcia powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe, którzy spełnią wymagań w tym zakresie opisane w punkcie 3 Rozdziału VIII SIWZ. 2.7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań specjalistycznych i profilaktycznych stwierdzających zdolność uczestnika do odbycia danego szkolenia lub wymagany stan zdrowia do podjęcia zatrudnienia w danym zawodzie, o ile przepisy prawa tego wymagają. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia/kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania szkolenia/kursu oraz w drodze na i z zajęć (na kwotę minimum 2500,00 zł sumy ubezpieczenia na osobę). 2.9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia/kursu w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi napojów (kawa, herbata, woda mineralna) oraz poczęstunek w postaci dwóch rodzajów kruchych ciastek. Dodatkowo dla części zamówienia nr 1, 2, 3 i 4 Wykonawca zapewnić misi uczestnikom kursu/ szkolenia ciepły posiłek. Poprzez ciepły posiłek rozumie się jednodaniowy obiad składający się z: 150 g porcji mięsa lub ryby (waga po przetworzeniu), 150-200g gotowanej kaszy, ryżu, makaronu lub ziemniaków oraz 150 g surówki. 2.10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników szkolenia 2.11. Poszczególne szkolenia/kursy winny zakończyć się wydaniem uczestnikom oryginału zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: /Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1/, 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia/kursu: a) kopi zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: /Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1/; b) kopi zaświadczeń dokumentujących nabyte przez uczestników uprawnienia zawodowe jeśli szkolenie/kurs kończy się ich wydaniem; c) protokołu odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników szkolenia/kursu potwierdzonych ich własnoręcznymi podpisami; d) protokołu odbioru przez uczestników szkolenia/kursu poczęstunku bądź ciepłego posiłku potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisem; e) dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; f) prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia/kursu i uzyskania kwalifikacji oraz listy potwierdzających odbiór zaświadczeń; g) kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; h) kopie zaświadczeń lekarskich z badań profilaktycznych i specjalistycznych przeprowadzonych w ramach organizacji szkolenia/kursu. 2.13. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestniczek projektu oraz przetwarzania tych danych tylko dla potrzeb prowadzenia określonego szkolenia/kursu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń/kursów w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Zamawiającego, w miejscu realizacji Projektu, jak i w innym miejscu określonym przez uprawniony podmiot dokonujący kontroli. 4. Prowadzone szkolenia zawodowe zostaną umieszczone w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl. 5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 odrębnych części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs pn.: /Kasy fiskalne z fakturowaniem/
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Expert - Kujawy, ul. Dworcowa 65,, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11880,00
Oferta z najniższą ceną: 11880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19435,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: kurs pn.:Kucharz małej gastronomii z elementami dekoracji stołów i układanie serwetek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
- Fundacja Pro Europa, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9099,00
Oferta z najniższą ceną: 9099,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs administracyjno-biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
- Fundacja Pro Europa, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16472,00
Oferta z najniższą ceną: 16472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32156,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s.c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8780,00
Oferta z najniższą ceną: 8780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10260,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kurs spawacza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s.c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6600,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Kurs operatora maszyn do prac ziemnych: operator koparko- ładowarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s.c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33600,00
Oferta z najniższą ceną: 33600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Kurs operatora maszyn do prac ziemnych: operator koparki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doskonalenia Zawodowego s.c. B. i M. Skaza & P. Kiliański, ul. Solankowa 20/1, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2800,00
Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Warsztaty wspierające rodzinę
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Expert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2930,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60292,5
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Warsztaty poradnictwa prawnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Expert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Indywidualna terapia psychologiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stay & Rest Apartments Mariola Wiśniewska
jakie przetargi wygrała firma
Stay & Rest Apartments Mariola Wiśniewska
- INFO - BIZ Profesjonalna Edukacja, ul. Kościuszki 36/22, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4950,00
Oferta z najniższą ceną: 2250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8039,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.