eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinPrzebudowa internatu oraz wymianę opaski odwadniającej - numer Zp/pn/34/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Dęblin: Przebudowa internatu oraz wymianę opaski odwadniającej - numer Zp/pn/34/2016
Numer ogłoszenia: 123240 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74754 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa internatu oraz wymianę opaski odwadniającej - numer Zp/pn/34/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest Budowa pod klucz: a) Zadanie Nr 1 - Przebudowa Internatu Willa (Budynek nr 28) PKOB: Sekcja 1; dział 11; grupa 113 - budynki zbiorowego zamieszkania b) Zadanie Nr 2 - Wymiana opaski odwadniającej. Udrożnienie z częściową wymianą przyłączy i sieci deszczowej przy budynku nr 35 (administracyjno - dydaktyczny). PKOB: Sekcja 1; dział 12; grupa 122 - budynki biurowe 2) adres obiektu: 08-521 Dęblin ul. Dywizjonu 303 obręb 0001, powiat rycki , woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/114 Budynek nr 28 i 35 wpisany do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/960 (1-15). 3) Zakres zamówienia: a) wykonanie projektu budowlanego na każde zadanie oddzielnie; b) uzyskanie wymaganych pozwoleń tj.: Decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Decyzji Starostwa Powiatowego w Rykach zatwierdzającej projekt i udzielającej pozwolenia na roboty budowlane na każde zadanie oddzielnie; c) realizacja Inwestycji: Zadanie Nr 1 Wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich na blachę miedzianą. Częściowa wymiana konstrukcji drewnianej dachu. Izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych. Remont elewacji i tarasu. Wykonanie instalacji: piorunochronnej i przeciwoblodzeniowej. Wymiana przyłącza elektrycznego. Doprowadzenie terenów zielonych i istniejącej nawierzchni do stanu przed przekazaniem terenu budowy. Zadanie Nr 2 Wymiana opaski odwadniającej z otoczaków na płyty granitowe z podbudową. Udrożnienie i częściowa wymiana przyłączy i sieci deszczowej (przyjęto 35% do wymiany). Doprowadzenie terenów zielonych i istniejącej nawierzchni do stanu przed przekazaniem terenu budowy. d) Szczegółowy zakres robót w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym (zał. Nr 5 do oferty). 4) Rodzaj zamówienia: usługi architektoniczne i roboty budowlane. 5) Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy; 6) zaleca się by oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent; 7) termin wizji lokalnej ustala się na dzień 05 kwietnia 2016 r. godz. 10.00; 8) umowa będzie zawarta na całość robót- cena ryczałtowa na podstawie oferty przedłożonej przez Wykonawcę. 9) Wykonawca winien dysponować personelem posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: a) projektowania w specjalności: - architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej (2 osoba) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (2 osoba) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (2 osoba); b) kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (1 osoba) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (1 osoba) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (1 osoba) Powyższe osoby powinny mieć minimum 3 lata doświadczenia w zawodzie i być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności. Kierownik budowy musi posiadać odbytą co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowach przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z § 24 lub posiadać zaświadczenie o którym mowa w § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987). 10) Wykonawca winien dysponować personelem technicznym posiadającym wykształcenie w zawodzie dekarz - blacharz (min. 2 osoby).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.45.53.00 - 45.45.53.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak, ul. Garbarska 53, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1026568,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 788600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 788600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1114000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.