To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Wrocław: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-
133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych.
Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych.
Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych.
Nr sprawy RAP/42/2009
Numer ogłoszenia: 12350 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376570 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00- 133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych. Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych. Nr sprawy RAP/42/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych. 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe -załącznik nr 1a do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego, c) Zamawiający będzie składał sukcesywnie zapotrzebowanie na dostawę produktów do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu określając każdorazowo ich rodzaj i ilość, d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy, e) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia, f) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit e, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych. 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1b do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego. c) Zamawiający będzie składał sukcesywnie zapotrzebowanie faxem na dostawę produktów do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu określając każdorazowo ich rodzaj i ilość, d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. e) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. f) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. e, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1c do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik 13 do s.i.w.z. a) wykonawca musi dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego, b) Zamawiający dopuszcza jedynie materiały eksploatacyjne: tusze i tonery, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Materiały eksploatacyjne: tusze i tonery muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe, d) wszystkie dostawy będą realizowane sukcesywnie wg faktycznych potrzeb Zamawiającego, (na podstawie zgłoszenia przesłanego Wykonawcy faxem), własnym transportem Wykonawcy, w ciągu do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. e) jeżeli w wyniku korzystania z tuszy lub tonera nastąpi błędna praca lub uszkodzenie urządzenia drukującego wykonawca jest zobligowany do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, f) wskazanie przez Zamawiającego symbolu katalogowego producenta tuszu lub toneru ma na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta, g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: - produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe takie same lub lepsze w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w s.i.w.z.,- zaproponowany przez wykonawce produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu, - w przypadku składania ofert równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym, - w przypadku braku wpisu w arkuszu kalkulacyjnym (załącznik 1c do s.i.w.z.) w kol. nr 4 Zamawiający uznaje, że Wykonawca zaproponował produkt oryginalny, wyprodukowany przez producenta drukarek lub kserokopiarek, - ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w s.i.w.z. spoczywa na składającym ofertę, - równoważne tonery i tusze powinny być objęte gwarancja do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej niż 12 miesięcy, - gdy wykonawca w trakcie umowy dostarczy produkt równoważny nie spełniający warunków s.i.w.z. Zamawiający będzie żądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej, - Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu równoważnego, ma prawo do wezwania Wykonawcy w celu przedstawienia stosownych dokumentów (w języku polskim ), informujących o parametrach jakościowych wydruku i wydajności produktów, takich samych lub lepszych od materiałów oryginalnych, h) wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych tuszy i tonerów, i) Zamawiający zgłosi reklamacje w przypadku: braku ilościowego, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa powyżej, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7 dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 22.60.00.00 - Tusz 31.12.51.10 - 31.12.51.10 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 87692.55 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
- Firma Handlowo-Usługowa KRYSTIAN Karol Kwoczała, pl. Zwycięstwa 1, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20024,55
- Oferta z najniższą ceną: 20024,55 oferta z najwyższą ceną: 22717.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG- 01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8550
- Oferta z najniższą ceną: 8550 oferta z najwyższą ceną: 9859.45
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL System, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 59118
- Oferta z najniższą ceną: 59118 oferta z najwyższą ceną: 102035.63
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.