eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Wrocław: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych Nr sprawy RAP/42/2009
Numer ogłoszenia: 376570 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych Nr sprawy RAP/42/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych. 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe -załącznik nr 1a do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego, c) Zamawiający będzie składał sukcesywnie zapotrzebowanie na dostawę produktów do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu określając każdorazowo ich rodzaj i ilość, d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy, e) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia, f) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit e, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych. 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1b do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego. c) Zamawiający będzie składał sukcesywnie zapotrzebowanie faxem na dostawę produktów do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu określając każdorazowo ich rodzaj i ilość. d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. e) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. f) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. e, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1c do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik 13 do s.i.w.z. a) wykonawca musi dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego, b) Zamawiający dopuszcza jedynie materiały eksploatacyjne: tusze i tonery, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Materiały eksploatacyjne: tusze i tonery muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe, d) wszystkie dostawy będą realizowane sukcesywnie wg faktycznych potrzeb Zamawiającego, (na podstawie zgłoszenia przesłanego Wykonawcy faxem), własnym transportem Wykonawcy, w ciągu do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. e) jeżeli w wyniku korzystania z tuszy lub tonera nastąpi błędna praca lub uszkodzenie urządzenia drukującego wykonawca jest zobligowany do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, f) wskazanie przez Zamawiającego symbolu katalogowego producenta tuszu lub toneru ma na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta, g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: - produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe takie same lub lepsze w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w s.i.w.z., - zaproponowany przez wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu, - w przypadku składania ofert równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym, - w przypadku braku wpisu w arkuszu kalkulacyjnym (załącznik 1c do s.i.w.z.) w kol. nr 4 Zamawiający uznaje, że Wykonawca zaproponował produkt oryginalny, wyprodukowany przez producenta drukarek lub kserokopiarek, - ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w s.i.w.z. spoczywa na składającym ofertę, - równoważne tonery i tusze powinny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej niż 12 miesięcy, - gdy wykonawca w trakcie umowy dostarczy produkt równoważny nie spełniający warunków s.i.w.z. Zamawiający będzie żądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej, - Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu równoważnego, ma prawo do wezwania Wykonawcy w celu przedstawienia stosownych dokumentów (w języku polskim ), informujących o parametrach jakościowych wydruku i wydajności produktów, takich samych lub lepszych od materiałów oryginalnych, h) wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych tuszy i tonerów, i) Zamawiający zgłosi reklamacje w przypadku: braku ilościowego, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa powyżej, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7 dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 22.60.00.00 - Tusz 31.12.51.10 - 31.12.51.10 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych. O udzielenie zamówienia (Zadania nr 1) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj. wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 15 000, 00 zł brutto każda -z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych O udzielenie zamówienia (Zadania nr 2) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj. wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 8 000, 00 zł brutto każda. - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych O udzielenie zamówienia (Zadania nr 3) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj. wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 50 000, 00 zł brutto każda. - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - załącznik nr 2 do s.i.w.z. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 5 do s.i.w.z. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 8 do s.i.w.z. 5.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. (Dokument, o którym mowa w punkcie 6 należy przedstawić w ofercie w sytuacji, gdy Wykonawca ją składający sam nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokument ten powinien być dołączony do oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do s.i.w.z). W złożonej ofercie (dla Zadania nr 1) wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach 1,3 dla Zadania nr 1. Dokumenty określone w punktach 2, 4, 5, 6 dla Zadania nr 1 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę. W takim przypadku w treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich Wspólników Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nich określonej. Dokumenty mają być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - załącznik nr 3 do s.i.w.z 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 6 do s.i.w.z. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 9 do s.i.w.z. 5. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dokument, o którym mowa w punkcie 6 należy przedstawić w ofercie w sytuacji, gdy Wykonawca ją składający sam nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokument ten powinien być dołączony do oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do s.i.w.z). W złożonej ofercie (Zadanie nr 2) wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach 1,3 dla Zadania nr 2 Dokumenty określone w punktach 2,4,5,6 dla Zadania nr 2 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę. W takim przypadku w treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich Wspólników Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nich określonej. Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - załącznik nr 4 do s.i.w.z. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 7 do s.i.w.z 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 10 do s.i.w.z. 5.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dokument, o którym mowa w punkcie 6 należy przedstawić w ofercie w sytuacji, gdy Wykonawca ją składający sam nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokument ten powinien być dołączony do oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do s.i.w.z.). W złożonej ofercie (Zadanie nr 3) wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach 1,3 dla Zadania nr 3 Dokumenty określone w punktach 2,4,5,6 dla Zadania nr 3 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę. W takim przypadku w treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich Wspólników Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nich określonej.Dokumenty mają być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pokój 114, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pokój 102, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach formalnych jest Katarzyna Budzyńska - Biuro Zamówień Publicznych i Umów, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pokój nr 114 - tel. (0-71) 32 05 496, fax 071 320 53 86 w godzinach od 7.30 do 15.30. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej, - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, -składania ofert wariantowych..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów biurowych 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe -załącznik nr 1a do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego, c) Zamawiający będzie składał sukcesywnie zapotrzebowanie na dostawę produktów do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu określając każdorazowo ich rodzaj i ilość, d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy, e) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia, f) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit e, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Dostawa papieru do urządzeń biurowych 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1b do s.i.w.z. 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego. c) Zamawiający będzie składał sukcesywnie zapotrzebowanie faxem na dostawę produktów do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu określając każdorazowo ich rodzaj i ilość. d) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. e) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. f) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. e, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu nr POIG-01.03.01-00-133/08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie nr 3 Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1c do s.i.w.z. 2.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik 13 do s.i.w.z. a) wykonawca musi dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego, b) Zamawiający dopuszcza jedynie materiały eksploatacyjne: tusze i tonery, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Materiały eksploatacyjne: tusze i tonery muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe, d) wszystkie dostawy będą realizowane sukcesywnie wg faktycznych potrzeb Zamawiającego, (na podstawie zgłoszenia przesłanego Wykonawcy faxem), własnym transportem Wykonawcy, w ciągu do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faxem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. e) jeżeli w wyniku korzystania z tuszy lub tonera nastąpi błędna praca lub uszkodzenie urządzenia drukującego wykonawca jest zobligowany do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, f) wskazanie przez Zamawiającego symbolu katalogowego producenta ma na celu określenie klasy produktu tuszu lub toneru będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta, g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: - produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe takie same lub lepsze w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w s.i.w.z., - zaproponowany przez wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu, - w przypadku składania ofert równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym, - w przypadku braku wpisu w arkuszu kalkulacyjnym (załącznik 1c do s.i.w.z.) w kol. nr 4 Zamawiający uznaje, że Wykonawca zaproponował produkt oryginalny, wyprodukowany przez producenta drukarek lub kserokopiarek, - ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w s.i.w.z. spoczywa na składającym ofertę, - równoważne tonery i tusze powinny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej niż 12 miesięcy, - gdy wykonawca w trakcie umowy dostarczy produkt równoważny nie spełniający warunków s.i.w.z. Zamawiający będzie żądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej, - Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu równoważnego, ma prawo do wezwania Wykonawcy w celu przedstawienia stosownych dokumentów (w języku polskim ), informujących o parametrach jakościowych wydruku i wydajności produktów, takich samych lub lepszych od materiałów oryginalnych, h) wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych tuszy i tonerów, i) Zamawiający zgłosi reklamacje w przypadku: braku ilościowego, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa powyżej, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7 dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 22.60.00.00-6, 31.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.