Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-06-09
Bia³ystok: Dostawa mebli szkolnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Mie¶cie Bia³ystok
Numer og³oszenia: 123643 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok , ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli szkolnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Mie¶cie Bia³ystok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ mebli szkolnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Mie¶cie Bia³ystok. 2. Zamówienie obejmuje dostawê i monta¿ mebli szkolnych na potrzeby realizacji zajêæ dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Mie¶cie Bia³ystok realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych. 3. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zamówienia musi zapewniæ dostawê i monta¿ przedmiotu zamówienia na w³asny koszt. 5. Wykonawca udzieli na zaoferowane meble szkolne 12 miesiêcznej gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny. 6. Dostarczone i zamontowane meble szkolne winny posiadaæ certyfikat dopuszczaj±cy do u¿ytkowania w placówkach o¶wiatowych. 7. W przypadku gdy w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ okre¶lonych w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Rega³y biurowe 39.16.00.00 - Meble szkolne .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokument okre¶lony w Sekcji III.4.2 tiret 2 oraz w Sekcji III.4.4, b) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Sekcji III.4.1 oraz o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu okre¶lone w Sekcji III.4.2 tiret 1 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie. 2. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; dokumenty, o których mowa, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie i okoliczno¶ciach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych przypadkach: - opó¼nienia zwi±zane z czynno¶ciami Zamawiaj±cego, od których uzale¿niona jest mo¿liwo¶æ wykonania obowi±zków na³o¿onych umow± na Wykonawcê, w tym opó¼nieñ w przekazaniu pomieszczeñ, do których maj± byæ dostarczone i zamontowane meble szkolne, - zawieszenia terminów realizacji zamówienia przez Zamawiaj±cego, z przyczyn od niego niezale¿nych. 2) zmiany materia³ów koniecznych do wykonywania dostawy objêtej przedmiotem zamówienia pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie wynikaæ z niedostêpno¶ci na rynku tych materia³ów spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, bez zmiany wynagrodzenia, 3) wskazane w umowie wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. Podstaw± zmiany mo¿e byæ wy³±cznie kwota wynikaj±ca ze zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dotyczyæ mo¿e wy³±cznie tych czê¶ci wynagrodzenia, które dotycz± czynno¶ci, których wykonanie podlega opodatkowaniu zmienion± stawka podatku VAT. 3. Warunkiem dokonania zmiany terminu, o którym mowa w ust 2, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±ca zmianê i sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, Departament Edukacji, ul. Legionowa 7, pokój nr 118 (kancelaria).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku Departament Edukacji ul. Legionowa 7, pokój nr118 (kancelaria), 15-281 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Mie¶cie Bia³ystok realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- ¦wiadczenie us³ugi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMB
- Naprawy i przegl±dy samochodów s³u¿bowych, ci±gników, przyczep i sprzêtu do utrzymania dróg wraz z czê¶ciami w RDW Bia³ystok i Zarz±dzie z podzia³em na zadania.
- Us³uga outsourcingu obejmuj±ca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniê¿nie
- Wyposa¿enie skrzyd³a modu³owego Szko³y Podstawowej w Pogórzu - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Zakup wyposa¿enia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jako¶ci us³ug spo³eczno-kulturalnych w Nakle nad Noteci± (...)"
- Wykonanie dostawa i monta¿ mebli, dostawa krzese³, foteli, taboretów dla potrzeb wyposa¿enia laboratorium analitycznego - z podzia³em na czê¶ci
- Zakup dodatkowego wyposa¿enia dla Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Dostawa oraz monta¿ mebli biurowych do pomieszczeñ Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Dolno¶l±skiego
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.