eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryPrzedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w trybie grupowym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki w następujących kierunkachZadanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-05

Tarnowskie Góry: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w trybie grupowym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki w następujących kierunkach: Zadanie 1. Operator koparko - ładowarki Zadanie 2. Prawo jazdy kat. C
Numer ogłoszenia: 123746 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w trybie grupowym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki w następujących kierunkach: Zadanie 1. Operator koparko - ładowarki Zadanie 2. Prawo jazdy kat. C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w trybie grupowym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki w następujących kierunkach: Zadanie 1. Operator koparko-ładowarki. Opis przedmiotu: - sugerowana liczba godzin: min. 206, - liczba osób objętych szkoleniem: 15, - termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.09.2010 r., - realizacja w jednej grupie szkoleniowej, - egzamin końcowy powinien zostać przeprowadzony w ostatnim dniu prowadzonych zajęć. Zadanie 2. Prawo jazdy kat. C. Opis przedmiotu zamówienia: - sugerowana liczba godzin dla zajęć teoretycznych: min. 21, - sugerowana liczba godzin dla zajęć praktycznych: min. 30, - liczba osób objętych szkoleniem: 20, - termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.09.2010 r., - realizacja w jednej grupie szkoleniowej, - egzamin może odbyć się po terminie 30.09.2010 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, Wykonawca ma wykazać, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1. Operator koparko - ładowarki: w celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną koparko - ładowarką sprawną technicznie. Dla zadania 2. Prawo jazdy kat. C: w celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej 2 samochodami ciężarowymi o dopuszczalnej masie 10 ton i długości co najmniej 7 metrów dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do nauki jazdyi spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania 1. Operator koparko - ładowarki: w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, wykonawca musi wykazać się: - dysponowaniem co najmniej 1 wykładowcą: i. legitymującym się wyższym wykształceniem technicznym, ii. posiadającym min. półroczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia, iii. posiadającym ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. - dysponowaniem co najmniej 1 instruktorem do realizacji zajęć praktycznych: i. posiadającym co najmniej średnie wykształcenie techniczne, ii. posiadającym uprawnienia operatora koparko - ładowarki III klasy, iii. posiadającym min. półroczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia. Dla zadania 2 - Prawo jazdy kat. C: w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają: i. ukończony kurs kwalifikacyjny dla instruktorów nauki jazdy kat. C i zdały egzamin instruktorów nauki jazdy kat. C przed komisją powołaną przez wojewodę; ii. min. wykształcenie średnie, iii. min. półroczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji (do każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć osobny formularz ofertowy); b) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d) Certyfikat jakości usług ISO (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XIII.1.3 specyfikacji; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium); e) Oświadczenie o podwykonawstwie (w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część); f) Zaparafowany lub podpisany wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 10 do specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Czas trwania szkolenia - 20
  • 3 - Certyfikat Jakości Usług ISO - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanej przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym, 2) zmiany liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku zmniejszenia maksymalnie o 2 osoby lub zwiększenia maksymalnie o 5 osób będących uczestnikami szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: - niepodjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, - niestawienia się kandydata na kurs pomimo wezwania Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach, - stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w kursie przez lekarza medycyny pracy, - zakwalifikowania na szkolenie większej ilości osób w wyniku dużego zapotrzebowania, 3) zmiany osoby sprawującej nadzór nad szkoleniem w następujących przypadkach: - choroby lub innych zdarzeń losowych; - nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy; - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja itp.); 4) zmiany osób wykonujących zamówienie wskazanych w ofercie w przypadkach określonych w pkt 3). Nowa osoba musi posiadać kwalifikacje nie mniejsze niż wskazane w ofercie. 5) innym niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-tg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry w pokoju 113 na parterze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry sekretariat (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro Poddziałanie 6.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: - sugerowana liczba godzin: min. 206, - liczba osób objętych szkoleniem: 15, - termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.09.2010 r., - realizacja w jednej grupie szkoleniowej, - egzamin końcowy powinien zostać przeprowadzony w ostatnim dniu prowadzonych zajęć. Zajęcia mają być prowadzone w oparciu o program opracowany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001 roku (Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263). Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną. Część teoretyczna obejmuje zagadnienia z zakresu: 1) dokumentacji technicznej maszyn roboczych, 2) bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, 3) technologii wykonywania robót ziemnych, 4) użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna szkolenia obejmuje naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas trwania szkolenia - 20
    • 3. Certyfiokat Jakości Usług ISO - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: - sugerowana liczba godzin dla zajęć teoretycznych: min. 21, - sugerowana liczba godzin dla zajęć praktycznych: min. 30, - liczba osób objętych szkoleniem: 20, - termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.09.2010 r., - realizacja w jednej grupie szkoleniowej, - egzamin może odbyć się po terminie 30.09.2010 r. Zajęcia mają być prowadzone zgodnie z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z dnia 27 października 2005 roku (Dz. U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas trwania szkolenia - 20
    • 3. Certyfikat Jakości Usług ISO - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.