Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Chodzież: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla projektu inwestycyjnego Uporządkowanie gospodarki wodni-ściekowej na terenie miasta i gminy Chodzież
Numer ogłoszenia: 123754 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. , ul. Kochanowskiego 29, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2811610, faks 067 281120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla projektu inwestycyjnego Uporządkowanie gospodarki wodni-ściekowej na terenie miasta i gminy Chodzież.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej ul.Kasprzaka,Buszczaka,Siejaka,Kochanowskiego w Chodzieży Budowa kanalizacji sanitarnej ul.Ofiar Gór Morzewskich,Wiejska,Błotna w Chodzieży.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 74.27.42.00 - 74.27.42.00 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamówienie częściowe nr 1- 35 000 zł Zamówienie częściowe nr 2 -35 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) a)oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat biorąc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 25 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat biorąc od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości min. 3 osoby. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ c)wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia do realizacji niniejszego zamówienia zespołu składającego się z następujących kluczowych specjalistów: Dla zamówienia częściowego nr 1/zamówienia częściowego nr 2 Kierownik Zespołu/Przedstawiciel Wykonawcy - mający co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko polegające na zarządzaniu kontraktem/projektem typu Manager Projektu, Dyrektor Kontraktu), w tym doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 1 kontraktem na roboty z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Kierownika Budowy - kierownik robót sanitarnych - niniejsza osoba winna posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania robotami z zakresu inżynierii sanitarnej a.co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu budowy lub modernizacji zewnętrznych sieci sanitarnych. Doświadczenie kierownika budowy - kierownika robót sanitarnych musi obejmować pełnienie tej funkcji na kontrakcie obejmującym budowę lub modernizację sieci kanalizacyjnych i/lub wodociągowych. b.Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie, za który osoba będzie odpowiedzialna zgodnie z polskim Prawem Budowlanym c.Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Kierownik robót drogowych - niniejsza osoba winna posiadać wykształcenie techniczne oraz posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania robotami drogowymi: a.uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie, za który osoba będzie odpowiedzialna zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz: b.aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego c.doświadczenie zawodowe - min. 3 lata od daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba winna posiadać wykształcenie techniczne oraz posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania robotami elektrycznymi: a.uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie, za który osoba będzie odpowiedzialna zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz: b.aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego c.doświadczenie zawodowe - min. 3 lata od daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych; Wskazane w pkt 1.3. c) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Uprawnienia wymagane dla osób wymienione w punkcie 3. c) musza być zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578), lub jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustaw, powinny być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym prawem na dzień wydania. W przypadku ubiegania się Wykonawcy o oba zamówienia częściowe dopuszcza się aby wskazane w punkcie 1.3.c) funkcje pełniły te same osoby w ramach obu zamówień częściowych. d)wykazać łączne doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: zamówienie częściowe nr 1 - zrealizowanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 2 000 mb i min. 1 szt pompowni, zamówienie częściowe nr 2 - zrealizowanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 1 000 mb W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie obu zamówień musi on spełniać warunki dla wszystkich zamówień częściowych łącznie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz określonych jak wyżej wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c)wskazanie zakresu robót, d)wskazanie wartości robót, e)wskazanie daty wykonania /rozpoczęcia i zakończenia/, f)wskazanie miejsca wykonania, g)opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a)posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż: zamówienie częściowe nr 1 - 4.000.000 PLN Zamówienie częściowe nr 2 - 4.000.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie obu zamówień musi on posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż: 4.000.000 PLN b)posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową wyrażającą się kwotą co najmniej: zamówienie częściowe nr 1 - 700.000 PLN zamówienie częściowe nr 2 - 600.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie obu zamówień musi on spełniać warunki dla wszystkich zamówień częściowych łącznie. Jeżeli wymagane kwoty w w/w dokumentach wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia), z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia: a)warunki opisane w punkcie 1.3) i 4) mogą być spełniane łącznie przez wszystkich Wykonawców; b)warunki opisane w punkcie 1.1) i 2) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 u.p.z.p. na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest złożenie oświadczenia przez każdego z wykonawców z osobna; 2.dokumenty w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 3.polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4.informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową, 5.część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży, 6.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem robót, ilości i przedmiotu tych robót, dat wykonania oraz nazw zamawiających wg załącznika nr 7 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie ( referencje/zaświadczenia). 7.Dla potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kwalifikacji osób Wykonawca przedstawi: propozycję składu zespołu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań stawianych kluczowym specjalistom według załącznika nr 6, kopie uprawnień budowlanych, ważne zaświadczenie o przynależności w/w członków zespołu do właściwej izby samorządu zawodowego. 8.Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u. p. z. p. 9.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa jak wyżej powinny być wystawione w terminach określonych rozporządzeniem 10.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozporządzeniu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika 3.Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.Przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: umowa cywilno-prawna. W tym celu, stosownie do treści art. 23 ust. 4 u.p.z.p., przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: a)Wykonawcy realizujący wspólnie Umowę wyznaczą spośród siebie podmiot (Lidera) upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę. Lider upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę. b)Wykonawcy muszą zadeklarować solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)Umowa musi zostać zawarta na czas nie krótszy niż czas trwania kontraktu na roboty, z uwzględnieniem Okresu Zgłaszania Wad..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociagi i Kana;ozacja sp. z o.o ,64-800 Chodzież ul.Kochanowskiego 29 ,sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:45, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp.z o.o ,64-800 Chodzież,ul.Kochanowskiego 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt przeznaczony do współfinansowania ze środków Funduszu Spóności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej ul.Kasprzaka,Buszczaka,Siejaka,Kochanowskiego w Chodzieży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej grawiatacyjnej ok.2400 mb budowa kanałów grawitacyjnych bocznych ok 250 mb budowa pompowni ścieków,budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej ok 344 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.32.51-3, 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 74.27.42.00-5, 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej ul.Ofiar Gór Morzewskich,Wiejska,Błotna w Chodzieży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ok.1320 mb,kanały boczne ok 328 mb,2 przydomowe przepompownie ścieków,rurociąg tłoczny ok.77 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.32.51-3, 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 74.27.42.00-5, 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Dostawa żywności
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2025 r."
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży w 2025 r.
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.