Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni
Numer ogłoszenia: 123920 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk w Krakowie , ul. Smętna 12, 31-343 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6623220, faks 012 6374500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.if-pan.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Farmakolgii PAN - instytucja naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Poz. 1. Komputery (notebook) z oprogramowaniem (5 szt.), Poz. 2. Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową (1 szt.), Poz. 3. Projektor z zapasową lampą (1 szt.), Poz. 4. Tablice suchościeralne (4 szt.), Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa ma być zrealizowana do siedziby Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) instalacja sprzętu w siedzibie Zamawiającego wraz z jego uruchomieniem, 3) udzielenie instrukcji pracownikom w zakresie obsługi sprzętu, 4) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 48 godzin, 5) gwarancja na sprzęt nie może być krótsza niż - 24 miesiące..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości brutto co najmniej 6 000,00 zł każda Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy, dotyczyć: terminu dostawy, zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej z przeliczenia wynagrodzenia na waluty obce na dzień zapłaty faktury tj. dzień obciążenia rachunku Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.if-pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Farmakologii PAN w Krakowie, ul. Smętna 12,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Farmakologii PAN w Krakowie, ul. Smętna 12, w pokój 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie Nauki molekularne dla medycyny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 - Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń studenckich i kuchni w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
- Obsługa prawna, doradztwo prawne, konsultacje
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-224/25
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REMONTÓW I KONSERWACJI BUDYNKÓW
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- Usługi transportowe w kraju dla studentów i pracowników WILIGZ AGH w roku 2025 - DE - dzp. 272-151/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Zakup drukarek monochromatycznych z tonerami
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Dostawa laptopów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.