Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych
w ramach projektu „Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego im. W. Witosa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000783568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Bujny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 512470873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsrckpbujny.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsckpbujny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych
w ramach projektu „Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39d47460-d642-49d3-ad51-521ea67f0e08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, Priorytet 9. FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ŁÓDZKIEGO W TRANSFORMACJI, Działanie FELD.09.02 Społeczeństwo w transformacji
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39d47460-d642-49d3-ad51-521ea67f0e083.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Zespół Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego im. Wincentego Witosa w Bujnach ul.
Piotrkowska 30, 97-371 Wola Krzysztoporska, reprezentowana przez Dyrektora Szkoły, e-mail: sekretariat@zsrckpbujny.com
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: e-mail: aus-safety@protonmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
niniejszego postępowania w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji oraz zawarciem umowy o udzielenie
zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
na podstawie art. 18 oraz 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w
przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z PZP.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający
może żądać od Pani/Pana dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że
wystąpienie z roszczeniem na podstawie art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego
do czasu zakończenia tego postępowania;
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (szczegóły na stronie internetowej
https://uodo.gov.pl).
5) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00160264/01 z dnia 2025-03-24
2025-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
d) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKZ.KG.2610.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni weterynaryjnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
34999400-0 - Modele w skali
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60%
2) Kryterium nr 2 – „Termin dostawy” – waga 25%
3) Kryterium nr 3 – „Okres gwarancji” – waga 15%
2. Punkty przyznawane za podane w § 23 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 „Termin dostawy” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym zapisem:
a) Dostawa w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 25pkt
b) Dostawa w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt
c) Dostawa w ciągu 9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 15 pkt.
d) Dostawa w ciągu 11 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt.
e) Dostawa powyżej 12 i więcej dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
Zamawiający w kryterium nr 3 „Okres gwarancji” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Okres gwarancji badanej oferty
G = ---------------------------------------------------- x 15 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 24 miesiące, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy Wykonawca otrzyma maksymalnie 15 pkt. Liczba punktów dla oferty, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące wyliczona zostanie wg następującego wzoru:
3. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda terminu dostawy w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny okres dostawy, tj. powyżej 12 dni.
4. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni produkcji zwierzęcej
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60%
2) Kryterium nr 2 – „Termin dostawy” – waga 25%
3) Kryterium nr 3 – „Okres gwarancji” – waga 15%
2. Punkty przyznawane za podane w § 23 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 „Termin dostawy” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym zapisem:
a) Dostawa w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 25pkt
b) Dostawa w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt
c) Dostawa w ciągu 9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 15 pkt.
d) Dostawa w ciągu 11 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt.
e) Dostawa powyżej 12 i więcej dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
Zamawiający w kryterium nr 3 „Okres gwarancji” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Okres gwarancji badanej oferty
G = ---------------------------------------------------- x 15 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 24 miesiące, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy Wykonawca otrzyma maksymalnie 15 pkt. Liczba punktów dla oferty, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące wyliczona zostanie wg następującego wzoru:
3. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda terminu dostawy w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny okres dostawy, tj. powyżej 12 dni.
4. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni Haering i pracowni rolniczej
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42621000-5 - Tokarki
42623000-9 - Frezarki
42662100-5 - Elektryczny sprzęt spawalniczy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60%
2) Kryterium nr 2 – „Termin dostawy” – waga 25%
3) Kryterium nr 3 – „Okres gwarancji” – waga 15%
2. Punkty przyznawane za podane w § 23 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 „Termin dostawy” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym zapisem:
a) Dostawa w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 25pkt
b) Dostawa w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt
c) Dostawa w ciągu 9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 15 pkt.
d) Dostawa w ciągu 11 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt.
e) Dostawa powyżej 12 i więcej dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
Zamawiający w kryterium nr 3 „Okres gwarancji” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Okres gwarancji badanej oferty
G = ---------------------------------------------------- x 15 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 24 miesiące, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy Wykonawca otrzyma maksymalnie 15 pkt. Liczba punktów dla oferty, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące wyliczona zostanie wg następującego wzoru:
3. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda terminu dostawy w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny okres dostawy, tj. powyżej 12 dni.
4. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni leśnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60%
2) Kryterium nr 2 – „Termin dostawy” – waga 25%
3) Kryterium nr 3 – „Okres gwarancji” – waga 15%
2. Punkty przyznawane za podane w § 23 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 „Termin dostawy” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym zapisem:
a) Dostawa w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 25pkt
b) Dostawa w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt
c) Dostawa w ciągu 9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 15 pkt.
d) Dostawa w ciągu 11 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt.
e) Dostawa powyżej 12 i więcej dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
Zamawiający w kryterium nr 3 „Okres gwarancji” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Okres gwarancji badanej oferty
G = ---------------------------------------------------- x 15 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 24 miesiące, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy Wykonawca otrzyma maksymalnie 15 pkt. Liczba punktów dla oferty, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące wyliczona zostanie wg następującego wzoru:
3. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda terminu dostawy w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny okres dostawy, tj. powyżej 12 dni.
4. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni multimedialnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 60%
2) Kryterium nr 2 – „Termin dostawy” – waga 25%
3) Kryterium nr 3 – „Okres gwarancji” – waga 15%
2. Punkty przyznawane za podane w § 23 pkt. 1. kryteria będą liczone, w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 Cena będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w kryterium nr 2 „Termin dostawy” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym zapisem:
a) Dostawa w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 25pkt
b) Dostawa w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt
c) Dostawa w ciągu 9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 15 pkt.
d) Dostawa w ciągu 11 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt.
e) Dostawa powyżej 12 i więcej dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
Zamawiający w kryterium nr 3 „Okres gwarancji” będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Okres gwarancji badanej oferty
G = ---------------------------------------------------- x 15 pkt.
Najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować wynosi 24 miesiące, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy Wykonawca otrzyma maksymalnie 15 pkt. Liczba punktów dla oferty, w której Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące wyliczona zostanie wg następującego wzoru:
3. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda terminu dostawy w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny okres dostawy, tj. powyżej 12 dni.
4. Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacja ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolność techniczna lub zawodowa:
4.1) dotycząca doświadczenia wykonawcy
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej:
Dla Części nr 1
jedną (1) dostawę polegającą na dostawie produktów i sprzętów zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. wyposażenia pracowni weterynaryjnej (fantomy, modele sekcyjne, symulatory itp.) o wartości łącznej zamówienia minimum 100 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy
Dla Części nr 2
jedną (1) dostawę polegającą na dostawie urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. wyposażenia pracowni produkcji zwierzęcej (symulatory do nauki) o wartości łącznej zamówienia minimum 50 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy
Dla Części nr 3
jedną (1) dostawę polegającą na dostawie sprzętu zgodnego z przedmiotem zamówienia tj. wyposażenia pracowni rolniczej (tokarki, frezarki, spawarki) o wartości łącznej zamówienia minimum 40 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy
Dla Części nr 4
jedną (1) dostawę polegającą na dostawie mebli zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. wyposażenia pracowni leśnej (ławki, krzesła, szafki i witryny) o wartości łącznej zamówienia minimum 10 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy
Dla Części nr 5
jedną (1) dostawę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego zgodnego z przedmiotem zamówienia tj. wyposażenia pracowni multimedialnej (laptopy, programy komputerowe, licencje) o wartości łącznej zamówienia minimum 30 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Działając na podstawie art. 274 ust. 2 Ustawy, z uwagi na ekonomikę postępowania, w tym możliwości szybkiego zakończenia postępowania, Zamawiający zwraca się o złożenie wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych, wskazanych w niniejszym rozdziale.
Wykaz wykonanych należycie dostaw w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składnia ofert, spełniających warunki, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ (Doświadczenie zawodowe)
Dowody określające czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 8 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia przewidziane zostały w projektowanych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-06 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
INNE PRZETARGI BUJNY
więcej: przetargi BUJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Zakup i dostawa laptopów oraz monitorów dla Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- Niezabezpieczana Gmina Stargard w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.