eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona amfiteatru w Parku im. J. Sowińskiego w Warszawie w 2008 roku.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Warszawa: Ochrona amfiteatru w Parku im. J. Sowińskiego w Warszawie w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 12404 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury im. Stefana Żeromskiego w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Obozowa 85, 01-425 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8362215, fax 022 8373622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona amfiteatru w Parku im. J. Sowińskiego w Warszawie w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu - amfiteatru w Parku im. J. Sowińskiego ul. Elekcyjnej 17 w Warszawie przez całą dobę (24 h) codziennie. Przedmiot zamówienia - ochrona obiektu - ma na celu zapewnienie warunków prawidłowego toku pracy obiektu, zabezpieczenie i ochrona osób i mienia oraz kontrola i zabezpieczenie przed awariami i zdarzeniami nadzwyczajnymi. Ochrona będzie realizowana przez 2 agentów ochrony. W budynku głównym amfiteatru ochrona będzie realizowana przez 1 agenta w godzinach 800 - 800 codziennie, w dni powszednie i świąteczne. W pomieszczeniu kasowym ochrona będzie realizowana przez 1 agenta w godzinach 800 - 800 codziennie, w dni powszednie i świąteczne. Agenci będą pracować w systemie 2 zmianowym, tzn., że po 12 godzinach pracy agenci muszą być zmienieni przez nowych agentów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: I. Potencjał ekonomiczno - finansowy I.1. Składając ofertę Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. I.1.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punkcie I.1. spełniają łącznie. II. Potencjał kadrowy II.1. Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić minimalne wymagania podane niżej: II.1.1. Stanowisko: Kierownik zmiany/ Kierownik ochrony; Minimalna liczba osób: 2/1; Wymagane uprawnienia: Licencja 1-go stopnia; Wymagane doświadczenie zawodowe: Minimum 1 rok pracy na stanowisku min. Kierownika zmiany/ kierownika ochrony. II.1.2. Stanowisko: Pracownik nadzoru; Minimalna liczba osób: 1; Wymagane uprawnienia: Licencja 2-go stopnia; Wymagane doświadczenie zawodowe: Minimum 1 rok pracy na stanowisku min. Kierownika zmiany/kierownika ochrony lub pracownika nadzoru. II.1.3. Stanowisko: Pracownik patrolu interwencyjnego; Minimalna liczba osób: 4 (2 załogi); Wymagany ekwipunek oraz uprawnienia do jego używania: Przynajmniej jedna osoba załogi patrolu musi mieć środki przymusu bezpośredniego takie jak paralizator, pałka wielofunkcyjna, miotacz gazowy i kajdanki oraz licencję na ich używanie; Wymagane doświadczenie zawodowe: Minimum 1 rok pracy w załodze zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego. II.1.4. Stanowisko: Pracownik ochrony; Minimalna liczba osób: 4; Dopuszczalny przedział wiekowy Pracowników ochrony: 25 - 45 lat. II.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punkcie II. spełniają łącznie. III. Potencjał techniczny III.1.1. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 oznakowanymi pojazdami wyposażonymi w środki łączności. III.1.2. Wykonawca musi dysponować siecią radiokomunikacyjną. III.2. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w punkcie III. spełniają łącznie. IV. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował, co najmniej 3 zadania na roczną ochronę fizyczną obiektów. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony fakt, że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. IV.1. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie IV. spełniają łącznie. V. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. V.1 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie V. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w SIWZ punkt 6 Instrukcji dla Wykonawców. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Oświadczenie. (3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualna koncesja udzielona przez Ministra odpowiedniego dla Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej. (6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia. (7) Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. Instrukcji dla Wykonawców. (8) Decyzja odpowiedniej instytucji, że Wykonawca dysponuje własną siecią radiokomunikacyjną, lub zaświadczenie od operatora sieci radiokomunikacyjnej, że Wykonawca posiada urządzenia radiokomunikacyjne, za pomocą których korzysta z częstotliwości przyznanej temu operatorowi. (9) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. (10) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w punkcie 6.1.1. Instrukcji dla Wykonawców Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okwola.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury im. St. Żeromskiego w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Obozowa 85, 01-425 Warszawa, TEL.836-44-72, 836-22-15 FAKS 837-36-22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 12:30, miejsce: Ośrodek Kultury im. St. Żeromskiego w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Obozowa 85, 01-425 Warszawa, pok. 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.