Og³oszenie z dnia 2024-06-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00388576/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00448552/01 - Wynik z dnia 2024-08-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej (osób
i mienia) budynku Urzêdu Statystycznego w Bydgoszczy wraz
z przyleg³ymi terenami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Statystyczny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331553
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ks. Stanis³awa Konarskiego 1-3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 523669390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatusbdg@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bydgoszcz.stat.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej (osób
i mienia) budynku Urzêdu Statystycznego w Bydgoszczy wraz
z przyleg³ymi terenami.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f02390d-2d46-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00380642
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00249117/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzêdu Statystycznego w Bydgoszczy wraz z przyleg³ymi terenami
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f02390d-2d46-11ef-b373-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Agata Wo¼niakowska, a.wozniakowska@stat.gov.pl
Katarzyna Procelli, k.procelli@stat.gov.pl
4. Godziny pracy Zamawiaj±cego: poniedzia³ek – pi±tek: 7:00 – 15:00.
5. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f02390d-2d46-11ef-b373-0e435a8a43bc
6. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu
w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WAD.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 238377,56 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzêdu Statystycznego w Bydgoszczy wraz z przyleg³ymi terenami.
Miejsce wykonywania zamówienia – Urz±d Statystyczny w Bydgoszczy Oddzia³ we W³oc³awku mieszcz±cy siê przy ul. Piekarskiej 16a.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Us³ugi portierskie
98341130-5 - Us³ugi stró¿owania
98341140-8 - Us³ugi dozorowania
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-31 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny wa¿nych ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Nazwa kryterium: Cena oferty brutto
Waga kryterium:100 %
W odniesieniu do ka¿dego Wykonawcy, który spe³ni³ warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokona oceny oferty na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
Cena najni¿sza
Cena = ____________________________ x waga kryterium (100)
Cena badanej oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI niniejszego SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± na podstawie ustawy z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 poz.1995)
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych)
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e samodzielnie lub jeden z konsorcjantów w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, w sposób nale¿yty wykonali lub wykonuj± jedno zamówienie nieprzerwanie przez okres, co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±c± na ochronie osób
i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (budynek u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, (Dz. U. z 2024 r. poz. 726), a warto¶æ wskazanej us³ugi wynosi minimum 280 000 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy za¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±czniku nr 6 do SWZ,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ,
c) o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznikiem nr 9 do SWZ,
d) Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w zakresie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507), je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do tego rejestru, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
e) odpis lub informacje z Krajowego rejestru s±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507), oraz
w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 109 ust.1.pkt 4 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
f) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
g) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia okoliczno¶ci w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonych
w Rozdziale V SWZ Wykonawca przed³o¿y:
a) sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ wykaz us³ug, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, Wykonawca lub jeden z konsorcjantów, w sposób nale¿yty wykonali lub wykonuj± jedno zamówienie nieprzerwanie przez okres, co najmniej 12 miesiêcy, polegaj±ce na ochronie osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (budynek u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, (Dz. U. z 2022 r. poz. 248), a warto¶æ wskazanej us³ugi wynosi minimum 280 000 z³ brutto,
b) dowody po¶wiadczaj±ce, ¿e us³uga wskazana przez Wykonawcê w wykazie zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci zawieraj±ce informacjê o tym, czy zosta³a wykonana zgodnie z umow±. Zgodnie
z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
W celu potwierdzenia okoliczno¶ci w zakresie zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej, okre¶lonych
w Rozdziale V SWZ Wykonawca przed³o¿y:
a) aktualny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 200 000,00 z³
W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy za¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
a) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia wydana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w tym w formie konsorcjum:1) musz± ustanowiæ i wskazaæ pe³nomocnika do:
a) reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia,
b) albo reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego;
2) musz± do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika Wykonawców, o którym mowa
w pkt 1), w oryginale albo w kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza;
3) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za nale¿yte wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Umowa konsorcjum powinna okre¶laæ, co najmniej:
1) podmioty sk³adaj±ce ofertê,
2) cel gospodarczy, dla którego zosta³a zawarta umowa,
3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw,
4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga siê, aby czas trwania umowy by³ nie krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia).
3. Umowa konsorcjum nie mo¿e byæ umow± przedwstêpn± ani umow± zawart± pod warunkiem zawieszaj±cym. Je¿eli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, w terminie przez siebie wyznaczonym.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U.2023 poz. 1824).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, gdy w trakcie okresu trwania Umowy zajd± zmiany:1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci
stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427 z pó¼n. zmianami), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
5) w przypadku wyst±pienia Si³y Wy¿szej, o której mowa w § 13 Umowy.
2. Je¿eli zmiany okre¶lone w ust. 2 pkt 2) i 4) maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę̂, Wykonawca zobowi±zany jest do dorêczenia Zamawiaj±cemu zestawienia obejmuj±cego kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia, ze wskazaniem ilo¶ci osób, elementów wynagrodzenia oraz kosztów ich ubezpieczenia. Wykonawca dostarczy kalkulacjê w terminie 10 dni od daty zaistnienia okoliczno¶ci, pod rygorem utraty prawa do zwiêkszenia wysoko¶ci wynagrodzenia.
4. Strony przewiduj± zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, przy czym:
1) wynagrodzenie bêdzie waloryzowane o wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (kwarta³ do poprzedniego kwarta³u) og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego,
2) ka¿da ze Stron Umowy jest uprawniona do ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia,
3) Strona mo¿e wyst±piæ z wnioskiem o pierwsz± waloryzacjê po 6 miesi±cach od podpisania Umowy oraz przy wzro¶cie lub obni¿eniu Wska¼nika waloryzacji okre¶lonego powy¿ej, o co najmniej 2% za ostatni kwarta³ poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o waloryzacjê; w przypadku wzrostu lub obni¿enia Wska¼nika waloryzacji waloryzacja bêdzie polega³a odpowiednio na wzro¶cie lub obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi realizowane po dniu z³o¿enia wniosku o warto¶æ procentow± Wska¼nika waloryzacji,
4) Strona mo¿e wyst±piæ z wnioskiem o ka¿d± kolejn± waloryzacjê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od poprzedniej waloryzacji oraz przy wzro¶cie lub obni¿eniu Wska¼nika waloryzacji, o co najmniej 2%, obliczonego na podstawie ¶redniej Wska¼ników waloryzacji za 2 ostatnie kwarta³y poprzedzaj±ce z³o¿enie wniosku o waloryzacjê; w przypadku wzrostu lub obni¿enia Wska¼nika waloryzacji waloryzacja bêdzie polega³a odpowiednio na wzro¶cie lub obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi realizowane po dniu z³o¿enia wniosku o Wska¼nik waloryzacji obliczony na podstawie ¶redniej Wska¼ników waloryzacji
za 2 ostatnie kwarta³y poprzedzaj±ce z³o¿enie wniosku o waloryzacjê,
5) waloryzacja nie dotyczy us³ug zrealizowanych przed dat± z³o¿enia wniosku przez któr±kolwiek ze Stron,
6) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia brutto, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania niniejszych postanowieñ, nie mo¿e przekroczyæ 10% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego
w dniu zawarcia Umowy.
3. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 4) Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie zmodyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-04 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-02
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One dzia³aj±cego w Zak³adzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmiñskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacj± i regulacj±
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPO£ÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- US£UGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Us³uga wykonywania badañ mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, rêczników papierowych, prze¶cierade³ papierowych w rolkach, papieru czyszcz±cego
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antyw³amaniowych i p.po¿ w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podleg³ych Placówek Terenowych
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych w S±dzie Rejonowym w Grójcu oraz sprz±tanie terenu zewnêtrznego wokó³ budynku wraz z pielêgnacj± zieleni
- Us³uga kompleksowa sprz±tania terenów zewnêtrznych i zieleni wokó³ budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym. CPV 79710000-4.
- Us³ugi utrzymania czysto¶ci w siedzibie Kuratorium O¶wiaty w £odzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.