Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Nowa Sól: Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej
na działkach 112/2 i 113/6 przy ul. Staszica w Nowej Soli - II etap
(stan surowy otwarty - część socjalna wg. ustalonego zakresu)
Numer ogłoszenia: 124097 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli, ul.gen.S.Grota-Roweckiego 11, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4557703, fax 068 4557705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazns.webd.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej na działkach 112/2 i 113/6 przy ul. Staszica w Nowej Soli - II etap (stan surowy otwarty - część socjalna wg. ustalonego zakresu).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na wykonaniu stanu surowego otwartego obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśnicze - II etap, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w zakresie, określonym niżej: a) dwukondygnacyjny budynek socjalny o powierzchni zabudowy 828m2 i wysokości w najwyższym punkcie 9,10 m. 1) izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej pod ściany murowane - 106,23 m2, 2) ściany nośne murowane ze strzępiami ścian działowych - 1383,66 m2, 3) otwory w ścianach na drzwi i okna z ułożeniem nadproży prefabrykowanych - 63 szt., 4) kanały spalinowe i dymowe z pustaków ceramicznych na wylewce betonowej - 169 m, 5) przewiązki żelbetowe w ścianach murowanych - 34,58 m3, 6) stropy z płyt żelbetowych kanałowych - 818,87 m2, 7) płyty stropowe żelbetowe - 68,37 m2, 8) schody żelbetowe - 25,32 m2, 9) belki i podciągi żelbetowe - 13,60 m3, 10) słupy żelbetowe - 1,08 m3, 11) uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu - 0,10 m3, 12) konstrukcja stalowa dachu, attyki oraz słupków, wsporników, blach, głowic, marek słupów z kotwami i śrubami - 27,43 t, 13) obudowa dachu z blachy trapezowej -1m2, 14) roboty rozbiórkowe elementów betonowych zbrojonych - 0,03m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 złotych (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100),w jednej z możliwych form określonych art. 45 ust.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, i zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz którzy spełniają szczegółowe warunki udziału tj.: d) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od 09.06.2003r. do 09.06.2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 2 budynków o minimalnej wartości 2 000 000,00 zł brutto każdy - potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu, e) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia w wymaganej specjalności - zgodne z prawem budowlanym, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana według reguły spełnienia - nie spełnia, na postawie oceny formalno-prawnej złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następując dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób do pełnienia powierzonych im funkcji oraz dokumenty potwierdzające aktualne członkostwo w Izbie Samorządów Zawodowych Inżynierów Budownictwa. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonaniem robót odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 2 budynków o minimalnej wartości 2 000 000,00 zł brutto każdy - potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. 5.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazns.webd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli ul.gen.S. Grota-Roweckiego 11 67-100 Nowa Sól , po złożeniu pisemnego wniosku za kwotę 400,00 zł, na nośniku CD za kwotę 1,00 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat - Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli ul.gen.S. Grota-Roweckiego 11 67-100 Nowa Sól.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp. Zamawiający nie przewiduje w wyniku prowadzonego postępowania: a) powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, b) zawarcia umowy ramowej, c) przeprowadzania aukcji elektronicznej d) ustanawiania dynamicznego systemu zakupu.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem łóżek szpitalnych pobytowych, łóżek szpitalnych wzmożonego nadzoru oraz szafek przyłóżkowych na potrzeby Oddziały położniczo - ginekologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli"
- "Zakup 9 - osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim"
- Sukcesywna dostawa tonerów na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Remont elewacji wraz z osuszeniem i izolacją ścian w budynku dydaktycznym przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli
- Dostawa licencji serwisowych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli- DZP-280-80/2024
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa brodu na rzece Tyrawka w Siemuszowej
- Wykonanie ciągu pieszo jezdnego przy Zabytkowym Zespole Dworsko-Parkowym w Lipinkach
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Zwiększenie efektywności energetycznej Domu Kultury Ariadna - fili Miejskiej Strefy Kultury w Łodzi
- Centrum Ogrody Animacji im. Marii Konopnickiej w Bronowie - rozbudowa, przebudowa i remont dworu klasycystycznego
- Prace remontowe budynku Starej Lwiarni na terenie Ogrodu Zoologicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.