eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont elewacji wraz z osuszeniem i izolacją ścian w budynku dydaktycznym przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z osuszeniem i izolacją ścian w budynku dydaktycznym przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji wraz z osuszeniem i izolacją ścian w budynku dydaktycznym przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c7d1e04-9ed9-4117-9c84-0d708c69152b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji wraz z osuszeniem i izolacją ścian w budynku dydaktycznym przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:
“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5) Osobą uprawnioną do komunikowania się w zakresie zagadnień związanych z prowadzoną procedurą jest Elżbieta Wasik lub
osoba ją zastępująca.Rekomendacje
1) Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
4) Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który
wynosi maksymalnie 5MB.
Ze wzgl. na ograniczoną ilość znaków-pozostałe informacje zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nowej Soli .
Kontakt z administratorem:
1. Osobiście, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
2. telefonicznie: 68 458 68 00
3. pisemnie: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3, 67 100 Nowa Sól lub na adres poczty
elektronicznej:poczta@powiat-nowosolski.pl
Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można
się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@powiat-nowosolski.pl
Cele przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych, podanie danych
Dane będą przetwarzane przez Starostwo Powiatowe w Nowej Soli w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie:
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcy danych
Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
oart. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której Przysługujące prawa:
Nr postępowania : IF.272.8.2024 dane dotyczą
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa nie mające zastosowania:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania\danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF.272.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

45453000-7;

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych przy zabytku – budynku położonym przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli, wpisanym do rejestru zabytków pod nr L-531/A, obejmujących m.in. remont elewacji , w zakresie tynków i elementów detalu architektonicznego, pomalowania oraz izolacja ścian wewnętrznych .
2. Zakres robót obejmuje, w szczególności wykonanie nowej elewacji wg kolorystyki uzgodnionej z konserwatorem zabytków łącznie z naprawą tynków i ozdobnych elementów na elewacji.
3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym Przebudowa budynku dydaktycznego , sali gimnastycznej oraz montaż platformy pionowej ( winda) i nadbudowa nad istniejącą sceną wraz z zapleczem autorstwa Jerzego Romejko, Ryszarda Parusa z grudnia 2012r. – W ZAKRESIE REMONTU ELEWACJI I IZOLACJI ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zakres robót ) oraz warunki , sposób realizacji zawiera dokumentacja załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia, a w szczególności :
1) projekty budowlany ;
2) Decyzja konserwatora zabytków :
ZN.5142.14.2013[mNSo] z dnia 17.10.2013 r.;
ZN.5142.6.2024[mNSo] z dnia 11.01.2024r.;
3) Przedmiar robót;
zwanych dalej Dokumentacją.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Przedstawiony w dokumentach powyżej zakres robót nie należy traktować jako definitywny. W przygotowaniu oferty należy uwzględnić wszystkie prace konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, nawet jeśli nie zostały uwzględnione w którymkolwiek wymienionym dokumencie. Przy wykryciu ewentualnych rozbieżności lub w przypadku pojawienia się wątpliwości, pytań czy niejasności należy niezwłocznie skontaktować się z zamawiającym, w sposób opisany w Rozdziale XII.
5. Klauzula zatrudnienia
1) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót związanych z pracami w zakresie elewacji (nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierownika budowy; obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy ( załącznik nr 9 do SWZ ). . Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem jako załącznik do SWZ
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem jako załącznik do SWZ
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem jako załącznik do SWZ
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia do:
a) kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa – jedna ( 1 ) osoba ;
b) kierowania pracami konserwatorskimi posiadającą odpowiednie wykształcenie oraz odbytą praktykę zawodową, o której mowa w art.37 a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz.1446 ze zm.) – jedna ( 1) osoba.

Doświadczenie zawodowe: posiadający, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.

Uwaga:
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania odpowiednio w ww. zakresach uprawnień budowlanych lub doświadczenia.
Przez użyte w każdym miejscu sformułowanie : „Obiekt wpisany do rejestru zabytków” należy rozumieć : „zabytek wpisany do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury albo wpisaną na Listę Skarbów Dziedzictwa”.
Przez użyte w każdym miejscu sformułowanie „prace konserwatorskie” należy rozumieć: „prace konserwatorskie, lub prace restauratorskie albo badania konserwatorskie, w rozumieniu odpowiednio art.3 pkt 6, 7 lub 9 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami”.
W odniesieniu do osób wskazanych wyżej, wykonawca musi dysponować zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Okres doświadczenia zawodowego liczony będzie w miesiącach w ten sposób, że 1 rok doświadczenia zawodowego oznacza 12 miesięcy. Zastrzega się iż w przypadku, gdy dana osoba, w tym samym okresie czasu brała udział w większej ilości robót / prac pokrywające się miesiące w ramach tych robot nie sumują się dla ustalenia okresu doświadczenia zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: świadczenie wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 - w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale X pkt 1.4 lit. b) w zakresie personelu ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem
stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1
ustawy Pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu;
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), o
którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy), z którego wynika, jaki zakres pracy wykonują poszczególni Wykonawcy
– załącznik nr 6 - (jeśli dotyczy)
Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy
d) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz ze swoim
oświadczeniem, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby ( załącznik nr 5) , potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w Postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego
zasoby;
2) Dokumenty dotyczące samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca
korzysta z samooczyszczenia. Dokumenty te składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym
3) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca
jest zobowiązany złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów,
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w przypadku wskazania dokumentów, o których mowa wyżej pod określonymi
adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w języku obcym, zamawiający żąda od
wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski dokumentów pobranych samodzielnie przez zamawiającego.
4) Pełnomocnictwo

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiająW przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki
oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
d)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. XI ust.3
SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz.XI ust.3 SWZ składa odpowiednio
Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
e)Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)oświadczenia o których mowa w rozdz. XI SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
b)w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c)w przypadku, o którym mowa w rozdz. X ust.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączajądo oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z Projektem umowy par. 9:
1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet realizacji przedmiotu umowy, w kwocie 2% wartości umowy brutto, o której mowa w § 8 ust. 1 umowy .
2. Zaliczka udzielona zostanie w oparciu o art. 442 ust. 1 ustawy Pzp na pisemny wniosek Wykonawcy, przy czym wraz z wnioskiem Wykonawca zobowiązany jest wnieść Zamawiającemu 100% zabezpieczenia na udzieloną zaliczkę w jednej lub kilku następujących formach: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub weksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z terminem ważności nie krótszym niż 14 dni po upływie terminu określonym w § 3 ust. 1 umowy.
3. Oryginały dokumentu zabezpieczającego, o którym mowa w ust. 2 wraz z wnioskiem Wykonawca przekazuje Zamawiającemu.
4. Zamawiający zwolni zabezpieczenie zaliczki, o której mowa w ust. 2, w terminie 21 dni licząc od dnia dokonania odbioru przedmiotu umowy.
5. Zaliczka zostanie przekazana Wykonawcy w formie polecenia przelewu na rachunek Wykonawcy, wskazany we wniosku w terminie do 21 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowego wniosku wraz z zabezpieczeniem.
6. Wypłacona zaliczka podlega zaliczeniu na poczet wynagrodzenia przysługującemu Wykonawcy z tytuły wykonania przedmiotu Umowy.
7. Niewykonanie przedmiotu Umowy w terminie przewidzianym w Umowie spowoduje wystąpienie do Wykonawcy o niezwłoczny zwrot zaliczki wraz z odsetkami ustawowymi, chyba że wykonawca przedłuży termin ważności zabezpieczenia. W przypadku odmowy lub nieprzekazania żądanej kwoty Zamawiający wystąpi o zwrot zaliczki do Gwaranta.
8. Wykonawca może przedłużyć termin ważności zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 2, jednak nie później niż na 21 dni przed upływem jego ważności.
9. Wykonawca zobowiązuje się wystawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia otrzymania kwoty zaliczki na rachunek bankowy wskazany we wniosku, fakturę zaliczkową w wysokości otrzymanej zaliczki.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający oświadcza, iż zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – promesa wstępna nr Edycji 2RPOZ/2023/3167/PolskiLad na realizację inwestycji: Remont elewacji wraz z osuszeniem i izolacją ścian w budynku dydaktycznym przy ul. Witosa 19 w Nowej Soli.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.