eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sześciu analizatorów laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sześciu analizatorów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 124099 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sześciu analizatorów laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sześciu analizatorów laboratoryjnych, których rodzaje i parametry techniczne określone zostały w Załącznikach od Nr 1/1A do Nr 1/5 SIWZ oraz zakup odczynników laboratoryjnych w pełni kompatybilnych z dzierżawionymi analizatorami, których rodzaje i ilości określone zostały w Załącznikach od Nr 2/1A do Nr 2/5 SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na pięć części zwanych dalej Zadaniami, które obejmują: Zadanie Nr 1 A) Zakup odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora, B) Zakup odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora; Zadania Nr 2 - Zakup odczynników do badań hematologiczmych wraz z dzierżawą analizatora; Zadanie Nr 3 - Zakup odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora; Zadanie Nr 4 - Zakup odczynników do badania chemicznego moczu wraz z dzierżawą analizatora. Zadanie Nr 5 - Zakup odczynników do badania osadu moczu wraz z dzierżawą analizatora.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.40.00-6, 38.43.45.20-7, 38.43.45.70-2, 38.43.45.00-1, 38.43.45.80-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadia: Tak. Zadanie Nr 1 - 3 990,00 zł Zadanie Nr 2 - 440,00 zł Zadanie Nr 3 - 465,00 zł Zadanie Nr 4 - 340,00 zł Zadanie Nr 5 - 770,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a)zmiany strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym; b)zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku Nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, zmiany nazwy produktu itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy na asortyment równoważny przy zachowaniu jego parametrów; c)zmiana sposobu konfekcjonowania asortymentu będącego przedmiotem umowy wprowadzona przez producenta; d)zmiana liczby opakowań w przypadku zmiany konfekcjonowania asortymentu; e)zmiana ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do umowy wynikająca ze zmiany wielkości opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową;

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej zamawiającego. SIWZ można również odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 105.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a. Zakup odczynników do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora b. Zakup odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badań biochemicznych oraz do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów. Parametry techniczne analizatorów określone zostały w Załącznikach Nr 1/1A i Nr 1/1B do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z dzierżawionymi analizatorami ujęte zostały w Załącznikach Nr 2/1A i Nr 2/1B do SIWZ - Zadanie Nr 1.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.80-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/2 do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/2 do SIWZ - Zadanie Nr 2.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.45.70-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/3 do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/3 do SIWZ - Zadanie Nr 3.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.10.00-0, 38.43.45.20-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup odczynników do badania chemicznego moczu wraz z dzierżawą analizatora.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badania chemicznego moczu wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/4 do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/4 do SIWZ - Zadanie Nr 4.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup odczynników do badania osadu moczu wraz z dzierżawą analizatora.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do badania osadu moczu wraz z dzierżawą analizatora. Parametry techniczne analizatora określone zostały w Załączniku Nr 1/5 do SIWZ. Parametry do oznaczania, które będą w pełni kompatybilne z analizatorem ujęte zostały w Załączniku Nr 2/5 do SIWZ - Zadanie Nr 5.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0, 38.43.40.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.