Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Gliwice: Modernizacja pomieszczeń w budynku
Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej
OZ/B/77/BC/07
Numer ogłoszenia: 124284 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej OZ/B/77/BC/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych, wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych pomieszczeń na VI i VII piętrze Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki, w podziale na dwa zadania. Zadanie 1 - Modernizacja laboratoriów i pomieszczeń dydaktycznych. Zadanie 2 - Modernizacja instalacji elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium : 18.000,00 zł w tym na: Zadanie 1 - 10.000,00 Zadanie 2 - 8.000,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w z art.22 ust. 1 ustawy 2.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. Zadanie 1 - wykonanie remontu budynku o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każdy, obejmującego: roboty budowlane, wykładzinowe, posadzkarskie, instalacji wod.-kan. oraz prace wykończeniowe (w dowolnej konfiguracji). Jedna z robót w wykazie musi obejmować wszystkie wymienione typy prac i jej wartość musi być nie mniejsza niż 200.000,00 zł., Zadanie 2 - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej o wartości 100.000 zł brutto każda. 4.Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia:Zadanie 1a) budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, -sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa.Zadanie 2a) budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa.b) do 1 kV wystawione przez SEP lub inną uprawnioną instytucję:- do eksploatacji (E) - do dozoru (D) 5.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową, o wysokości nie mniejszej niż 30% zaproponowanej ceny brutto za realizację zamówienia. Podmioty występujące wspólnie powinny wykazać łącznie spełnienie ww. warunku. 6.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez:Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Konarskiego 18, pok. 509 44 - 100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Modernizacja laboratoriów i pomieszczeń dydaktycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane dotyczą modernizacji laboratoriów i pomieszczeń dydaktycznych na piętrze VII (strona A, B i na łączniku) i na piętrze VI (strona A i na łączniku). Szczegółowy zakres prac: - remont VII pietra: roboty posadzkowe, wykładzinowe, malarskie, murarskie, wodno-kanalizacyjne, - remont VI pietra wraz z łącznikiem: roboty wodno-kanalizacyjne, posadzkarskie, wykładzinowe, murarskie, malarskie, - malowanie korytarzy oraz klatek schodowych na VII i VI piętrze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Modernizacja instalacji elektrycznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane dotyczą modernizacji instalacji elektrycznej na piętrze VII (strona A, B i na łączniku) i na piętrze VI (strona A i na łączniku). Szczegółowy zakres prac: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - przygotowanie podłoża pod ułożenie przewodów, - ułożenie przewodów, - montaż wraz z przygotowaniem podłoża osprzętu instalacyjnego p/t, n/t, - montaż tablic rozdzielczych wraz z aparaturą rozdzielczą, zabezpieczającą i sterującą, - montaż opraw świetlnych, - roboty budowlane, roboty towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej i pomiarów elektrycznych nowej instalacji elektrycznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.