Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Płońsk: Remont instalacji i pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Płońsku
Numer ogłoszenia: 124327 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 im Stanisława Wyspiańskiego , ul. Płocka 60, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 23 662 21 63, faks 23 662 21 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa- szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji i pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Płońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu: - instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania na poziomie kondygnacji podziemnej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Płońsku, - posadzki w sali lekcyjnej z wykładziny zmywalnej. Zakres robót instalacyjnych obejmuje: - demontaż rurociągów wodno - kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania w zakresie kondygnacji podziemnej, - montaż instalacji kanalizacyjnej PCV z podejściami odpływowymi, czyszczakami i wpustami ściekowymi, - montaż rurociągów wodociągowych z tworzyw sztucznych z podejściami dopływowymi, zaworami, płukaniem instalacji wodociągowej, - montaż rurociągów stalowych co z zaworami, grzejnikami oraz izolacją, - roboty pomocnicze i uzupełniające, - wykonanie posadzki w pomieszczeniu lekcyjnym z wykładziny zmywalnej, zgrzewanej na łączeniach, klejonej do podłoża z przygotowaniem podłoża. Wykładzina musi być antyelektrostatyczna i o parametrach technicznych nie gorszych jak wykładziny tarkett (grubość 2,00 mm). Wykładzina musi spełniać wymogi określone dla instalowania jej w pomieszczeniach lekcyjnych dla uczniów. Musi posiadać atest higieniczny i deklarację CE. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Przewiduje się zastosowanie co najmniej dwóch kolorów. We wszystkich przypadkach gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przy zastosowaniu materiałów o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych od wskazanych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń , to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty przyjęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót - załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane, w tym co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie niższej niż 60 000 zł brutto z podaniem rodzaju robót i wartości, daty i miejsca wykonania oraz udowodni przez załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, której to osobie zostanie powierzona funkcja kierownika budowy branży sanitarnej. Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy musi posiadać kwalifikacje zawodowe w danej specjalności i doświadczenie w wykonywaniu zawodu co najmniej 5 lat. Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy - załącznik nr 9 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym, 2) niezbędne pełnomocnictwa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli dotyczy) - załącznik nr 10 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) Zmiany przedstawicieli Wykonawcy lub Zamawiającego w wyniku sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) Zmiany rachunku bankowego strony umowy, c) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (m.in. kierownik budowy (robót), Inspektor Nadzoru Inwestorskiego) w wyniku sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, d) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy na uzasadniony pisemny wniosek strony za zgodą stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Płońsku, ul. Płocka 60, 09-100 Płońsk na pisemny wniosek Wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Płońsku, ul. Płocka 60, 09-100 Płońsk - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w okresie 01.01.2025 r.- 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminy Płońsk na 2025 rok
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.