Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-09
Lublin: Świadczenie usługi hotelarskiej w związku z realizacją mikroprojektu Profesjonalizacja kadr sektora kultury Lublina i Lwowa w zakresie zarządzania projektami współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska -Białoruś-Ukraina 2007-2013 ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Projektu Parasolowego Kultura pogranicza pomostem integracji społeczności lokalnych w Euroregionie Bug realizowanego przez Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug - II części
Numer ogłoszenia: 124339 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarskiej w związku z realizacją mikroprojektu Profesjonalizacja kadr sektora kultury Lublina i Lwowa w zakresie zarządzania projektami współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska -Białoruś-Ukraina 2007-2013 ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Projektu Parasolowego Kultura pogranicza pomostem integracji społeczności lokalnych w Euroregionie Bug realizowanego przez Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug - II części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. I część - świadczenie usług hotelarskich z dwoma noclegami ze śniadaniami dla 5 osób na terenie miasta Lublin w pokojach jednoosobowych lub do jednoosobowego wykorzystania podczas każdej z dwóch wizyt. 2. II część - świadczenie usług hotelarskich z jednym noclegiem ze śniadaniami dla 6 osób na terenie miasta Lublin w pokojach jednoosobowych lub do jednoosobowego wykorzystania podczas jednej wizyty. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. standard hotelu minimum 3 gwiazdki (w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie); 3.2. hotel musi być usytuowany w promieniu nie większym niż 2,0 km od Ratusza; 3.3. usługa hotelarska obejmująca noclegi i śniadania winna być świadczona na terenie jednego obiektu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-4, 55.00.00.00-0, 55.50.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a/ gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, b/ działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad. ppkt. 1) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: - lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, - lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 8, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł +koszt przesyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nazwa Projektu: Profesjonalizacja kadr sektora kultury Lublina i Lwowa w zakresie zarządzania projektami współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska -Białoruś-Ukraina 2007-2013 ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Projektu Parasolowego Kultura pogranicza pomostem integracji społeczności lokalnych w Euroregionie Bug realizowanego przez Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug 2.Termin wykonania zamówienia: część I - od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2014r., część II - w okresie pomiędzy 01.11.2014 a 30.11.2014r. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 3.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Emilia Kietlińska-Drozd - Wydział Kultury Urzędu Miasta Lublin, ul. Złota 2, tel. 81 466 37 09. 3.2. W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 8, tel. 81 466 30 17.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - świadczenie usług hotelarskich z dwoma noclegami ze śniadaniami dla 5 osób na terenie miasta Lublin w pokojach jednoosobowych lub do jednoosobowego wykorzystania podczas każdej z dwóch wizyt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. standard hotelu minimum 3 gwiazdki (w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie); 2. hotel musi być usytuowany w promieniu nie większym niż 2,0 km od Ratusza; 3. usługa hotelarska obejmująca noclegi i śniadania winna być świadczona na terenie jednego obiektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-4, 55.00.00.00-0, 55.50.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - świadczenie usług hotelarskich z jednym noclegiem ze śniadaniami dla 6 osób na terenie miasta Lublin w pokojach jednoosobowych lub do jednoosobowego wykorzystania podczas jednej wizyty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. standard hotelu minimum 3 gwiazdki (w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie); 2. hotel musi być usytuowany w promieniu nie większym niż 2,0 km od Ratusza; 3. usługa hotelarska obejmująca noclegi i śniadania winna być świadczona na terenie jednego obiektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-4, 55.00.00.00-0, 55.50.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa produktów leczniczych na 2025 r. do Programu Terapii Substytucyjnej dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie
- KOMPLEKSOWE WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z ROZBIÓRKĄ OBIEKTU UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 1 W LUBLINIE ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. STASZICA 18 W LUBLINIE.
- ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
- Wykonanie izolacji części -1 Dworku Kościuszków w Ogrodzie Botanicznym UMCS
- Dostawa art. piekarskich, art. mrożonych oraz ryb, owoców i warzywa, jaj do Domu Pomocy Społecznej W Lublinie
- Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania zgromadzonych odpadów, w tym odpadów gabarytowych oraz dzierżawy pojemników i kontenerów na terenie 1 WSZKZP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES na rzecz osób bezrobotnych z pokolenia Baby Boomers, generacji X,Y,Z" we Wrocławiu.
- Organizacja i przeprowadzenie grupowego szkolenia wyjazdowego realizowanego w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE - wyjazd nr 2
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sali szkoleniowej dla 85 pracowników Ministerstwa Zdrowia
- Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z kompetencji miękkich w podziale na 3 części
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.