Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Żary: Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza
Numer ogłoszenia: 124435 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, faks (068) 374 38 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń po BZ WBK oraz toalet przy pok. nr 5 i Straży Miejskiej w budynku Ratusza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń po Banku Zachodnim WBK oraz remont toalet przy pokoju nr 5 i Straży Miejskiej znajdujących się na parterze budynku Ratusza w Żarach. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) Dokumentacją projektową:Remont pomieszczeń po BZWBK i toalet przy pok. nr 5 oraz SM w budynku Ratusza, opracowaną przez Zakład Usług Projektowo-Budowlanych PROJ-BUD Zbigniew Bohatkiewicz z siedzibą przy ul. Kusocińskiego 2 w Żarach, na którą składają się następujące opracowania: a) Przedmiary robót - zakres Rozdziału V SIWZ. b) Projekt Budowlany Wykonawczy - zakres Rozdziału VI SIWZ. c) Opis techniczny wymiany instalacji elektrycznej - zakres Rozdziału VII SIWZ. d) Rysunki: 1-Instalacja gniazd zasilających komputery, 2 - Tablica zasilania komputerów - zakres Rozdziału VIII SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100 ) w miejscu i sposobie określonym w pkt. 8 SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie porównywalnym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno takie zadanie, którego minimalny zakres prac obejmował: roboty ogólnobudowlane, elektryczne oraz wykonanie instalacji kanalizacyjnej. Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. e) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. g) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 niniejszej instrukcji dla Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, daty i miejsca ich wykonania wg załącznika nr 3 do oferty. d) Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty zostały wykonane należycie. e) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy wg załącznika nr 4 do oferty. f) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach. g) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykazanych w załączniku nr 4 do oferty (jeśli dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, pok. 27
Urząd Miejski w Żarach
Rynek 1-5
68-200 Żary.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 11:45, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Remontów, pok. 27 Urząd Miejski w Żarach Rynek 1-5 68-200 Żary.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- "Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd "
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. "Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa trybun sportowych z zadaszeniem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.