eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WronkiBudowa ulicy Piaskowej we Wronkach z kostki brukowej betonowej o długości 675 mb - kontynuacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Wronki: Budowa ulicy Piaskowej we Wronkach z kostki brukowej betonowej o długości 675 mb - kontynuacja
Numer ogłoszenia: 124437 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, fax 067 2545328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Piaskowej we Wronkach z kostki brukowej betonowej o długości 675 mb - kontynuacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym-roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 675,00 mb; 2. Rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wraz z odwozem materiału na składowisko Wykonawcy - 31 mb; 3. Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 10 cm wraz z odwozem materiału na składowisko Wykonawcy - 88,00 m2; 4. Rozbiórka istniejącej podbudowy gr. 20cm z kruszywa łamanego stabilizowane mechanicznie wraz z odwozem materiału na składowisko Wykonawcy - 88,00 m2; 5. Wykonanie wykopu w gr. kat. III-IV wraz z odwozem urobku na składowisko Wykonawcy (korytowanie-trasa) - 1.322,60 m3; 6. Wykonanie nasypu z gruntu kat. I-II, grunt z dowozu z dokopu Wykonawcy (korytowanie - trasa), uzupełnienie - 58,90 m3; 7. Studnie ściekowe betonowe śr.50cm z osadnikiem oraz wpustem typu bocznego C250x600 - 23 szt.; 8. Przykanalik z rur betonowych lub PCV śr.200mm - 83,00 mb; 9. Utrzymanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, grunt kat.III - koryto gł.41cm (trasa) - 3.780,00 m2; 10. Ręczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, grunt kat.III, - koryto 26cm (zjazdy) wraz z odwozem odspojonego gruntu na składowisko Wykonawcy - 621,20 m2; 11. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15cm (zjazdy) - 621,20 m2; 12. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20cm (trasa zasadnicza) - 3.105,00 m2; 13. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.3cm (trasa) - 3.105,00 m2; 14. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.3cm (zjazdy) - 660,20 m2; 15. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej gr.6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm (dojście do posesji) - 39,00 m2; 16. Plantowanie terenu ręcznie w gruncie kat. I-III - 4.753,90 m2; 17. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych śr. 50mm - 3 szt.; 18. Znaki drogowe trójkątne (małe) foliowane D-1 - 2 szt.; 19. Znaki prostokątne foliowane D-40 D-41 - 2 szt.; 20. Krawężnik betonowy 12x25cm na podsypce cementowo piaskowej gr.3cm oraz ławie betonowej z oporem (trasa) - 1.419,00 mb; 21. Obrzeże betonowe 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.3cm (zjazdy) - 465,00 mb; 22. Obrzeże betonowe 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm (dojście do posesji) - 76,00 mb; 23. Ściek z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo piaskowej gr.3cm i ławie betonowej - 1.389,00 mb; 24. Pionowa regulacja studni i przyborów urządzeń obcych - 38 szt. 25. Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej pod jezdnią oraz pod zjazdami rurą dwudzielną HDPE 110x6,3 - 54,00 mb; 26. Zabezpieczenie sieci energetycznej doziemnej pod jezdnią rurą dwudzielną HDPE 110x6,3 - 46,00 mb; 27. Zabezpieczenie sieci wodociągowej pod drogą rurą dwudzielną HDPE 160x9,3 - 86,00 mb; 28. Zabezpieczenie sieci gazowej pod drogą rurą dwudzielną HDPE 160x9,3 - 54,00 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym względzie udokumentują, że: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat min.1 zamówienie o podobnym zakresie, - dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych). Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA oferta spełniająca -wymogi otrzyma ocenę SPEŁNIA natomiast oferta niespełniąjąca wymogów otrzyma ocenę NIE SPEŁNIA i zostanie odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zamówień o podobnym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje; 4. Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień); 5. Kosztorysy ofertowe; 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wronki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5 , 64-510 Wronki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5 64-510 Wronki pokój nr 6 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.