Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Łaszczów: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 124537 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaszczów, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, woj. lubelskie, tel. 084 6611505, fax 084 6611505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/laszczow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Dobużek, Dobużek-Kolonia Kmiczyn-Kolonia, Łaszczów, Muratyn, Nabróż, Nabróż-Kolonia, Nadolce, Pieniany, Pukarzów, Pukarzów-Kolonia, Zimno. Zakres robót obejmuje : wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym oraz ułożenie dywanika asfaltowego grubości 4 cm na łącznej długości 3395 m i ułożenie dywanika asfaltowego grubości 4cm o łącznej długości 340 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); - aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku podmiotów występujących wspólnie; - wykaz pracowników posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych; - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. (minimum 2 zadania na łączną kwotę 200000 zł.) oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie; - informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowania wykonawcy, na kwotę zapewniającą wykonanie zadania nie mniejszą niż 100000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/laszczow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Łaszczów ul. Chopina 14 22-650 Łaszczów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łaszczów, pok. nr 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.