eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceObsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami na 2011 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Gliwice: Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami na 2011 rok.
Numer ogłoszenia: 124548 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77304 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385453, faks +48 032 2391226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami na 2011 rok..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie prac geodezyjnych na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Gliwicach w 2011r. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pracy stanowiącej przedmiot zamówienia z należytą starannością, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności i obowiązujących przepisów. Jako przedmiot zamówienia określa się sumę każdorazowo zlecanych przez Zamawiającego prac geodezyjnych. Poszczególne zamówienia realizowane będą według potrzeb Zamawiającego i udzielane będą na podstawie zleceń częściowych - wzór zlecenia stanowi załącznik do SIWZ. Termin wydania ostatniego zlecenia nie później niż 30.04.2012r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zlecane usługi będą obejmowały:1. Opracowanie wstępnego projektu podziału wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów wraz z pozytywną opinią Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie dostępu wydzielanych działek do drogi publicznej - dla max. 2 działek 50szt. - powyżej 2 działek za każdą następną działkę 50szt. 2. Wykonanie podziału nieruchomości wraz z wyznaczeniem i utrwaleniem pkt granicznych, stabilizacją nowych punktów granicznych oraz okazaniem granic nowowydzielonych działek do 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji a. opracowanie projektu podziału nieruchomości: - 2 nowe działki 20szt. - każda następna działka 50szt. b. przyjęcie granic nieruchomości: - do 10 pkt. granicznych 20szt. - powyżej 10 pkt. Za każdy następny punkt 100szt. 3. Wznowienie znaków granicznych - do 10 pkt. granicznych 30szt. - powyżej 10 pkt. za każdy następny punkt 70szt. 4. Rozgraniczenie nieruchomości - do 10 pkt. granicznych 2szt. - powyżej 10 pkt. za każdy następny punkt 20szt. 5. Wykonanie aktualizacji map - pierwszy ha 5szt. - za każdy następny ha 5szt. 6. Zmiana użytków - 1 użytek 10szt. - za każdy następny użytek 10szt. 7. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej - wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych 15szt. 8. Wykonanie łączenia działek - połączenie dwóch działek 20szt. - powyżej dwóch działek za każdą następną dołączaną 50szt. 9. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej wraz z mapą synchronizacyjną na potrzeby postępowania sądowego dla nieruchomości zapisanej w księdze wieczystej nr KI1B/00000106/0 zgodnie z pismem Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju nr GKN-7430/II/244/10 z dnia 06.05.2010r. - opinia oraz mapa synchronizacyjna 1szt. UWAGA! Podane ilości będą służyć wyłącznie do porównania ofert pod względem spełnienia kryterium ceny. Użyte przez wykonawcę (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej ceny jednostkowe będą stałe w okresie obowiązywania umowy. Nieprzekraczalne ilości umowne usług zostaną zapisane w umowie. Faktyczna liczba zrealizowanych usług będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnych nieprzekraczalnych ilości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. Termin wykonania poszczególnych prac ustala się w następujący sposób: 1. Dostarczenie przez Wykonawcę opracowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami wstępnego projektu podziału nieruchomości wraz z pozytywną opinia Zarzadu Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie dotępu wydzielanych działek do drogi publicznej - 40 dni od dnia otrzymania zlecenia. 2. Wykonanie podziału w oparciu o art. 93, 94 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. u. nr 261, poz.2603 z dnia 30.11.2004r. z późn. zm.) - 180 dni od dnia otrzymania zlecenia. Termin liczony jest od otrzymania zlecania wraz z pozytywnym postanowieniem o możliwości podziału do dnia złożenia map z projektem podziału i protokołu przyjęcia granic przyjętych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 3. Wykonanie podziału w oparciu o art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. nr 261, poz.2603 z dnia 30.11.2004r. z późn. zm.) - 180 dni od dnia otrzymania zlecenia. Termin liczony jest od otrzymania zlecania do dnia złożenia map z projektem podziału i protokołu przyjęcia granic przyjętych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 4. Wznowienie znaków granicznych - 90 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5. Rozgraniczenie nieruchomości - 180 dni od daty odebrania zlecenia na wykonanie rozgraniczenia jednak Wykonawca poinformuje Zleceniodawcę o konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia nie później niż do 30 dni od dnia otrzymania zlecenia podziału lub wznowienia. Termin liczony jest od otrzymania postanowienia zawierającego upoważnienie do wykonania czynności ustalenia granic nieruchomości do dnia przyjęcia dokumentacji rozgraniczenia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 6. Aktualizacja mapy - 90 dni od daty odebrania zlecenia do dnia przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 7. Zmiana użytków - 60 dni od daty odebrania zlecenia do dnia przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 8. Wykonanie przez wykonawcę oraz dostarczenie Zleceniodawcy oklauzulowanego wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - 21 dni od daty odebrania zlecenia. 9. Wykonanie łączenia działek - 90 dni od daty odebrania zlecenia do dnia przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 10. Dostarczenie przez wykonawcę dokumentacji geodezyjnej wraz z mapą synchronizacyjną na potrzeby postępowania sądowego dla nieruchomości zapisanej w księdze wieczystej nr KI1B/00000106/0 zgodnie z pismem Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju nr GKN-7430/II/244/10 z dnia 06.05.2010r. - 90 dni od otrzymania zlecenia. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest odrębnie dla każdego zlecenia i biegnie od terminu przyjęcia zlecenia bez uwag. Umowa zawarta zostanie na okres: od dnia podpisania umowy do dnia realizacji ostatniego zadania wynikającego z poszczególnych zleceń; zlecenia mogą być wydawane do dnia 30.04.2012 r., lecz nie dłużej niż do dnia wydatkowania całości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Geodezyjne i Geologiczne GEODEZJA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zwycięstwa 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220200,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163221,00

  • Oferta z najniższą ceną: 163221,00 / Oferta z najwyższą ceną: 456750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.