eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceObsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami na 2011 rok.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Gliwice: Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami na 2011 rok.
Numer ogłoszenia: 77304 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Gospodarki Nieruchomościami , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385453, faks +48 032 2391226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami na 2011 rok..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie prac geodezyjnych na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Gliwicach w 2011r. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pracy stanowiącej przedmiot zamówienia z należytą starannością, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności i obowiązujących przepisów. Jako przedmiot zamówienia określa się sumę każdorazowo zlecanych przez Zamawiającego prac geodezyjnych. Poszczególne zamówienia realizowane będą według potrzeb Zamawiającego i udzielane będą na podstawie zleceń częściowych - wzór zlecenia stanowi załącznik do SIWZ. Termin wydania ostatniego zlecenia nie później niż 30.04.2012r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zlecane usługi będą obejmowały:1. Opracowanie wstępnego projektu podziału wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów wraz z pozytywną opinią Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie dostępu wydzielanych działek do drogi publicznej - dla max. 2 działek 50szt. - powyżej 2 działek za każdą następną działkę 50szt. 2. Wykonanie podziału nieruchomości wraz z wyznaczeniem i utrwaleniem pkt granicznych, stabilizacją nowych punktów granicznych oraz okazaniem granic nowowydzielonych działek do 2 lat od daty uprawomocnienia się decyzji a. opracowanie projektu podziału nieruchomości: - 2 nowe działki 20szt. - każda następna działka 50szt. b. przyjęcie granic nieruchomości: - do 10 pkt. granicznych 20szt. - powyżej 10 pkt. Za każdy następny punkt 100szt. 3. Wznowienie znaków granicznych - do 10 pkt. granicznych 30szt. - powyżej 10 pkt. za każdy następny punkt 70szt. 4. Rozgraniczenie nieruchomości - do 10 pkt. granicznych 2szt. - powyżej 10 pkt. za każdy następny punkt 20szt. 5. Wykonanie aktualizacji map - pierwszy ha 5szt. - za każdy następny ha 5szt. 6. Zmiana użytków - 1 użytek 10szt. - za każdy następny użytek 10szt. 7. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej - wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych 15szt. 8. Wykonanie łączenia działek - połączenie dwóch działek 20szt. - powyżej dwóch działek za każdą następną dołączaną 50szt. 9. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej wraz z mapą synchronizacyjną na potrzeby postępowania sądowego dla nieruchomości zapisanej w księdze wieczystej nr KI1B/00000106/0 zgodnie z pismem Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju nr GKN-7430/II/244/10 z dnia 06.05.2010r. - opinia oraz mapa synchronizacyjna 1szt. UWAGA! Podane ilości będą służyć wyłącznie do porównania ofert pod względem spełnienia kryterium ceny. Użyte przez wykonawcę (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej ceny jednostkowe będą stałe w okresie obowiązywania umowy. Nieprzekraczalne ilości umowne usług zostaną zapisane w umowie. Faktyczna liczba zrealizowanych usług będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnych nieprzekraczalnych ilości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. Termin wykonania poszczególnych prac ustala się w następujący sposób: 1. Dostarczenie przez Wykonawcę opracowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami wstępnego projektu podziału nieruchomości wraz z pozytywną opinia Zarzadu Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie dotępu wydzielanych działek do drogi publicznej - 40 dni od dnia otrzymania zlecenia. 2. Wykonanie podziału w oparciu o art. 93, 94 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. u. nr 261, poz.2603 z dnia 30.11.2004r. z późn. zm.) - 180 dni od dnia otrzymania zlecenia. Termin liczony jest od otrzymania zlecania wraz z pozytywnym postanowieniem o możliwości podziału do dnia złożenia map z projektem podziału i protokołu przyjęcia granic przyjętych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 3. Wykonanie podziału w oparciu o art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. nr 261, poz.2603 z dnia 30.11.2004r. z późn. zm.) - 180 dni od dnia otrzymania zlecenia. Termin liczony jest od otrzymania zlecania do dnia złożenia map z projektem podziału i protokołu przyjęcia granic przyjętych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 4. Wznowienie znaków granicznych - 90 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5. Rozgraniczenie nieruchomości - 180 dni od daty odebrania zlecenia na wykonanie rozgraniczenia jednak Wykonawca poinformuje Zleceniodawcę o konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia nie później niż do 30 dni od dnia otrzymania zlecenia podziału lub wznowienia. Termin liczony jest od otrzymania postanowienia zawierającego upoważnienie do wykonania czynności ustalenia granic nieruchomości do dnia przyjęcia dokumentacji rozgraniczenia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 6. Aktualizacja mapy - 90 dni od daty odebrania zlecenia do dnia przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 7. Zmiana użytków - 60 dni od daty odebrania zlecenia do dnia przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 8. Wykonanie przez wykonawcę oraz dostarczenie Zleceniodawcy oklauzulowanego wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - 21 dni od daty odebrania zlecenia. 9. Wykonanie łączenia działek - 90 dni od daty odebrania zlecenia do dnia przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 10. Dostarczenie przez wykonawcę dokumentacji geodezyjnej wraz z mapą synchronizacyjną na potrzeby postępowania sądowego dla nieruchomości zapisanej w księdze wieczystej nr KI1B/00000106/0 zgodnie z pismem Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju nr GKN-7430/II/244/10 z dnia 06.05.2010r. - 90 dni od otrzymania zlecenia. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest odrębnie dla każdego zlecenia i biegnie od terminu przyjęcia zlecenia bez uwag. Umowa zawarta zostanie na okres: od dnia podpisania umowy do dnia realizacji ostatniego zadania wynikającego z poszczególnych zleceń; zlecenia mogą być wydawane do dnia 30.04.2012 r., lecz nie dłużej niż do dnia wydatkowania całości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem przystąpienia do udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 42 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne w następujących zakresach: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe,realizacyjne i inwentaryzacyjne; 2. rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne podlegają sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter), ul. Zwycięstwa 21, tel. +48 32 239-12-56, faks +48 32 231-27-25, za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice lub listownie na adres zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.