Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Słupsk: Dostawa implantów kręgosłupowych
Numer ogłoszenia: 124575 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku, ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428471 w.436, fax 059 8428471 w.436.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów kręgosłupowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów kręgosłupowych zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia - 762 012,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 1 600,00zł; Pakiet nr 2 - 1 000,00zł; Pakiet nr 3 - 700,00zł; Pakiet nr 4 - 2 200,00zł; Pakiet nr 5 - 250,00.zł; Pakiet nr 6 - 200,00zł; Pakiet nr 7 - 200,00zł; Pakiet nr 8 - 100,00zł; Pakiet nr 9 - 500,00zł; Pakiet nr 10 - 200,00zł; Pakiet nr 11 - 200,00zł; Pakiet nr 12 - 200,00zł; Pakiet nr 13 - 500,00zł; Pakiet nr 14 - 50,00zł; Pakiet nr 15 - 50,00zł; Pakiet nr 16 - 200,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 1.3. Są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej (w zakresie umożliwiającym zrealizowanie przedmiotu zamówienia). 1.4. Nie zalegają z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości 300 000,00zł. 1.6. Wykonali co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. 2.1.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. oraz 2.1.2.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (Pzp), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego,pokój nr 21 osobiście lub pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty szyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty szyjne zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Implanty do dynamicznej stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do dynamicznej stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego - 30 kompletów zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty kręgosłupowe lędźwiowe do stabilizacji międzytrzonowej z dojścia tylnego lub tylno-bocznego (PLIF, TLIF).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty kręgosłupowe lędźwiowe do stabilizacji międzytrzonowej z dojścia tylnego lub tylno-bocznego (PLIF, TLIF) - zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Implanty do stabilizacji kręgosłupa piersiowego i lędźwiowo-krzyżowego przeznasadowej i międzytrzonowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do stabilizacji kręgosłupa piersiowego i lędźwiowo-krzyżowego przeznasadowej i międzytrzonowej - zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do wertebroplastyki z użyciem cementu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do wertebroplastyki z użyciem cementu - 15 zestawów zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Protezy trzonów o stałej wysokości wykonane ze stopu tytanu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy trzonów o stałej wysokości wykonane ze stopu tytanu zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Proteza trzonu szyjnego o zmiennej wysokości (rozsuwana).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza trzonu szyjnego o zmiennej wysokości (rozsuwana) - 3 sztuki zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Proteza trzonu lędźwiowego o zmiennej wysokości (rozsuwana).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza trzonu lędźwiowego o zmiennej wysokości (rozsuwana) - 2 sztuki zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dynamiczna proteza dysku szyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczna proteza dysku szyjnego - 5 sztuk zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dynamiczna proteza dysku lędźwiowego dwuelementowa metalowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczna proteza dysku lędźwiowego dwuelementowa metalowa - 2 sztuki zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dynamiczna proteza dysku lędźwiowego trójelementowa metalowo-polietylenowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczna proteza dysku lędźwiowego trójelementowa metalowo-polietylenowa - 2 sztuki zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Hybrydowy system stabilizacji międzytrzonowej odcinka lędźwiowego kręgosłupa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hybrydowy system stabilizacji międzytrzonowej odcinka lędźwiowego kręgosłupa, nie wymagający stosowania dodatkowych stabilizacji (typ stand alone), implantowany z dostępu przedniego - 5 kompletów zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do kyfoplastyki balonowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kyfoplastyki balonowej (system do przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamanych trzonów kręgosłupa w odcinku piersiowym i lędźwiowym) - 3 komplety zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw do stabilizacji zęba obrotnika śruba kompresyjną z dostępu przedniego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do stabilizacji zęba obrotnika śruba kompresyjną z dostępu przedniego - 5 kompletów zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: System do laminoplastyki w odcinku szyjnym kręgosłupa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do laminoplastyki w odcinku szyjnym kręgosłupa - 3 komplety zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: System do stabilizacji dynamicznej kręgosłupa lędźwiowego oparty na śrubach przeznasadowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do stabilizacji dynamicznej kręgosłupa lędźwiowego oparty na śrubach przeznasadowych - 3 komplety zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rewaloryzacja zabytkowych budynków w zagrodzie nr 13 w Swołowie. Nowe funkcje kulturalno- społeczne w pomorskiej "Krainie w Kratę".
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/054/25 DOSTAWA TYTANOWYCH ELEMENTÓW STABILIZUJĄCYCH DO OPERACJI KOREKCYJNYCH DEFORMACJI KLATKI PIERSIOWEJ - 2 pakiety
- Dostawy sukcesywne implantów i materiałów zużywalnych.
- Dostawa materiałów jednorazowych
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
- dostawa leków, środków dezynfekcyjnych, odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.