To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Poznań: Wymiana drzwi wewnętrznych oraz wykonanie robót ogólnobudowlanych w pomieszczeniu kancelarii tajnej w budynku Sądu Rejonowego w Śremie przy ul. Franciszkańskiej 4.
Numer ogłoszenia: 124690 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 75642 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wewnętrznych oraz wykonanie robót ogólnobudowlanych w pomieszczeniu kancelarii tajnej w budynku Sądu Rejonowego w Śremie przy ul. Franciszkańskiej 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1) Rodzaj zamówienia: roboty ogólnobudowlane. 1.2) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa inwestycji: Wymiana drzwi wewnętrznych oraz wykonanie robót ogólnobudowlanych w pomieszczeniu kancelarii tajnej w budynku Sądu Rejonowego w Śremie przy ul. Franciszkańskiej 4. Lokalizacja inwestycji: Śrem, przy ul. Franciszkańska 4 (wg mapki obszar Śrem, działka nr 421 ). 1.3) Ogólne wymagania dotyczące robót remontowych a) wymiana drzwi wewnętrznych oraz wykonanie robót ogólnobudowlanych w pomieszczeniu kancelarii tajnej w budynku Sądu Rejonowego w Śremie realizowana będzie jednoetapowo przez okres maksymalnie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. 1.4) Wymagania dotyczące robót: a) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji, b) przy wykonywaniu robót należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych, c) posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty, d) użyte nazwy handlowe w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarach należy traktować jako wskazanie na formę określenia rodzaju i jakości oraz standardów zastosowanych materiałów i wyposażenia. 1.5) Wymagania dotyczące wykonania i organizacji robót remontowych: a) Wykonawca robót nie może powierzyć podwykonawstwa w zakresie robót budowlanych b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji podwykonawców, c) do SIWZ załączona jest dokumentacja projektowo-przedmiarowa. Wszelkie kopiowanie, zmienianie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie utworu w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i podlega karze zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych. Rozporządzanie i korzystanie z utworu wymaga każdorazowo zezwolenia twórcy zgodnie z art. 2 ust. 2 Ustawie o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (nie dotyczy wykorzystania materiałów w trakcie przedmiotowego postępowania). 1.6) Warunki gwarancji Wykonawca zapewni: a) minimalne warunki gwarancji - 5 lata licząc od daty odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, b) reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, c) okresy gwarancji udzielone przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, d) wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółami obioru końcowego. Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych i wymagania dotyczące właściwości materiałów określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. Opis robót budowlanych, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót określono w PRZEDMIARACH ROBÓT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.13 - Więzienia Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.13 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 125846,81 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANTONI RATAJCZAK "RAT-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANTONI RATAJCZAK "RAT-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE
- Rat-Bud Przedsiębiorstwo Budowlane Antoni Ratajczak, ul. Ostrowska 360, 61-312 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 125846.81
- Oferta z najniższą ceną: 125846,81 / oferta z najwyższą ceną: 125846,81
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.