Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Turek: Szkolenie w kierunku: Własna działalność gospodarcza dla 9 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 124784 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku, ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, fax 0-63 2802370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.turek.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie w kierunku: Własna działalność gospodarcza dla 9 osób bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w ramach Projektu Zawód z przyszłością! Aktywizacja zawodowa długotrwale bezrobotnych w powiecie tureckim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006, Działanie 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, w kierunku: Własna działalność gospodarcza dla 9 osób bezrobotnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy:
a) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
b) spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych
c) spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, wydane zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99 poz. 1001 ze zm.),
d) oświadczenie o aktualizacji danych w rejestrze instytucji szkoleniowych.
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
a) program szkolenia,
b) wykaz wykonanych w okresie od dnia 01.06.2004 r. do 31.05.2007 r. usług szkoleniowych w przeliczeniu na osoby, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
d) wykaz sal wykładowych i ich powierzchni oraz wyposażenia techniczno-dydaktycznego,
e) oświadczenie o miejscu realizacji zajęć szkoleniowych
f) oświadczenie dot. zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia indywidualnego stanowiska komputerowego podczas zajęć szkoleniowych.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione do składania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie zawodowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62 - 700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62 - 700 Turek kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach SPO RZL Działanie 1.3 - projekt - Zawód z przyszłością
INNE PRZETARGI Z TURKU
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla Liderów Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.