To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Katowice: Świadczenie usług parkowania na koszt Policji zleconych przez Komendę Miejską Policji w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 124953 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39665 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług parkowania na koszt Policji zleconych przez Komendę Miejską Policji w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje parkowanie pojazdów i ich elementów oraz pojedynczych części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez Komendę Miejską Policji w Gliwicach lub każdą inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP Gliwice. W analogicznym okresie (tj. 1,5 roku) poprzedzającym wszczęcie niniejszego postępowania na parkingu było przechowywanych 40 pojazdów silnikowych (i elementów tych pojazdów) o dmc do 3,5 tony (łączna ilość dni ich przechowywania to 576 dni) oraz 12 pojazdów (i elementów tych pojazdów) pow. 3,5 tony (okres jego przechowywania to 102 dni)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AXEL II Iwona Pawełczak, ul. Toruńska 8, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8339,40
Oferta z najniższą ceną: 8339,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8339,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad
- Dostawa specjalistycznych pojemników na odpady medyczne II
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Dostawa komputera all in one
- Wypłata gotówki oraz bonów towarowych/żywieniowych dla uprawnionych osób wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
- Zakup urządzeń medycznych przez Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.