eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48cd81a5-3190-49f0-84de-706812833a47

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 Zakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl zwanej dalej Platformą. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu email oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez
system. b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu. c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, mail:elpdesk@eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem: https://slaska.bip.policja.gov.pl/ KWK/rodo/wydzial-zamowien-publicznych/44266,Wydzial-Zamowien-Publicznych.html.
Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-499/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą policyjnych pojazdów oznakowanych typu Quad min 600 cm3 w ilości 8 sztuk. Szczegóły techniczne określa załącznik nr 3.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Parametry pojazdów opisane w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 5.
5. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.
5.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
5.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.
5.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 5.1 lub pkt 5.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
6. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd był fabrycznie nowy, gatunku I-go, nieużywany, nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełniał normy jakościowe i użytkowe wymagane przepisami, spełniał polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa, oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394, 1720, 1723, 2029, z 2024 r. poz. 834) oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę marki, modelu, wersji, roku produkcji, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego pojazdu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). Brak wpisania danych w miejscach wykropkowanych w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia, jeżeli z żadnego dokumentu składanego wraz z ofertą w terminie składania ofert nie będzie można ich określić.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił szkolenie dla pracowników w ilości wskazanej przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną w zakresie obsługi zaoferowanych pojazdów, umożliwiającej bezpieczne i efektywne wykorzystanie możliwości pojazdów. Szczegółowy zakres szkolenia określono w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ. Termin szkolenia strony ustalą po podpisaniu umowy. Szkolenie musi odbyć się w okresie obowiązywania umowy i zakończyć listą obecności uczestników.
9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice przy ul. Lompy 19, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
10. Zamawiający wymaga 24 miesięcy gwarancji na kompletny pojazd. Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej wymaganej będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
11. Usuwanie we własnym zakresie drobnych usterek oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12. Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi na terenie w województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania usług gwarancyjnych poza terenem województwa śląskiego pod warunkiem transportu do i ze stacji obsługi quada na koszt Wykonawcy.
13. Zamawiający wymaga, aby przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach zaoferowanej gwarancji realizowane były w autoryzowanych stacjach obsługi.
13.1 Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym minimum jednej autoryzowanej stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu w formularzu ofertowym w województwie śląskim.
13.2 Zamawiający żąda, aby dostarczany pojazd miały wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w dokumentacji pojazdu.
13.3 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu pojazdu do autoryzowanej stacji obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania.
14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania
15. Wspólny słownik CPV: CPV: 34113300-5 pojazdy terenowe
16. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert X = A+B+C+D
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60 punktów
B - maksymalna moc silnika netto (kW) - 10 punktów
C – poziom hałasu odczuwany przez kierowcę - 20 punktów
D - poziom emisji spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) – 10 punktów

Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
A=(Ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt

Punktacja dla kryterium (B) „maksymalna moc silnika netto (kW). Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższego wzoru spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą przyznawane jak niżej:
(B) = Ilość pkt = maksymalna moc silnika netto (kW) oferty badanej /najwyższa maksymalna moc silnika netto (kW) z ważnych ofert x 10 pkt.

Punktacja dla kryterium (C) „ Poziom hałasu odczuwany przez kierowcę (dB)”. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższego wzoru spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą przyznawane jak niżej:
(C)=Ilość pkt= najniższy poziom hałasu odczuwany przez kierowcę (dB) z ważnych ofert / poziom hałasu odczuwany przez kierowcę oferty badanej x 20 pkt.

Punktacja dla kryterium (D) „ emisja spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) ”. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższego wzoru spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą przyznawane jak niżej:
(D) = Ilość pkt = najniższy poziom emisji spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) z ważnych ofert /poziom emisji spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) oferty badanej x 10pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: maksymalna moc silnika netto (kW)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom hałasu odczuwany przez kierowcę (dB)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą policyjnych pojazdów oznakowanych typu Quad min 900 cm3 w ilości 2 sztuk. Szczegóły techniczne określa załącznik nr 3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Parametry pojazdów opisane w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 5.
5. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.
5.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
5.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.
5.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 5.1 lub pkt 5.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
6. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd był fabrycznie nowy, gatunku I-go, nieużywany, nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełniał normy jakościowe i użytkowe wymagane przepisami, spełniał polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa, oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394, 1720, 1723, 2029, z 2024 r. poz. 834) oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę marki, modelu, wersji, roku produkcji, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego pojazdu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). Brak wpisania danych w miejscach wykropkowanych w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia, jeżeli z żadnego dokumentu składanego wraz z ofertą w terminie składania ofert nie będzie można ich określić.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił szkolenie dla pracowników w ilości wskazanej przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną w zakresie obsługi zaoferowanych pojazdów, umożliwiającej bezpieczne i efektywne wykorzystanie możliwości pojazdów. Szczegółowy zakres szkolenia określono w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ. Termin szkolenia strony ustalą po podpisaniu umowy. Szkolenie musi odbyć się w okresie obowiązywania umowy i zakończyć listą obecności uczestników.
9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice przy ul. Lompy 19, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
10. Zamawiający wymaga 24 miesięcy gwarancji na kompletny pojazd. Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej wymaganej będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
11. Usuwanie we własnym zakresie drobnych usterek oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12. Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi na terenie w województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania usług gwarancyjnych poza terenem województwa śląskiego pod warunkiem transportu do i ze stacji obsługi quada na koszt Wykonawcy.
13. Zamawiający wymaga, aby przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach zaoferowanej gwarancji realizowane były w autoryzowanych stacjach obsługi.
13.1 Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym minimum jednej autoryzowanej stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu w formularzu ofertowym w województwie śląskim.
13.2 Zamawiający żąda, aby dostarczany pojazd miały wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w dokumentacji pojazdu.
13.3 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu pojazdu do autoryzowanej stacji obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania.
14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania
15. Wspólny słownik CPV: CPV: 34113300-5 pojazdy terenowe
16. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert X = A+B+C+D
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60 punktów
B - maksymalna moc silnika netto (kW) - 10 punktów
C – poziom hałasu odczuwany przez kierowcę - 20 punktów
D - poziom emisji spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) – 10 punktów

Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
A=(Ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt

Punktacja dla kryterium (B) „maksymalna moc silnika netto (kW). Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższego wzoru spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą przyznawane jak niżej:
(B) = Ilość pkt = maksymalna moc silnika netto (kW) oferty badanej /najwyższa maksymalna moc silnika netto (kW) z ważnych ofert x 10 pkt.

Punktacja dla kryterium (C) „ Poziom hałasu odczuwany przez kierowcę (dB)”. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższego wzoru spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą przyznawane jak niżej:
(C)=Ilość pkt= najniższy poziom hałasu odczuwany przez kierowcę (dB) z ważnych ofert / poziom hałasu odczuwany przez kierowcę oferty badanej x 20 pkt.

Punktacja dla kryterium (D) „ emisja spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) ”. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższego wzoru spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą przyznawane jak niżej:
(D) = Ilość pkt = najniższy poziom emisji spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) z ważnych ofert /poziom emisji spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh) oferty badanej x 10pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: maksymalna moc silnika netto (kW)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom hałasu odczuwany przez kierowcę (dB)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin dwutlenku węgla (CO2 g/kWh)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1 Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych. Natomiast do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w sekcji VII. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
a/ Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert jeżeli zostały określone w sekcji VII,
b/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3.
b/ Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
1.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn.zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, lub innym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków.
1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy sekcji VIII pkt 1 mają zastosowanie.
1.5. Zapisy art. 128, 274 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2.1 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
2.1.1 wyciągu ze świadectwa homologacji lub świadectwo zgodności WE zaoferowanego pojazdu.
2.1.2 oficjalne cenniki i katalogi (wydane w języku polskim) producenta/importera pojazdu potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań technicznych dla pojazdu bazowego określonych w opisie przedmiotu zamówienia według załącznika nr 3.1-3.2 do SWZ w formie oświadczenia w zakresie szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub poprzez zaznaczenie poszczególnych danych zawierających dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu bazowego w oficjalnych cennikach i katalogach (np. poprzez obramowanie, zakreślenie, podkreślenie itp. danego parametru).
UWAGA: przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokument sporządzony w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski stanowi komplet. Brak jednego z dokumentów będącego częścią kompletu będzie mieć zastosowanie art. 107 ust. 2. Zamawiający nie wyraża zgody, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 ustawy (§ 5 rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Dz.U. z 2020 poz. 2452).
2.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający w trybie art.107 ust. 2 wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2.1.1 wyciągu ze świadectwa homologacji lub świadectwo zgodności WE zaoferowanego pojazdu.
2.1.2 oficjalne cenniki i katalogi (wydane w języku polskim) producenta/importera pojazdu potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań technicznych dla pojazdu bazowego określonych w opisie przedmiotu zamówienia według załącznika nr 3.1-3.2 do SWZ w formie oświadczenia w zakresie szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub poprzez zaznaczenie poszczególnych danych zawierających dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu bazowego w oficjalnych cennikach i katalogach (np. poprzez obramowanie, zakreślenie, podkreślenie itp. danego parametru).
UWAGA: przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokument sporządzony w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski stanowi komplet. Brak jednego z dokumentów będącego częścią kompletu będzie mieć zastosowanie art. 107 ust. 2. Zamawiający nie wyraża zgody, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 ustawy (§ 5 rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Dz.U. z 2020 poz. 2452).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie wykonawcy, że: oferowany pojazd jest fabrycznie nowy, gatunku I-go, nieużywany, nierejestrowany, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełnia normy jakościowe i użytkowe wymagane przepisami oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ; oferowany pojazd posiada przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełnia wszelkie wymogi norm, określone obowiązującym prawem; cena oferty obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją umowy, cena uwzględnia wszystkie opłaty w szczególności koszty dojazdu i rozładunku oraz wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT); cały zakres objęty przedmiotem zamówienia wykonam nakładem własnym lub z udziałem podwykonawców; wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy; przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SWZ i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy; zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią projektowanych postanowień umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń; zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty; uważa się związany ofertą na czas wskazany w sekcji XV SWZ; nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie; wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( patrz punkt 2), składając oświadczenie według wzoru Załącznik nr 4 do SWZ oraz Załącznik nr 4a do SWZ..
2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pomocą Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaskapolicja.eb2b.com.pl w zakładce „Załączniki”. Wykonawca po zalogowaniu się składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „dodaj załącznik” i polecenie „Zapisz”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że ostateczny termin dostawy nie może przekroczyć 23 grudnia 2024. Zamawiający dopuszcza dostawy sukcesywne w ramach zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.