eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiWykonanie remontu budynku administracyjnego Nadleśnictwa Brzeziny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Koluszki: Wykonanie remontu budynku administracyjnego Nadleśnictwa Brzeziny
Numer ogłoszenia: 124953 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81741 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7141551, faks 044 7141552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzeziny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku administracyjnego Nadleśnictwa Brzeziny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku administracyjnego Nadleśnictwa Brzeziny znajdującego się w Kaletniku przy ulicy Głównej 3, 95-040 Koluszki polegającego na wykonaniu: a) pochylni dla niepełnosprawnych; b) przebudowy schodów wewnętrznych; c) wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej; d) naprawy tynków; e) cyklinowania posadzek parkietowych z lakierowaniem; f) montażu terakoty, g) gładzi gipsowych; h) malowania tynków ścian i tapetowaniu. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) Przedmiarze - pomocniczym - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Projekcie Budowlanym - załącznik nr 8 do SIWZ c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych - załącznik nr 8 do SIWZ 4.3. Przedmiotowi zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) odpowiadają następujące kody: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-9 Roboty inst. wod-kan sanitarne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej 4.4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych i ofert częściowych. 4.5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Wskazane jest, aby Wykonawca na swoją odpowiedzialność i koszt, dokonał wizji lokalnej na miejscu, którego dotyczy wykonanie zadania określonego w niniejszej SIWZ. Wymagany okres udzielonej pisemnej gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać na formularzu oferty zakres prac który zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca przed podpisaniem umowy na udzielenie zamówienia przekaże zamawiającemu kopię umowy z podwykonawcą. We wskazanej umowie Wykonawca ustali okres odpowiedzialności za wady nie krótszy od okresu odpowiedzialności Wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOCENTBUD S.C. Usługi ogólnobudowlane, ul. Narutowicza 56/16, 90-136 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161565,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140935,96

  • Oferta z najniższą ceną: 140935,96 / Oferta z najwyższą ceną: 157709,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.