To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-07
Koźminek: Budowa chodnika w ciągu ul. Ogrodowej w m.Koźminek
Numer ogłoszenia: 125005 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133872 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu ul. Ogrodowej w m.Koźminek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOT, ZAKRES Przedmiotem opracowania jest budowa chodnika w ciągu ul. Ogrodowej w m. Koźminek. 2. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ. 1. JEZDNIA W UL. OGRODOWEJ. W ramach robót planowane jest wykonanie tzw. nakładki bitumicznej. Nowa w-wa ścieralna wykonana zostanie z betonu asfaltowego gr. 4cm. Zakres robót przedstawiony został na planie sytuacyjno-wysokościowym. W rejonie skrzyżowania z ul. Ciasną zaprojektowano korektę krawędzi jezdni. Nowy przebieg krawędzi jezdni ukształtowano łukiem kołowym o wartości R160m . Łuk wpisano w sposób umożliwiający wykonanie chodnika po tej stronie jezdni o szerokości 1,50m. W przypadku gdyby w pierwszej kolejności przebudowie uległa ul. Ciasna, konieczne będzie wprowadzenie korekty wlotu, wg niniejszego rozwiązania. Konsekwencją korekty przebiegu krawędzi jezdni będzie również przebudowa kratki ściekowej. Nowe krawężniki wzdłuż należy ustawić z uwzględnieniem wyżej opisanej nakładki. Na styku projektowanej nakładki z istniejącą nawierzchnią wykonać frezowanie umożliwiające bezprogowe ułożenie nawierzchni. 2. ZJAZDY. W ramach robót planowane jest dokonanie przebudowy istniejących zjazdów. Utwardzenie zjazdów wykonane zostanie wyłącznie na szerokości chodnika. Zjazdy wykonane zostaną z kostki betonowej gr. 8cm. Obramowanie zjazdów od strony jezdni stanowić będą krawężniki betonowe o wym. 15x22x100, natomiast od strony zewnętrznej obrzeżami betonowymi o wym. 12x25x100. Odcięcie styku chodnika i zjazdów stanowić będą dwa rzędy kostki granitowej 8x11. 3.CHODNIK. Wzdłuż ulicy zaprojektowano obustronny chodnik o szerokości od 1,10 do 2,0m. Chodnik zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8cm. Z uwagi na potrzebę zachowania spójności kształtowania przestrzeni, podobnie jak w ciągu ul. M. Konopnickiej, nową nawierzchnię zaprojektowano z kostki wielowymiarowej o podwyższonym standardzie (typ kostki możliwy do oceny na nowym chodniku w ul. M. Konopnickiej lub na ul. Kościuszki w Koźminku). Wzdłuż krawędzi oraz na odcięciu zjazdów zaprojektowano po dwa rzędy kostki granitowej o wym. 8x11cm. Pochylenie poprzeczne chodnika zaprojektowano o wartości 2% ze spadkiem do jezdni. Natomiast pochylenie podłużne zgodnie z niweletą jezdni. Obramowanie zewnętrzne chodnika wykonać obrzeżami o wym. 8x30x100. W miejscach gdzie cokoły ogrodzeń zapewnią właściwe oparcie kostki, możliwe jest odstąpienie od dodatkowego obramowania. W ciągu chodnika nie projektuje się obrzeży (w poprzek) do odcięcia od powierzchni zjazdów. Powyższe zostało zastąpione kostką granitową (pkt 4.2.) 4. POBOCZA.Przestrzeń pomiędzy krawędzią chodnika a ogrodzeniami zagospodarowana zostanie poprzez humusowanie i obsianie trawą. 5. ROZWIĄZANIA SZCZEGÓŁOWE.Połączenie projektowanej nakładki z istniejąc nawierzchnią wykonać poprzez zfrezowanie w miejscu projektowanej nawierzchni odcinka starej w-wy ścieralnej (na głębokość nakładki) i wykonanie bezprogowego połączenia nawierzchni. Krawędzie oraz całe podłoże, naktórym ma zostać ułożona nowa w-wa ściera;na musi być oczyszczona i spryskana emulsją asfaltową. W związku z nakładką nie planuje się przebudowy wyspy w obrębie skrzyżowania ul. Ogrodowej z ul. Ciasną. Po wykonaniu w-wy ścieralnej należy odtworzyć dotychczasowe oznakowanie poziome. W miejscu zmiany geometrii jezdni nastąpi zmiana lokalizacji krawężnika (w obrębie skrzyżowania z ul. Ciasną). Po wyznaczeniu docelowej krawędzi jezdni nawierzchnię bitumiczną należy odciąć piłą mechaniczną oraz dbać o to ażeby w trakcie robót rozbiórkowych nie uszkodzić stałej krawędzi jezdni oraz obsunięcia się istniejącej podbudowy. Nowe krawężniki ustawić na wysokości 12cm w stosunku do docelowej w-wy ścieralnej. Na zjazdach zachować różnicę wysokości 2-4cm, natomiast w rejonie przejść dla pieszych max. 2cm. Roboty ziemne wykonać zgodnie z BN 72/9832-02-Budowle Drogowe i Kolejowe. Zagęszczenie dna koryta wykonać zgodnie z normą do wymaganych wskaźników zagęszczenia (Is=1,0 i modułu sprężystości 100 - wtórny moduł odkształcenia). Występujące miejsca nasypowe należy zagęszczać warstwami 10-15cm. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną.Ewentualne kolizje przy budowie zjazdu z istniejącymi urządzeniami należy uzgodnić z właścicielem lub zarządcą tych urządzeń.Oznakowanie docelowe stanowi odrębne opracowanie. 6. KONSTRUKCJA PROJEKTOWANYCH NAWIERZCHNI 6.1. JEZDNIA BITUMICZNA - warstwa ścieralna AC11S 50/70 gr. 4cm, wg PN-EN 13108-1, asf. 50/70 wg PN-EN 12591. Wymagane właściwości kruszyw i wypełniacza wg WT-1 tabl. 12-14. Uziarnienie kruszyw i wypełniacza wg WT-2 tabl. 17. Właściwości bet. Asf. Wg WT-2 tabl. 19, Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych, Mieszanki mineralno-asfaltowe, Wymagania Techniczne,Przed ułożeniem warstw ścieralnej podłoże należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 . 6.2. ZJAZDY.Nawierzchnię zjazdów wykonać z betonowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 3cm o następującej konstrukcji : - kostka z betonu prasowanego gr. 8 cm wg PN-EN 1338:2005, - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 3 cm wg PN-B-11113:1996, - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, - wzmocnienie podłoża gruntowego warstwą z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 gr. 15 cm wg PN-EN-14227-1 mieszanki związane z cementem. 6.3. CHODNIKI. Nawierzchnię chodników wykonać z betonowej kostki betonowej typu grub. 6cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 3cm oraz warstwie podsypki piaskowej gr. 10cm. 6.4. Krawężniki i obrzeża:- krawężniki i obrzeża betonowe ustawić na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem szalowanym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIĘTKA SEBASTIAN ROBOTY DROGOWO-BUDOWLANE BEDRÓG
jakie przetargi wygrała firma
PIĘTKA SEBASTIAN ROBOTY DROGOWO-BUDOWLANE BEDRÓG
- BEDRÓG Roboty Budowlano- Drogowe Sebastian Piętka, Smółki 1a, 62-840 Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119456,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146931,85
Oferta z najniższą ceną: 146931,85 / Oferta z najwyższą ceną: 200056,88
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Modernizacja dróg osiedlowych
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Złejwsi Małej na potrzeby utworzenia żłobka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.