Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-26
Ostrów Wielkopolski: Obsługa wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń wypłacanych osobom uprawnionym na terenie Powiatu Ostrowskiego
Numer ogłoszenia: 125098 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Wolności 29a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 73 73 200, faks 062 73 73 202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.ostrowwlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń wypłacanych osobom uprawnionym na terenie Powiatu Ostrowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń wypłacanych osobom uprawnionym na terenie Powiatu Ostrowskiego polegająca na: - przekazywaniu osobom uprawnionym posiadającym rachunki bankowe środków pieniężnych w terminach i wysokości wskazanych przez zamawiającego - dokonywanie wypłat dla osób nie posiadających rachunków bankowych, realizowanych przez co najmniej 6 godzin dziennie w terminach ustalonych przez zamawiającego określonych w harmonogramie wypłat, w następującej lokalizacji: - na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego: dla mieszkańców miasta Ostrowa Wielkopolskiego i gminy Ostrów Wielkopolski, oraz osób uprawnionych pobierających inne niż zasiłek dla bezrobotnych świadczenia - na terenie miasta i gminy Raszków: dla mieszkańców miasta i gminy Raszków - na terenie miasta i gminy Odolanów: dla mieszkańców miasta i gminy Odolanów - na terenie miasta i gminy Nowe Skalmierzyce: dla mieszkańców miasta i gminy Nowe Skalmierzyce - na terenie gminy Przygodzice: dla mieszkańców gminy Przygodzice - na terenie gminy Sieroszewice: dla mieszkańców gminy Sieroszewice - na terenie gminy Sośnie: dla mieszkańców gminy Sośnie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada status banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz. U z 2015 roku, poz. 128 ze zmianami);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających wiedzę i doświadczenie. Uzna warunek za spełniony w sytuacji kiedy Wykonawca załączy do dokumentów przetargowych oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do przetargu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zerojedynkowo według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających potencjał techniczny. Uzna warunek za spełniony w sytuacji kiedy Wykonawca załączy do dokumentów przetargowych oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do przetargu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zerojedynkowo według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających potencjał osobowy. Uzna warunek za spełniony w sytuacji kiedy Wykonawca załączy do dokumentów przetargowych oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do przetargu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zerojedynkowo według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających sytuację ekonomiczną i finansową. Uzna warunek za spełniony w sytuacji kiedy Wykonawca załączy do dokumentów przetargowych oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do przetargu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zerojedynkowo według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie na następujących warunkach: 1.wykonawca obniża wysokość pobieranej prowizji, 2.wysokość prowizji wzrasta o podatek VAT w przypadku zniesienia zwolnienia na ten typ usług, 3.wykonawca obniża wysokość ceny za przelew, 4.wysokość ceny za przelew wzrasta o podatek VAT w przypadku zniesienia zwolnienia na ten typ usług, 5.wykonawca umożliwia wypłatę świadczeń w innej, korzystniejszej dla osób nie posiadających rachunku bankowego lokalizacji, 6.ze względu na brak osób nie posiadających rachunku bankowego wykonawca nie dokonuje wypłat we wskazanej w umowie lokalizacji, 7.wykonawca rozszerza możliwość wypłaty świadczeń o dodatkowe lokalizacje, 8.wykonawca powierza wykonywanie części przedmiotu zamówienia innemu podwykonawcy 9.czasookres trwania umowy może zostać skrócony z powodu wynikającego z przepisów zaniechania wypłat świadczeń przez zamawiającego lub likwidacji zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostrowwlkp.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Wolności 29a
63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim ul. Wolności 29a 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
- "Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Waganiec oraz jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Dygowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Dygowo w okresie od 13.12.2024 r. do 12.12.2028 r
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.