eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw"Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krasnostawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krasnystaw-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krasnystaw-powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4941a8e9-c36e-4eeb-9187-6f7ec3e7bc39

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042838/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Nazwa postępowania: Obsługa bankowa Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do dnia 30.04.2027 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawyz dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
- podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
(1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zamowienia.krasnystaw-powiat.
pl/#/authentication/login
(2) Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie https://zamowienia.krasnystaw-powiat.
pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca
zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło;
(3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy, którą osoba zakładająca
konto reprezentuje.
(4) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 100MB. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty lub
dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty lub dokumentu bez logowania, potwierdzenie odbywa się
poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości e-mail, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty lub dokumentu. Wykonawca
otrzymuje wiadomość na wskazany przez siebie adres e-mail. W przypadku wykonawcy zalogowanego w systemie teleinformatycznym, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu lub oferty przez system.
Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl . Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl
Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem:
https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl Korzystanie z systemu teleinformatycznego jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych
osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków środków pomocowych i funduszy celowych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych oraz innych rachunków pozabudżetowych, rachunków VAT (aktualna ilość rachunków - 240 szt.);
2.prowadzenie rachunków lokat terminowych;
3. otwieranie nowych rachunków bankowych (szacowana miesięczna liczba otwieranych rachunków: 0,50 szt.);
4.zamykanie (likwidacja) zbędnych rachunków bankowych;
5.dokonywanie wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków (szacowana miesięczna liczba wypłat gotówkowych: 100 szt.);
6.dokonywanie wpłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków (szacowana miesięczna liczba wpłat gotówkowych: 40 szt.);
7.dokonywanie wypłat w kasie świadczeń dla osób trzecich w formie gotówkowej na podstawie imiennych list wypłat przygotowanych przez Zamawiającego (szacowana miesięczna liczba osób - 40);
8. przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego - Wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Zamawiającego i jego jednostek (szacowana miesięczna liczba wpłat od osób trzecich: 1337 szt.)
9.realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i papierowo) (szacowana miesięczna liczba przelewów: 4.140 szt.);
10. dokonywanie przelewów w obrębie banku (szacowana miesięczna liczba przelewów: 249 szt.);
11. realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w PLN oraz walutach wymienialnych;
12. sporządzanie czytelnych wyciągów bankowych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej;
13. powiadamianie o zmianach stanu rachunków za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej;
14 .objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek;
15. prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w budynku przy ul. Sobieskiego 3 w dni robocze Zamawiającego w celu zapewnienia bieżącej obsługi wpłat gotówkowych i bezgotówkowych za czynności administracyjne dokonywane przez interesantów urzędu (np. wpłaty za rejestrację pojazdów, wypisy i wyrysy z rejestrów gruntów itd.) oraz wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów KW (kasa wypłaci) wystawianych przez wydział finansowy Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie. Zamawiający udostępni lokal o powierzchni 10 m2, wyposażony w infrastrukturę telekomunikacyjną pozwalającą na zawarcie z operatorem telefonicznym umowy o świadczenie usług telefonii stacjonarnej i Internetu. Z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu Zamawiający zawrze umowę najmu lokalu w którym prowadzona będzie obsługa kasowa. Cena najmu (włącznie z opłatą za media) będzie wynosiła 500,00 zł netto miesięcznie (słownie: pięćset złotych zero groszy) plus obowiązująca stawka podatku VAT waloryzowana zgodnie z zawartą umową najmu. Termin udostepnienia wykonawcy lokalu: 01.05.2025 r.
W udostępnionym pomieszczeniu bank może prowadzić swoją działalność bankową nie związaną z obsługą Zamawiającego;
16 udzielanie Zamawiającemu w każdym roku realizacji zamówienia, kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w zakresie uregulowanym obowiązującymi przepisami prawa do kwoty corocznie określonej w uchwale budżetowej, która w roku 2025 wynosi 6.000.000,00 zł zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego,
2) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku obowiązującą w okresie obowiązywania umowy podaną w ofercie. Wysokość stawki WIBOR dla terminu 1 miesięcznego ustalana jest jako średnia arytmetyczna stawka z poprzedniego miesiąca. Stawka opublikowana obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres, tj. pierwszy dzień miesiąca, do ostatniego dnia okresu, tj. ostatniego dnia miesiąca.,
3) jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową,
4) na uruchomienie kredytu Zamawiający podpisze odrębną umowę. Czynność
ta, w przypadku jeśli Bank nie posiada swojej siedziby w Krasnystawie każdorazowo będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę,
5) pierwsze uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym planowane jest w dniu
01.05.2025 r.,
6) naliczanie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca,
7) splata odsetek w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania noty z banku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonych przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1646 z późn. zm.).
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 4 do SWZ.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.