Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Nowa Sarzyna: Zapobieganie powstawaniu dzikich wysypisk na terenie gminy Nowa Sarzyna poprzez organizowanie akcji zbierania odpadów
Numer ogłoszenia: 125116 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna , ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, faks 017 2413111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.nowasarzyna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapobieganie powstawaniu dzikich wysypisk na terenie gminy Nowa Sarzyna poprzez organizowanie akcji zbierania odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapobieganie powstawania dzikich wysypisk na terenie Gminy Nowa Sarzyna poprzez organizowania akcji zbierania odpadów - ustawienie kontenerów KP-7 (zgodnie z załączonym harmonogramem) we wszystkich miejscowościach gminy. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ustawienie kontenerów KP-7 w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Nowa Sarzyna (nie dotyczy terenu miasta Nowa Sarzyna) - kontenery KP-7 będą ustawiane w określonych terminach i miejscach, które zostaną podane wcześniej przez sołtysów, 2) zebranie odpadów komunalnych nie segregowanych do kontenerów KP-7, 3) wywóz zebranych odpadów na gminne wysypisko w Woli Zarczyckiej, 4) posprzątanie terenu przy kontenerach podczas ich zabierania. Prace wykonywane będą zgodnie z załączonym harmonogramem rzeczowo - finansowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - posiadają aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów stałych z terenu Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wykonawca winien dysponować następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia: a) samochód specjalistycznych do transportu kontenerów KP-7 - min 1 szt.; b) kontenery KP-7 w ilości co najmniej 4 szt. c) ciągnik z przyczepą do lub powyżej 3,5 tony - min. 1 szt. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/ nie spełnia: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: - dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego, - zaakceptowanie warunków płatności: płatność za wykonane i odebrane prace następować będzie miesięcznie na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg. załącznika nr 3 do siwz. 4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5) Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów stałych z terenu Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasarzyna.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (pok. nr 15).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Sarzynie w 2025 roku
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2024 - 2025
- Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Łętowskiej w celu dostosowania budynku do potrzeb klubu dziecięcego
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.