Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Lubsko: Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu.
Numer ogłoszenia: 12514 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, fax 068 4574110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa całkowita w skali roku ilość dostawy w podziale na części i asortymenty: część 1: dostawa mięsa i wędlin L.p Nazwa produktu Masa orientacyjnie w skali 1 roku w kg 1 Łopatka b/k 960 2 Karkówka b/k 670 3 Boczek surowy 800 4 Boczek wędzony parzony 90 5 Słonina bez skóry 350 6 Kości zwykłe 1200 7 Kiełbasa śląska 660 8 Kiełbasa szynkowa 250 9 Kiełbasa parówkowa drobiowa 600 10 Kiełbasa grillowa 600 11 Kiełbasa biała parzona 240 12 Parówki wieprzowe cienkie 600 13 Blok drobiowy 120 14 Pieczeń wieprzowa 480 15 Kaszanka / krupniok 500 16 Szynka tyrolska 360 17 Pasztet drobiowy 500 18 Salceson 400 19 Szynka wieprzowa 100 20 Mięso gulaszowe I kat. 400 21 Schab bez kości 250 22 Nogi wieprzowe 100 23 Golonka 100 część 2: dostawa drobiu L.p Nazwa produktu Masa orientacyjnie w skali 1 roku w kg 1 Porcja rosołowa 300 2 Kurczak 500 3 Udko z kurczaka 1080 4 Filet drobiowy 200
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków metodą -spełnia, nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie i art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 3. parafowany przez wykonawcę projekt umowy- załącznik 3, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 6. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczanie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia , lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27, Pokój Kadr..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27 , Pokój Kadr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: dostawa mięsa i wędlin L.p Nazwa produktu Masa orientacyjnie w skali 1 roku w kg 1 Łopatka b/k 960 2 Karkówka b/k 670 3 Boczek surowy 800 4 Boczek wędzony parzony 90 5 Słonina bez skóry 350 6 Kości zwykłe 1200 7 Kiełbasa śląska 660 8 Kiełbasa szynkowa 250 9 Kiełbasa parówkowa drobiowa 600 10 Kiełbasa grillowa 600 11 Kiełbasa biała parzona 240 12 Parówki wieprzowe cienkie 600 13 Blok drobiowy 120 14 Pieczeń wieprzowa 480 15 Kaszanka / krupniok 500 16 Szynka tyrolska 360 17 Pasztet drobiowy 500 18 Salceson 400 19 Szynka wieprzowa 100 20 Mięso gulaszowe I kat. 400 21 Schab bez kości 250 22 Nogi wieprzowe 100 23 Golonka 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-9, 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2: dostawa drobiu L.p Nazwa produktu Masa orientacyjnie w skali 1 roku w kg 1 Porcja rosołowa 300 2 Kurczak 500 3 Udko z kurczaka 1080 4 Filet drobiowy 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Lubsko - Etap II
- Modernizacja budynku Biblioteki - Centrum kultury im. Jana Raka w Lubsku wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu przyległego
- ,,Zakup i dostawa nowej zabudowy do kompresji odpadów wciąganej na urządzenia hakowe "
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Słowackiego w Lubsku
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin na potrzeby stołówki Zespołu Szkół, CKU w Gronowie
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.