To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12518 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Kraków: usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361446-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny
157700000, ul.
Al. Mickiewicza
30,
30-059
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
(12)6173595, faks
(12)6173595, e-mail
dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 12 miesięcy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KC-zp.272-455/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Utrzymywania i udostępnienia na potrzeby Zamawiającego w ramach świadczenia Usług Serwisowych potencjału możliwości technicznych, intelektualnych i organizacyjnych Wykonawcy, niezbędnego do zapewnienia Zamawiającemu poziomu usług serwisowych zapewniających bezpieczną eksploatację Systemu;1.2. przyjmowania i obsługi Zgłoszeń; 1.3. odpłatnego w ramach wynagrodzenia za usługi serwisowe (bez dodatkowego wynagrodzenia) dostarczania i instalowania u Zamawiającego Aktualizacji systemu informatycznego, uwzględniających aktualny stan przepisów prawa powszechnie obowiązującego, ze szczególnym uwzględnieniem: a. ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (z późn. zm.), b. ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (z późn. zm.), c. ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (z późn. zm.) , d. ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (z poźn. zm.), e. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (z późn. zm.), f. ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (z późn. zm.), g. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Ordynacja podatkowa (z późn. zm.). h. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych1 1.4. konserwowania wersji Systemu ostatnio zakupionej przez Zamawiającego, z uwzględnieniem dokonanych w czasie wdrożenia, wcześniejszych umów serwisowych i zleceń dodatkowych modyfikacji oraz zmian; usuwania Wad w Systemie, w tym również w nowych wersjach Systemu powstałych w wyniku modyfikacji oraz uaktualnień zgodnie z Czasami Obejścia i Czasami Naprawy dla poszczególnych kategorii Wad. 1.6. usuwania Awarii oraz eliminacji skutków Awarii; 1.7. odzyskiwania, ze wszystkich dostępnych źródeł, danych utraconych lub uszkodzonych w wyniku Wad Systemu, działań lub zaniechań Wykonawcy; 1.8. wspierania wykonywania złożonych operacji na bazie danych, w rodzaju zamknięcia roku rozliczeniowego, emisji PIT-ów, importu danych studentów, zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego itp.; 1.9. wykonywania drobnych prac adaptacyjnych lub związanych z pielęgnacją systemu. Za prace drobne uznaje się prace programistyczne niewymagające zmiany struktury bazy danych pociągającą za sobą konwersję istniejących danych); 1.10. monitorowania funkcjonowania Systemu oraz okresowego (2 razy w roku) przeglądu funkcjonowania systemu; 1.11. udzielania konsultacji telefonicznych (hot-line w godzinach od 8:00 do 16:00 w Dni Robocze) w przypadku wystąpienia problemów eksploatacyjnych u Zamawiającego; 1.12. świadczenia Usług Utrzymania w sposób zapobiegający utracie jakichkolwiek danych oraz niepowodujący obniżenia parametrów wydajnościowych Systemu. Ad. 2. W ramach usług dodatkowych Wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. dostosowywania Systemu do zmian wynikających z przyjęcia przez Zamawiającego nowych wewnętrznych regulacji (zarządzeń) oraz zmian organizacyjnych u Zamawiającego, które nie wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2.2. wykonywania migracji danych do Systemu oraz do wykonywania innych operacji na bazach danych Zamawiającego, w szczególności operacji obejmujących import danych oraz przygotowywanie plików wymiany danych; 2.3. integracji z innymi systemami; Zamawiający zobowiązuje się do wykonywania kopii awaryjnych zgodnie z przyjętym harmonogramem; 2.4. opracowywania i wdrażania nowych funkcjonalności Systemu lub dokonywania wszelkich innych zmian i modyfikacji w Systemie, nie stanowiących Aktualizacji (Modyfikacje); 2.5. rozwiązywania niestanowiących Wad problemów związanych z eksploatacją Systemu; 2.6. realizowania innych, niż określone powyżej prac programistycznych, konserwacyjnych oraz konfiguracyjnych dotyczących funkcjonowania Systemu; 2.7. świadczenia na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych związanych z eksploatacją Systemu przez Zamawiającego. 2.8. Usługi Dodatkowe, o których mowa powyżej, realizowane będą w ramach limitu [600] (słownie: sześciuset) roboczogodzin pracy Pracowników Wykonawcy (Pakiet) (1 roboczogodzina rozumiana jest jako wykonywanie pracy przez 1 osobę przez 1 godzinę). Limit godzin pracy Wykonawcy do wykorzystania przez Zamawiającego w ramach Usług Dodatkowych rozliczany będzie po zrealizowaniu danej usługi z dokładnością do 1 godziny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72250000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 12 miesięcy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT400000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 574680,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.