eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasBudowa wodociągu w ulicy Sportowej i Parkowej w Suchym Lesie, gmina Suchy Las

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Suchy Las: Budowa wodociągu w ulicy Sportowej i Parkowej w Suchym Lesie, gmina Suchy Las
Numer ogłoszenia: 125294 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, fax 061 8125212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w ulicy Sportowej i Parkowej w Suchym Lesie, gmina Suchy Las.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową wodociągu w ulicy Sportowej i Parkowej w Suchym Lesie, gmina Suchy Las wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Projektowanie i Nadzór w Budownictwie, os. Bolesława Śmiałego 10/53 , 60-682 Poznań. Szczegółowy zakres prac obejmuje m.in.: - roboty ziemne - układanie rur ciśnieniowych PE 100 w wykopie umocnionym; - połączenie rur PE metodą zgrzewania; - montaż i zgrzewanie HD-PE, - hydranty pożarowe Ø 80; - roboty inne - koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót - dokonanie wszelkich uzgodnień związanych z realizacją inwestycji (w tym m.in. zajęcie pasa drogowego, opłaty na wysypisku odpadów, inwentaryzacja i obsługa geodezyjna itp.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca dysponuje: osobą/osobami, które: a) posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia, b) są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U.z 2007 r, Nr 223, poz. 1655). 5. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty 6. Jako wykonawcy zrealizowali minimum 3 roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2003-2007) za kwotę łącznie minimum: 400.000,00 złotych (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) Uwaga: Zamawiający na potwierdzenie prac wyszczególnionych w pkt. III 6, żąda dołączenia do oferty referencji lub innych dokumentów, w których winny być określone zakres i wartości kwotowe wykonanych robót. 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC, na poziomie minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) ważne przez okres trwania robót. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - zgodnie z zapisami art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 7) Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 8) Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT. Cena musi być wyrażona w PLN (należy ją wpisać do Formularza oferty). 9) Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 10) Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie przedmiarem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 11) Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.7. 12) Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 13) Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 14) Kosztorys pełny zgodny z załączonym kosztorysem ślepym- wraz z zestawieniem cen materiałów, cen pracy sprzętu oraz narzutów. B) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym- jak wyżej- przez Wykonawcę. C) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale lub też dopuszczalne jest dołączenie kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. D) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty. E) Zamawiający na podstawie art.36 ust.4 żąda wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. F) Zamawiający zaleca aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. G) Strony oferty winny być ponumerowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. H) Zamawiający zaleca aby Wykonawca sporządzał ofertę zgodnie z podanym wzorem Formularza Ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. I) Zamawiający zaleca aby kolejność dokumentów oferty odpowiadała podanemu wyżej układowi (pkt. od 1 do 19). J) Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zbindowana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie z ww. strony internetowej, lub za opłatą otrzymać ją drogą pocztową na swoją pisemną prośbę w terminie 5 dni (art. 37 i art. 42 ustawy Pzp). Koszt SIWZ w wersji papierowej wynosi 70,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Biuro Obsługi Interesantów w terminie do dnia 2008-07-02 do godziny 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Oferta powinna być umieszczona w dwóch zamkniętych kopertach oznakowanych w sposób następujący: A) koperta zewnętrzna Gmina Suchy Las oferta w postępowaniu na roboty budowlane związane z budową wodociągu w ulicy Sportowej i Parkowej w Suchym Lesie, gmina Suchy Las. - nie otwierać przed 2008-07-02, godzina 10:00. B) koperta wewnętrzna < NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES > Gmina Suchy Las ul. Szkolna 13 , 62 - 002 Suchy Las oferta w postępowaniu na roboty budowlane związane z budową wodociągu w ulicy Sportowej i Parkowej w Suchym Lesie, gmina Suchy Las. Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 10:00 do 12:00 pod wymienionym niżej numerem telefonu, lub osobiście w siedzibie Zamawiającego w pok. 101. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane przez Wykonawców zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim. Wyjaśnienia udzielane będą na pytania (przekazane Zamawiającemu pisemnie lub faksem) nie później niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, pytania przekazane do zamawiającego za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do zamawiającego na adres i w godzinach pracy Urzędu, przed upływem terminu. Wszelkie oświadczenia lub dokumenty, zawiadomienia, wnioski lub informacje Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać pisemnie lub za pomocą faksu na nr 061 8926 292, z zastrzeżeniem protestu, który składa się wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego. Złożenie protestu w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. UWAGA: Przesłanie dokumentów po godzinach pracy Urzędu, skutkować będzie zarejestrowaniem takiego pisma jako poczty przychodzącej z datą następnego dnia roboczego Zamawiającego. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu. Wyjaśnienia zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego a także przesłane Wykonawcy, który składał zapytanie oraz pozostałym Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ w wersji papierowej. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Tomasz Chorąży, telefon/faks: (0-61) 8926 292

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.