eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorfantówModernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej
w gminie Korfantów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Korfantów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: (77) 4343 820

1.5.8.) Numer faksu: (77) 4343 817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej
w gminie Korfantów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a37d55-c43a-4c3b-93c5-3585d81b5738

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027732/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23a37d55-c43a-4c3b-93c5-3585d81b5738

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej na której dostępna będzie dokumentacja postępowania:
https://bip.korfantow.pl/4156/2274/zamowienia-publiczne-przetargi.html
*Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej:
przetargi@korfantow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą uprawnioną do porozumiewania
się z Wykonawcami jest: Ignacy Szeliga, e-mail: przetargi@korfantow.pl.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej
przetargi@korfantow.pl.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
- Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym
minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w
zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty
wskazany jest w XII SWZ.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej (z
wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w XII SWZ.), na adres e-mail:
przetargi@korfantow.pl. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, lub pytań do SWZ drogą elektroniczną na
adres poczty e-mail przetargi@korfantow.pl. Wykonawca może je składać na swoich formularzach (nie jest konieczne złożenie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego na tym dokumencie).
- Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
- W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub -
dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny).
- Informacje, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporządza w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik
do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do Formularza do komunikacji, w sposób umożliwiający
ustalenie tożsamości osoby przekazującej.
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
-Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452)
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urząd Miejski w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Korfantowie jest Pan Jarosław Szewczyk, tel. 77-4343820, e-mail korfantow@korfantow.pl;
 dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że okres wymagany okres przechowywania umowy jest dłuższy, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

 Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.3.2025.ISz

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część I.
 „Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Wyzwolenia w Korfantowie”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn. „Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Wyzwolenia w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
 Wymianę istniejącego zestawu pompowego wraz z osprzętem instalacyjno-montażowym;
 Wymiana instalacji tłocznej wraz z armaturą;
 Wymianę wyposażenia istniejącego zbiornika przepompowni;
 Wymiana urządzenia do wstępnego oczyszczania ścieków z zanieczyszczeń stałych;
 Instalacja nowych szaf zasilająco - sterujących z wyposażeniem;
 Wykonanie instalacji tymczasowego przetłaczania ścieków na czas modernizacji przepompowni;
 Zabudowa wentylacji pomieszczeń;
 Wymiana zasilania rozdzielni z której zasilane będą urządzenia technologiczne,
 Demontaż rozdzielni okapturzonej w pomieszczeniu sterowni,
 Modernizacja instalacji elektrycznej (punkt oświetleniowe, zasilanie wentylatorów, wymiana istniejących obwodów elektrycznych);
 Wymiana opraw oświetleniowych, włączników i gniazdek;
 Zabudowa dwóch lamp zewnętrznych z czujkami ruchu;
 Wykonanie dodatkowych gniazd wtykowych;
Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Adres realizacji:
Miejscowość: Korfantów
dz. nr 483/8.

2. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz wzorze umowy.

3. Powyższe prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącego wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP, warunkami zezwoleń i pozwoleń oraz wiedzą techniczną.
dokumentów rozliczeniowych.

• Dopuszcza się realizację rozliczeń częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.
• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rękojmia) =
(liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część II.
 „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Korfantowie”;
 „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w kierunku działki nr 185/3 w Korfantowie”
 „Budowa odcinka sieci kanalizacji burzowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10”;
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1) „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
 wykonanie rurociągu DN200 (PCV-U Ø200 SN8) – długość ok. 88,50 m
 wykonanie rurociągu DN160 (PCV-U Ø160 SN8) – długość ok. 23,00 m
 wykonanie rurociągu tłocznego Ø75 PE 100 – długość ok. 108,00 m
 zabudowę studni PP Ø600 – 2 szt.
 zabudowę studni betonowych Ø1000 – 1 szt.
 zabudowa studni rozprężnych Ø1000 – 1 szt.
 budowę przepompowni ścieków wraz zagospodarowaniem terenu, zasilania oraz WLZ.
 wykonanie drogi oraz zjazdów z kostki betonowej wraz z podbudową – pow. ok. 326 m2.
 roboty odtworzeniowe (teren).
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

2) „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w kierunku działki nr 185/3 w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
 wykonanie rurociągu DN200 (PCV-U Ø200 SN8) – długość ok. 103,00 m
w tym ok. 28,00 m metodą przewiertu sterowanego
 wykonanie rurociągu tłocznego Ø75 PE 100 – długość ok. 7,00 m
 zabudowę studni rozprężnej PP Ø1000 – 1 szt.
 zabudowę studni betonowych Ø1000 – 3 szt.
 budowę przepompowni ścieków wraz zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem.
 roboty odtworzeniowe (teren, nawierzchnie)
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Uwaga: z niniejszego zadania wyłączono zakres związany z budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami z uwagi na jego wcześniejsze zrealizowanie.

3) „Budowa odcinka sieci kanalizacji burzowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
 wykonanie rurociągu DN500 (PCV-U Ø500 SN8) – długość ok. 80 m
 zabudowa studni betonowych Ø1200 – 3 szt.
 zabudowa wpustów ulicznych betonowych Ø 500 – 2 szt. Wpusty zwieńczyć należy rusztem żeliwnym klasy D400 i dostosować wysokościowo do docelowej nawierzchni jezdni. Przykanalik zastosować należy Ø200 z rur PP o klasie sztywności Sn8.
 budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej o długości ok. 80 m, w tym m.in. wykonanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne chodnika i zjazdów do posesji, Po wykonaniu niezbędnych robót ziemnych , wyprofilowaniu i zagęszczaniu podłoża należy wykonać warstwę podbudowy chodnika i zjazdów z kamienia łamanego 0-31,5 mm gr. 20cm (30cm wjazdy). Nową nawierzchnię chodnika i zjazdów należy wykonać z kostki betonowej gr.8cm na podsypce z miału kamiennego gr. 3cm, zaprojektowano ograniczenie prawostronne jezdni krawężnikiem betonowym 15x30x100 (wyniesionym +12cm) oraz 15x22x100 (wyniesionym +3cmna zjazdach). Lewostronnie natomiast krawężnikiem 15x22x100 ( wyniesionym+0cm) oraz 15x22x100 (wyniesionym +3cm na zjazdach). Krawężniki należy wbudować na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Chodnik ograniczony zostanie obrzeżem betonowym 8x30x100 wbudowanym na ławie betonowej. Zjazdy należy wykonać z kostki betonowej gr.8cm ułożonej na warstwie miału kamiennego gr.3cm oraz podbudowie kamienia łamanego 0-31.5mm gr.30cm. Połączenie nawierzchni zjazdów z jezdnią drogi powiatowej należy wykonać poprzez zastosowanie normatywnych skosów 1:1. Zjazdy poza chodnikiem należy ograniczyć obrzeżem bet.8x30x100 wbudowanym na ławie bet. C12/15. Nawierzchnię zjazdów z nawierzchnią istniejącą należy wyprofilować w taki sposób by nie powstał próg architektoniczny - uskok obu nawierzchni. Spadek poprzeczny dostosować do bramy wjazdowej oraz nawierzchni istniejącej. Od strony działki prywatnej - posesji zaprojektowano na wjazdach krawężnik bet. najazdowy 15x22x100 wtopiony. W przypadku wjazdów istniejących – utwardzonych należy dowiązać się do istn. nawierzchni utwardzonej w taki sposób aby nie powstał uskok poprzeczny obu materiałów.
 roboty odtworzeniowe (teren, nawierzchnie)
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Włączenie do istniejącej użytkowanej sieci kanalizacyjnej należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Korfantów, ul. Łąkowa
dz. nr 106, 107
Miejscowość: Korfantów, ul. Nowa
dz. nr 188 i 185/2
Miejscowość: Rączka
dz. nr 180.

2. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.

3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany, ograniczenia lub całkowitego wyłączenia z zakresu realizacji niniejszej części zamówienia robót dot. budowy drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej o długości ok. 80 m w zadaniu: „Budowa odcinka sieci kanalizacji burzowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10”. Ewentualne zmiany w tym zakresie będą wprowadzane do umowy w formie aneksu na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 oraz działu VI ust. 2 pkt 1 SWZ.

4. Powyższe prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącego wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP, warunkami zezwoleń i pozwoleń oraz wiedzą techniczną.

• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.
• Dopuszcza się realizację rozliczeń częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rękojmia) =
(liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część III.
 „Budowa zbiornika wody wraz z podłączeniem do sieci na przepompowni wody w Przydrożu Małym”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn.: „Budowa zbiornika wody wraz z podłączeniem do sieci na przepompowni wody w Przydrożu Małym” w zakresie obejmującym m.in.:
 Roboty przygotowawcze i ziemne;
 Budowę zbiornika o poj. 200 m3, o konstrukcji stalowej (konstrukcja ścian zbiornika – ze stali kwasoodpornej AISI 304 (1.4304)), posadowionego na żelbetowej płycie fundamentowej wraz z wyposażeniem i orurowaniem;
 Zabudowę zestawu hydroforowego wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 Zabudowę kolektora ssawnego wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 Zabudowę kontenera o konstrukcji szkieletowej wraz z wyposażeniem;
 Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej;
 Wykonanie instalacji odgromowej zbiornika i kontenera;
 Budowę dojścia z nawierzchni z kostki brukowej – ok. 9 m2;
 Sieć wodociągową z rur o średnicy Ø160x9,5 PEHD klasy PE100 SDR17 PN 10 – ok. 297,00m;
 Zabudowę hydrantu naziemnego;
 Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej;
 Roboty odtworzeniowe (teren, nawierzchnie);
 Wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Przydroże Małe
dz. nr 376, 348, 344

2. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.
3. Powyższe prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącego wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP, warunkami zezwoleń i pozwoleń oraz wiedzą techniczną.

• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.
• Dopuszcza się realizację rozliczeń częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rękojmia) =
(liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część IV.
 „Modernizacja przepompowni wody w Węży”
 „Modernizacja przepompowni wody w Ścinawie Małej”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1) „Modernizacja przepompowni wody w Węży” w zakresie obejmującym m.in.:
 wymiana zestawów hydroforowych wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 wykonanie zasilania dla zestawów hydroforowych;
 montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego – 1 szt.;
 montaż osuszacza powietrza z kanałem wentylacyjnym-1 szt;
 wymiana opraw oświetleniowych – 2 szt.;
 wymiana gniazdek oraz włączników;
2) „Modernizacja przepompowni wody w Ścinawie Małej” w zakresie obejmującym m.in.:
 wymiana zestawu hydroforowe wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 wykonanie zasilania dla zestawu hydroforowego;
 montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego – 1 szt.;
 montaż osuszacza powietrza z kanałem wentylacyjnym-1 szt;
 wymiana opraw oświetleniowych – 2 szt.;
 wymiana gniazdek oraz włączników;

Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Węża
dz. nr 34/4
Miejscowość: Ścinawa Mała
dz. nr 162

2. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.
3. Powyższe prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącego wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP, warunkami zezwoleń i pozwoleń oraz wiedzą techniczną.

• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.
• Dopuszcza się realizację rozliczeń częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rękojmia) =
(liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część V
 „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Węża”
 „Budowa odcinka sieci wodociągowej w kierunku działki nr 140/2 w Węży”
 „Zabudowa reduktora ciśnienia na sieci wodociągowej przy ul. Parkowej w Ścinawie Nyskiej”
 „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Korfantów w drodze dz. nr 621/3 oraz w miejscowości Rączka w drodze dz. nr 116 i nr 121/1”
 „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10”

realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1) „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Węża” w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie sieci z rur Ø 160 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego oraz z przejściami pod drogą metodą bez wykopową (przewiert sterowany),
 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
 DN80 – 1 szt.,
 przejście pod drogą metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego – dł. ok. 20,00 m,
 roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

2) „Budowa odcinka sieci wodociągowej w kierunku działki nr 140/2 w Węży” w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie sieci z rur Ø 110 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego – o dł. ok. 170,00 m,
 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
 hydranty nadziemne DN80 – 1 szt.,
 roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

3) „Zabudowa reduktora ciśnienia na sieci wodociągowej przy ul. Parkowej w Ścinawie Nyskiej” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
 zabudowę studni betonowej Ø1200 – 1 szt;
 zabudowę reduktora ciśnienia wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 wykonanie obejścia („bypassu”) - Ø160 PE100 – ok. 7,00 m;
 zabudowa zasuw dn 150;
 roboty odtworzeniowe (teren);
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

4) „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Korfantów w drodze dz. nr 621/3 oraz w miejscowości Rączka w drodze dz. nr 116 i nr 121/1” w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie sieci z rur Ø 110 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego – o dł. ok. 163,00 m,
 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
 hydranty podziemny DN80 – 2 szt.,
 roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.;

5) „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10” w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie sieci z rur Ø 110 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego i metodą bezwykopową – przejście pod drogą powiatową – o dł. ok. 141,00 m,
 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
 hydrant naziemny DN80 – 1 szt.,
 roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Włączenie do istniejącej użytkowanej sieci wodociągowej należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Węża
dz. nr 474, 482, 437, 479, 480, 469, 439, 438, 468, 467, 424, 140/1.
Miejscowość: Ścinawa Nyska
dz. nr 189/1
Miejscowość: Rączka
dz. nr 178, 180, 90/2, 116, 121/1.
Miejscowość: Korfantów
dz. nr 621/1, 559/2.

2. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji budowlanej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.

3. Powyższe prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącego wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP, warunkami zezwoleń i pozwoleń oraz wiedzą techniczną.

• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.
• Dopuszcza się realizację rozliczeń częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rękojmia) =
(liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część VI
 Zabudowa urządzeń monitoringu sieci wodociągowej w gminie Korfantów.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw, wykonanie usług i prac montażowych w ramach budowy i wdrożenia strefowego systemu monitorowania dystrybucji wody w sieci wodociągowej na terenie Gminy Korfantów. Wdrożony system monitoringu sieci wodociągowej ma zapewnić:
• prawidłową ocenę strat wody spowodowanych wyciekami – na podstawie analizy minimalnych, nocnych przepływów (dla całego systemu i poszczególnych stref pomiarowych),
• możliwość racjonalnego zarządzania grupami diagnostycznymi w celu szybkiej lokalizacji i likwidacji wycieków (na podstawie strefowej analizy strat wody, opartej o analizę minimalnych nocnych przepływów,
• możliwość porównania zsumowanej i chwilowej produkcji wody z chwilowym zapotrzebowaniem na wodę,
• możliwość porównania i oceny okresowej, zsumowanej sprzedaży wody w zakresie całego systemu i zaplanowanych stref pomiarowych,
• możliwość oceny rzeczywistego, chwilowego zużycia z uwzględnieniem napełniania lub opróżniania zbiorników typu otwartego,
• możliwość zarządzani ciśnieniem w poszczególnych strefach;
• natychmiastowe alarmowanie o przekroczeniach minimalnych i maksymalnych wartości zadanych dla poszczególnych punktów pomiarowych,
• dostarczenie danych do kalibracji modelu hydraulicznego sieci,
• wskazanie punktów i stref, w których parametry pracy sieci wymagają regulacji, inwestycji w nowe połączenia, itp. – w celu racjonalnego planowania procesu inwestycyjnego i eksploatacyjnego,
• możliwość bieżącej oceny kondycji sieci wodociągowej w poszczególnych obszarach funkcjonowania,
• możliwość dynamicznej regulacji ciśnienia w strefach zasilania – zaworami redukującymi ciśnienie na podstawie zadanego profilu czasowego, zapotrzebowania na wodę lub z „punktu krytycznego” strefy zredukowanego ciśnienia.
Zamówienie obejmuje montaż zestawów do pomiaru, rejestracji i zdalnego przesyłania danych dotyczących ciśnienia i przepływu wody w punktach P1, P2, P3, P7, P8 i P10 oraz oprogramowanie do archiwizacji i analizy danych wynikających z projekt koncepcja ,,Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Korfantów – zabudowa urządzeń monitorujących sieci wodociągowej w Gminie Korfantów’ .
Ostateczna lokalizacja i miejsce zabudowy (wymiany) urządzeń, zestawów i osprzętu oraz sposób i miejsce prowadzenia robót wraz ze sposobem odtworzenia miejsc po wykonanych robotach zostanie ustalona protokolarnie pomiędzy WYKONAWCĄ, Administratorem sieci tj. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8, 48-317 Korfantów – w skrócie ZGKiM i ZAMAWIĄJĄCYM przed rozpoczęciem prac w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 8.6. Opis przedmiot zamówienia CZĘŚCI VI do SWZ oraz projekcie umowy.

Poszczególne elementy zamówienia należy realizować w uzgodnieniu oraz pod nadzorem ZGKiM.
Godziny oraz dni pracy związane z realizacją zamówienia należy dostosować do godzin oraz dni pracy ZGKiM.
W dniu podpisania umowy ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY dane do kontaktu oraz osoby upoważnione z ramienia ZGKiM do współdziałania w zakresie realizacji zamówienia.

UWAGA:
Zamówienie obejmuje tylko część zakresu zawartego w projekcie koncepcji ,,Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Korfantów – zabudowa urządzeń monitorujących sieci wodociągowej w Gminie Korfantów’’ i dotyczy realizacji następujących punktów pomiarowych opisanych w tym projekcie tj. pkt. P1, P2, P3, P7, P8 i P10 oraz oprogramowania (platformy) do archiwizacji i analizy danych.

• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71631440-6 - Usługi monitorowania przepływu

42961000-0 - System sterowania i kontroli

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rękojmia) =
(liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:

---- CZĘŚĆ I -----

Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o osoby wskazane do realizacji zamówienia

Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
Spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, pełniącymi samodzielne funkcje techniczne budownictwie:
- Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
którzy od co najmniej 5 lat posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności oraz są zrzeszeni we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 2 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 7 Do SWZ).

---- CZĘŚĆ II -----

Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia

Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
1. Spełnia warunek, dotyczący zdolności technicznej, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedno zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.

Wykonawca winien złożyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo zakończone.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 1 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 6 Do SWZ).

2. Spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, pełniącymi samodzielne funkcje techniczne budownictwie:
- Kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- Kierownikiem robót w specjalności inżynierii drogowej.
którzy od co najmniej 5 lat posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz są zrzeszeni we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 2 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 7 Do SWZ).

---- CZĘŚĆ III -----

Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia

Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
1. Spełnia warunek, dotyczący zdolności technicznej, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej:
- jedno zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. robotę budowlaną polegające na budowie zbiornika o konstrukcji żelbetowej lub stalowej o pojemności min. 100 m3.

Wykonawca winien złożyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo zakończone.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 1 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 6 Do SWZ).

2. Spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, pełniącymi samodzielne funkcje techniczne budownictwie:
- Kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,
- Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
którzy od co najmniej 5 lat posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz są zrzeszeni we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 2 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 7 Do SWZ).

---- CZĘŚĆ IV -----

Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o osoby wskazane do realizacji zamówienia

Wykonawca w celu potwierdzenia, że:

Spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, pełniącymi samodzielne funkcje techniczne budownictwie:
- Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

którzy od co najmniej 5 lat posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności oraz są zrzeszeni we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 2 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 7 Do SWZ).

---- CZĘŚĆ V -----

Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia

Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
1. Spełnia warunek, dotyczący zdolności technicznej, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedno zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości robót nie mniejszej niż 150.000,00 zł.

Wykonawca winien złożyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo zakończone.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 1 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 6 Do SWZ).

2. Spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, pełniącymi samodzielne funkcje techniczne budownictwie:
- Kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
który od co najmniej 5 lat posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz jest zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 2 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 7 Do SWZ).

---- CZĘŚĆ VI -----

Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia.

Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
Spełnia warunek, dotyczący zdolności technicznej, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- jedno zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z zabudową systemu monitoringu sieci wodociągowej (w skład którego wchodził co najmniej rejestratory oraz dedykowane oprogramowanie) o wartości zamówienia min. 100.000,00 zł. brutto.

Wykonawca winien złożyć dowody potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie i prawidłowo zakończone.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 1 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 6 Do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

- w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

c) odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

d) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:

- w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz robót budowlanych / dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane / dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wzór wykazu zrealizowanych robót stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie o poleganiu za zasobach innego podmiotu - jeżeli dotyczy.
2. Oświadczenie składane na podstawie art 117 ust 4 - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia następujących wysokości wadium dla poszczególnych części zamówienia:
 Część I – 12.000,00 zł;
 Część II – 12.000,00 zł;
 Część III – 10.000,00 zł;
 Część IV – 5.000,00 zł;
 Część V – 10.000,00 zł;
 Część VI – 4.000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu – wadium uznane zostanie za wniesione skutecznie wyłącznie wtedy, gdy będzie zaksięgowane na koncie Zamawiającego do dnia i godziny, w której upływa termin składania ofert. Jeżeli w godzinie, w której upływa termin składania ofert wadium nie będzie zaksięgowane na koncie Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:
a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Prudnik O/Korfantów Nr konta: 43 8905 1010 9001 0000 0084 0001 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty).
b) w przypadku wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Korfantów;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
4. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa
powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
4). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić
wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
7). Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenia (stanowiące załącznik nr 2 oraz 3 do SWZ) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
8) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartych umów w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 Pzp oraz wskazanym w SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem
nieważności, zachowania formy pisemnej.
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich dokonywania określone zostały w SWZ - Rozdział VI -
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ
WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegóły składania ofert określone zostały w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych) nie zostaną mu przyznane. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musi zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkować będzie utratą promesy co będzie równoznaczne z utratą dofinasowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.