Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Radzyń Podlaski: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach programu Praca dla Młodych -Dobry Start oraz programu Inwestycje w kwalifikacje deficytowe na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 125367 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Ostrowiecka 18, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3529380, fax 083 3529380 w. 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.praca.radzyn.pl; http://bip.computerland.pl/pup_radzyn_podlaski/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach programu Praca dla Młodych -Dobry Start oraz programu Inwestycje w kwalifikacje deficytowe na rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach programu Praca dla Młodych - Dobry Start oraz programu Inwestycje w kwalifikacje deficytowe na rynku pracy 1.Catering i organizacja przyjęć z florystyką okolicznościową i ABC przedsiębiorczości dla 10 osób 2.Wielozadaniowy handlowiec - kasjer z marketingiem, negocjacjami handlowymi i obsługą nowoczesnych urządzeń używanych w handlu dla 15 osób3.Spawanie łukowe elektrodą otuloną (111), gazowe ( 311), w osłonie dwutlenku węgla ( MAG-135)-kurs podstawowy dla 8 osób
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;ocena warunków w/w a,b,c,d nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń,e) oraz określone w art. 20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 99 poz. 1001 z późn. zm.), tj.: posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona sprawdzenia czy dana jednostka szkoląca znajduje się w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych umieszczonym na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Pełny adres internetowy rejestru: http://www.wup.lublin.pl/wup/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=413
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ust. 1, 2 Prawa zamówień publicznych -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, -wypełniony formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.radzyn.pl; http://bip.computerland.pl/pup_radzyn_podlaski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Radzyń Podlaski ul. Ostrowiecka 18 pokój nr 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 08:15, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Radzyń Podlaski ul. Ostrowiecka 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Catering i organizacja przyjęć z florystyką okolicznościową i ABC przedsiębiorczości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej min 246 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Wielozadaniowy handlowiec-kasjer z marketingiem, negocjacjami handlowymi i obsługą nowoczesnych urządzeń używanych w handlu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej min 234 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. doświaczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia - Spawanie łukowe elektrodą otuloną (111), gazowe (311), w osłonie dwutlenku węgla ( MAG-135)- kurs podstawowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 8 osób bezrobotnych.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej min 420 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. dośwadczenie wykonawcy - 20
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania będących podopiecznymi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim"
- Dostawa paliw
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.