To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Numer ogłoszenia: 125394 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74805 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tj: CZĘŚĆ 1 - Dostawa akcesoriów komputerowych, kod CPV 30.23.72.00-1. Szczegółowe parametry podane są w załączniku nr 1a do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części pierwszej. CZĘŚĆ 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kod CPV 30.12.51.10-5. Szczegółowe parametry podane są w załączniku nr 1b do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części drugiej. Zamówienie w części 2 dotyczy dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do drukarek komputerowych, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu oznaczenie firmy producenta i datę ważności. Zaoferowane materiały muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w załączniku nr 1b do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów była deklarowana zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów do urządzeń monochromatycznych ISO/IEC 19798 dla tonerów do urządzeń kolorowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne uznane zostaną produkty dowolnych producentów, które: -są przystosowane do poszczególnych drukarek, -są oryginalnie pakowane, -posiadają wymaganą min. wydajność badaną zgodnie z w.w. normami, -nie są regenerowane, -nie były poddawane procesowi ponownego napełniania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości - certyfikat jakości - potwierdzającego, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. UWAGA! Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane tonery są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ. Wykonawca składając ofertę na równoważne tonery bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych tonerów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
- Centrum Techniki Biurowej Sp. z o.o., ul. Zamkowa 5, 65-086 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4362,06
Oferta z najniższą ceną: 4362,06 / Oferta z najwyższą ceną: 5713,26
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
- Centrum Techniki Biurowej Sp. z o.o., ul. Zamkowa 5, 65-086 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79916,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58962,21
Oferta z najniższą ceną: 51318,08 / Oferta z najwyższą ceną: 90521,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.22.2025. Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu stosowanego w chirurgii ogólnej
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 29 od miejscowości Słubice do miejscowości Urad
- Świadczenie usług cateringowych w 2025 r. na potrzeby Departamentu Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
- Termomodernizacja budynków WOSiR Drzonków w połączeniu z budową hybrydowych źródeł energii odnawialnej oraz inteligentnym systemem zarządzania energią
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Remont dachu w budynku przy ul. Dworcowej 23 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zużytych materiałów
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.