To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Wałbrzych: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Wałbrzychu w ramach VI edycji konkursu Systemu Zielonych Inwestycji GIS, w zakresie termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 i Publicznego Gimnazjum Specjalnego nr 10 przy ul. Ogrodowej 5a w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 125408 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85018 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Wałbrzychu w ramach VI edycji konkursu Systemu Zielonych Inwestycji GIS, w zakresie termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 i Publicznego Gimnazjum Specjalnego nr 10 przy ul. Ogrodowej 5a w Wałbrzychu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jestPełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Wałbrzychu w ramach VI edycji konkursu Systemu Zielonych Inwestycji GIS, w zakresie termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 i Publicznego Gimnazjum Specjalnego nr 10 przy ul. Ogrodowej 5a w Wałbrzychu. Zakres robót do wykonania na zadaniu inwestycyjnym obejmuje: - docieplenie stropodachu niewentylowanego przy świetlikach, - docieplenie stropu parteru w obrębie wejścia głównego (docieplenie podcienia), - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - wymianę świetlików dachowych na aluminiowe kopułowe pasma świetlne, - modernizację instalacji c.o., - remont schodów zewnętrznych prowadzących do wejść do budynku (od S1 do S4), - remont zabudowy wentylacji nawiewnej przy schodach S4 wraz z wymianą lameli i krat wentylacyjnych, - wymianę instalacji elektrycznej oświetlenia oraz wymiana lamp w poziomie parteru w obrębie antresoli, - wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego. Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Podstawowe obowiązki Inwestora Zastępczego: 1) Administrowanie umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót na Zadaniu. 2) Współpraca z Zamawiającym przy realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie. 3) Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi. 4) Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji Umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń. 5) Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy Prawo budowlane: a) Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór Robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach końcowego odbioru Robót i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych Robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń finansowych Robót, e) wydawanie Kierownikowi budowy i/lub Kierownikom robót poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od Kierownika budowy i/lub Kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także żądanie wstrzymania dalszych Robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6) Współpraca z Projektantami w ramach pełnionego przez nich nadzoru autorskiego. 7) Prowadzenie ewidencji nakładów oraz rozliczenie Zadania. 8) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budowy. 9) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy. 10) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem Robót i przekazaniem do użytkowania. 11) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi za wady wynikającej z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami Robót. 12) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie obsługi finansowej Zadania. 13) Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadania, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego. Wszystkie obowiązki Inwestora Zastępczego zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wałbrzyska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o., ul. Wrocławska 5, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53205,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30321,69
Oferta z najniższą ceną: 30321,69 / Oferta z najwyższą ceną: 58898,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Wałbrzyskiego
- Dostawa używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka + HDS dla ZUM w MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu
- Roboty remontowo-utrzymaniowe elementów dróg i obiektów inżynieryjnych w ciągach dróg powiatowych
- Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Wałbrzycha
- Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg
- Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania na funkcje administracyjno biurowe istniejącego budynku dawnego żłobka samorządowego nr 1 przy ul. Paderewskiego 2 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach
- ,,Świadczenie usług wsparcia i doradztwa w zakresie postępowań o roboty budowlane prowadzonych przez IBPRS oraz realizowanych robót budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego.''
- Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach (...) Usługa polegająca na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany (...)
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.