eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorycinSprawowanie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Gminie Korycin"



Og³oszenie z dnia 2025-01-16

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sprawowanie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Gminie Korycin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KORYCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659361

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Knyszyñska 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Korycin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-140

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@korycin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.korycin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Gminie Korycin”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd3eabbe-74c9-46be-986c-0f8ffedc2208

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00039421

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/korycin

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/korycin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy zamierza prowadziæ za pomoc± platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformy i bezp³atnego formularza „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu), przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” oraz pojawienia siê komunikatu, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza awaryjnie komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: mzalewska@korycin.pl
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, og³oszenia, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca jako profesjonalny podmiot ma obowi±zek ¶ledzenia i sprawdzania komunikatów oraz wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za sytuacjê, gdy Wykonawca nie dostanie e-maila z powiadomieniem z platformy. Wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomoc± poczty e-mail obci±¿one s± ryzykiem b³êdów zwi±zanych z dzia³aniem serwerów pocztowych, na których dzia³anie Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu. Uwaga. Z³o¿enie pliku na platformie oznacza jego dostarczenie.
4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformy

Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w rozdziale V SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE. L z 2018 r. Nr 127, str. 2 i Dz. Urz. UE. L z 2021 r. Nr 74, str. 35; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Korycin zwany w skrócie „Administratorem danych”.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@korycin.pl lub Inspektor Ochrony Danych, ul. Knyszyñska 2a, 16-140 Korycin.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy

Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Gminie Korycin”
2. Przedsiêwziêcie pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej” obejmuje:
1) Termomodernizacjê budynków szkolnych
2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciep³a technologicznego
3) Instalacja pompy ciep³a z dolnym ¼ród³em
4) Instalacja wentylacji mechanicznej
5) Instalacje elektryczne zasilania pomp ciep³a, central wentylacyjnych i elementów sterowania wydajno¶ci±
6) Monta¿ instalacji fotowoltaicznej 50 kW
7) Modernizacja o¶wietlenia
8) Remont Sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego, szatni
9) Poprawa funkcjonalno¶ci sal lekcyjnych, ³azienek, korytarzy (prace remontowe)
10) Modernizacja kuchni i sto³ówki szkolnej
11) Modernizacja zewnêtrznej infrastruktury szkolnej i budowa placu zabaw

Orientacyjna warto¶æ robót budowlanych objêtych nadzorem wynosi 15 000 000,00 z³ brutto.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie dodatkowych uprawnieñ przez inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek:
a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
- skieruje do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby posiadaj±ce:
a) uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjno – in¿ynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych - 1 osoba
b) uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba
c) uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej- 1 osoba
d) oraz ka¿da w wymienionych wy¿ej osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada udokumentowane do¶wiadczenie w ostatnich 5 latach przed terminem sk³adania ofert, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia tj. modernizacja/remont/przebudowa budynku o¶wiaty o powierzchni u¿ytkowej min. 1000 m2.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
4. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego przez Zamawiaj±cego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 24.01.2025 r. do godz. 9:00
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto: Bank Spó³dzielczy w Korycinie 81 8077 0000 0000 0101 2000 0120, w opisie przelewu nale¿y wpisaæ: „wadium- inspektor nadzoru szko³a”, nazwê postêpowania oraz znak sprawy.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê dzieñ i godzinê
uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy zawiera Wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, na zasadach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem niewa¿no¶ci, z wyj±tkiem zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, która jest skuteczna od dnia jej wej¶cia w ¿ycie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/korycin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.