eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12540 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Katowice: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359438-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27151806600000, ul. ul. Mikołowska  , 40067   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 084 567, faks 322 512 931, e-mail zp_katowice@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Więziennictwo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 - Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne: 1. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone (opakowanie 5 - 25 kg), 850 kg. 2. Serek topiony *(opakowanie jednostkowe 0,1 kg), 1550 kg. 3. Serek homogenizowany naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1 - 0,15 kg,) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 1750 kg. 4. Serek kanapkowy naturalny do smarowania (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1 - 0,150 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 450 kg. 5. Ser twarogowy chudy (opakowanie 0,2 - 0,25 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 2750 kg. 6. Serek typu fromage (opakowanie jednostkowe o gramaturze 0,08 -0,1 kg z folii wielowarstwowej lub kształtki z tworzywa sztucznego zamykane zakrywką z folii aluminiowej termozgrzewalnej) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 950 kg. 7. Ser żółty twardy, pełnotłusty, podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu nie mniej niż 45%, bez dodatku tłuszczu roślinnego*, (opakowanie, kostka lub blok od 1,5 do 5 kg), 900 kg. 8. Serek ziarnisty (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,15 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 400 kg. 9. Jogurt owocowy (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12 - 0,2 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 250 kg. 10. Jogurt naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12 - 0,2 kg )termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 220 kg. 11. Śmietana 12% (opakowanie 0,2 - 1 litr) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 280 l. 12. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa (kostka 0,25 kg), zawartość tłuszczu minimum 40%, 7000 kg. 13. Olej roślinny jadalny (opakowanie jednostkowe od 1 - 5 litrów), 700 l. * - nie dopuszcza się produktów sero podobnych Część 2 - Różne artykuły spożywcze: 1. Dżem owocowy, opak. jednostkowe 25g, 180kg. 2. Miód pszczeli naturalny - opak. jednostkowe 25g, 100kg. 3. Dżem owocowy, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg. 4. Powidła śliwkowe, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg. 5. Marmolada wieloowocowa twarda, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg 6. Groszek konserwowy kl. I, opak. puszka od 0,4 do 5 kg, 420kg. 7. Papryka konserwowa w zalewie - opak. puszki lub słoje, waga netto po odcieku min. 45%wagi, 400kg. 8. Koncentrat pomidorowy 30% , opak. puszka do 5 kg, 1000kg. 9. Mieszanka warzyw suszonych - minimum 5 składnikowa (m.in. seler, pietruszka, marchew, cebula, por), opak. do 10 kg, 400kg. 10. Fasola biała "Jaś", opak. do 50 kg, 1500kg. 11. Groch obłuskany, opak. do 50 kg, 1500kg. 12. Krajanka sojowa, opak. do 20 kg, 280kg. 13. Kotlety sojowe (schabowe), opak do 20 kg, 280kg. 14. Granulat sojowy, opak. do 20 kg, 80kg. 15. Herbata granulowana, opakowania do 10 kg, 170kg. 16. Kawa zbożowa, opakowania do 10 kg, 200kg. 17. Musztarda, opak. jednostkowe 1 kg, 200kg. 18. Majonez, 30kg. 19. Pieprz czarny mielony opakowanie do 1 kg, 75kg. 20. Majeranek w opakowaniach do 1 kg, 20kg. 21. Liść laurowy w opakowaniach do 1 kg, 15kg. 22. Ziele angielskie ziarno w opakowaniach do 1 kg, 15kg. 23. Papryka słodka mielona w opakowaniach do 1 kg, 40kg. 24. Czosnek mielony w opakowaniach do 1 kg, 45kg. 25. Koperek suszony w opakowaniach do 1 kg, 16kg. 26. Przyprawa uniwersalna w proszku typu jarzynka lub równoważna, 87kg. 27. Sól jodowana paczkowana po 1 kg, 1400kg. 28. Przyprawa w płynie typu magi w opakowaniach do 2l., 960l. 29. Ocet spirytusowy 10%,opak. jednostkowe 1l, 180l. 30. Przyprawa do mięs w proszku, 40kg. 31. Przyprawa do bigosu w proszku, 15kg. 32. Kminek przyprawa, 4kg. 33. Syrop wysoko słodzony, 450l. 34. Kwasek cytrynowy, 3kg. 35. Bulion drobiowy, opak. do 20 kg, 550kg. 36. Sos grzybowy w proszku, opak. do 20 kg, 50kg. 37. Sos pieczeniowy w proszku, opak. do 20 kg, 60kg. 38. Sos boloński w proszku, opak. do 20 kg, 70kg. 39. Sos myśliwski w proszku - opak. do 20 kg, 40kg. 40. Zupa w proszku - barszcz biały, opak. do 20 kg, 200kg. 41. Żurek śląski - zakwas w płynie do 1l, 720l. 42. Paprykarz warzywny opakowanie 120g (alupac), 144kg. Część 3 - Konserwy rybne: 1. Konserwa - sałatka rybna typu Neptun lub równoważna puszka z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g, 462kg. 2. Konserwa - paprykarz szczeciński puszka z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g, 561kg. 3. Konserwa - szprot w sosie pomidorowym puszka z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g, 412,50kg Część 4 - Ryby mrożone, przetwory rybne: 1. Filety śledziowe matias w wiaderkach do 12 kg, 400kg. 2. Ryba mrożona - filet z mintaja mrożony - w technologii shatterpack (SHP): ryby układane warstwami, przekładane folią, mrożone w blokach, zawartość glazury: 3-5% , w opakowaniach kartonowych do 25kg, 260kg. 3. Kotlet rybny mrożony - produkt garmażeryjny, panierowany, skład ryby min. 40%, 600kg. Część 5 - Warzywa przetworzone kiszonki: 1. Kapusta kiszona opak. beczki zamykane - pojemność do 80 kg, 7500kg. 2. Ogórki kiszone opak. beczki zamykane - pojemność do 80 kg, 4500kg. Część 6 - Jaja spożywcze: 1. Jaja konsumpcyjne - klasa świeżości - A, kategoria wagowa L, 55000szt. Część 7 - Cukier biały: 1. Cukier biały - opakowanie jednostkowe 1 kg, 5500kg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15500000-8
Dodatkowe kody CPV: 15400000-2, 15800000-6, 15200000-0, 15330000-0, 03142500-3, 15831200-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych i tłuszczy jadalnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT112258.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
OL-Trade Spółka Cywilna Michał Olek, Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki,  ,  ul. Powstańców 127,  31-670,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117871.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117871.43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142210.75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT49037.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO - Dorota Doberstajn,  ,  ul. Młyńska 30,  88-100,  Inowrocław,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53308.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53308.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61078.96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa konserw rybnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7957.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MILKO Hurtowe Centrum Nabiału Włodzimierz Natkaniec,  ,  ul. Dulęby 5,  40-833,  Katwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8355.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 835586
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10397.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawa ryb mrożonych i przetworów rybnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10866.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nowakowska Kazimiera Laguna,  ,  ul. Obroki 30,  40-833,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11409.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11409.72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11356.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Dostawa warzyw przetworzonych - kiszonki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7920.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU SAUERKRAUT Władysława Kotschmarów,  ,  ul. Łódzka 141,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8553.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8553.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11259
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Dostawa jaj konsumpcyjnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Specjalistyczne Gospodarstwo Drobiarskie,  ,  Mikułowice 3,  28-100,  Busko Zdrój,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16500
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22522.50
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Dostawa cukru białego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17325.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MILKO Hurtowe Centrum Nabiału Włodzimierz Natkaniec,  ,  ul. Dulęby 5,  40-833,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18711.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18711.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19602
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.