To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12540 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Katowice: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359438-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
27151806600000, ul.
ul. Mikołowska
,
40067
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 084 567, faks
322 512 931, e-mail
zp_katowice@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Więziennictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne: 1. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone (opakowanie 5 - 25 kg), 850 kg. 2. Serek topiony *(opakowanie jednostkowe 0,1 kg), 1550 kg. 3. Serek homogenizowany naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1 - 0,15 kg,) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 1750 kg. 4. Serek kanapkowy naturalny do smarowania (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1 - 0,150 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 450 kg. 5. Ser twarogowy chudy (opakowanie 0,2 - 0,25 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 2750 kg. 6. Serek typu fromage (opakowanie jednostkowe o gramaturze 0,08 -0,1 kg z folii wielowarstwowej lub kształtki z tworzywa sztucznego zamykane zakrywką z folii aluminiowej termozgrzewalnej) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 950 kg. 7. Ser żółty twardy, pełnotłusty, podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu nie mniej niż 45%, bez dodatku tłuszczu roślinnego*, (opakowanie, kostka lub blok od 1,5 do 5 kg), 900 kg. 8. Serek ziarnisty (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,15 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 400 kg. 9. Jogurt owocowy (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12 - 0,2 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 250 kg. 10. Jogurt naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12 - 0,2 kg )termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 220 kg. 11. Śmietana 12% (opakowanie 0,2 - 1 litr) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 280 l. 12. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa (kostka 0,25 kg), zawartość tłuszczu minimum 40%, 7000 kg. 13. Olej roślinny jadalny (opakowanie jednostkowe od 1 - 5 litrów), 700 l. * - nie dopuszcza się produktów sero podobnych Część 2 - Różne artykuły spożywcze: 1. Dżem owocowy, opak. jednostkowe 25g, 180kg. 2. Miód pszczeli naturalny - opak. jednostkowe 25g, 100kg. 3. Dżem owocowy, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg. 4. Powidła śliwkowe, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg. 5. Marmolada wieloowocowa twarda, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg 6. Groszek konserwowy kl. I, opak. puszka od 0,4 do 5 kg, 420kg. 7. Papryka konserwowa w zalewie - opak. puszki lub słoje, waga netto po odcieku min. 45%wagi, 400kg. 8. Koncentrat pomidorowy 30% , opak. puszka do 5 kg, 1000kg. 9. Mieszanka warzyw suszonych - minimum 5 składnikowa (m.in. seler, pietruszka, marchew, cebula, por), opak. do 10 kg, 400kg. 10. Fasola biała "Jaś", opak. do 50 kg, 1500kg. 11. Groch obłuskany, opak. do 50 kg, 1500kg. 12. Krajanka sojowa, opak. do 20 kg, 280kg. 13. Kotlety sojowe (schabowe), opak do 20 kg, 280kg. 14. Granulat sojowy, opak. do 20 kg, 80kg. 15. Herbata granulowana, opakowania do 10 kg, 170kg. 16. Kawa zbożowa, opakowania do 10 kg, 200kg. 17. Musztarda, opak. jednostkowe 1 kg, 200kg. 18. Majonez, 30kg. 19. Pieprz czarny mielony opakowanie do 1 kg, 75kg. 20. Majeranek w opakowaniach do 1 kg, 20kg. 21. Liść laurowy w opakowaniach do 1 kg, 15kg. 22. Ziele angielskie ziarno w opakowaniach do 1 kg, 15kg. 23. Papryka słodka mielona w opakowaniach do 1 kg, 40kg. 24. Czosnek mielony w opakowaniach do 1 kg, 45kg. 25. Koperek suszony w opakowaniach do 1 kg, 16kg. 26. Przyprawa uniwersalna w proszku typu jarzynka lub równoważna, 87kg. 27. Sól jodowana paczkowana po 1 kg, 1400kg. 28. Przyprawa w płynie typu magi w opakowaniach do 2l., 960l. 29. Ocet spirytusowy 10%,opak. jednostkowe 1l, 180l. 30. Przyprawa do mięs w proszku, 40kg. 31. Przyprawa do bigosu w proszku, 15kg. 32. Kminek przyprawa, 4kg. 33. Syrop wysoko słodzony, 450l. 34. Kwasek cytrynowy, 3kg. 35. Bulion drobiowy, opak. do 20 kg, 550kg. 36. Sos grzybowy w proszku, opak. do 20 kg, 50kg. 37. Sos pieczeniowy w proszku, opak. do 20 kg, 60kg. 38. Sos boloński w proszku, opak. do 20 kg, 70kg. 39. Sos myśliwski w proszku - opak. do 20 kg, 40kg. 40. Zupa w proszku - barszcz biały, opak. do 20 kg, 200kg. 41. Żurek śląski - zakwas w płynie do 1l, 720l. 42. Paprykarz warzywny opakowanie 120g (alupac), 144kg. Część 3 - Konserwy rybne: 1. Konserwa - sałatka rybna typu Neptun lub równoważna puszka z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g, 462kg. 2. Konserwa - paprykarz szczeciński puszka z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g, 561kg. 3. Konserwa - szprot w sosie pomidorowym puszka z samootwieraczem - waga jednostkowa do 330g, 412,50kg Część 4 - Ryby mrożone, przetwory rybne: 1. Filety śledziowe matias w wiaderkach do 12 kg, 400kg. 2. Ryba mrożona - filet z mintaja mrożony - w technologii shatterpack (SHP): ryby układane warstwami, przekładane folią, mrożone w blokach, zawartość glazury: 3-5% , w opakowaniach kartonowych do 25kg, 260kg. 3. Kotlet rybny mrożony - produkt garmażeryjny, panierowany, skład ryby min. 40%, 600kg. Część 5 - Warzywa przetworzone kiszonki: 1. Kapusta kiszona opak. beczki zamykane - pojemność do 80 kg, 7500kg. 2. Ogórki kiszone opak. beczki zamykane - pojemność do 80 kg, 4500kg. Część 6 - Jaja spożywcze: 1. Jaja konsumpcyjne - klasa świeżości - A, kategoria wagowa L, 55000szt. Część 7 - Cukier biały: 1. Cukier biały - opakowanie jednostkowe 1 kg, 5500kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-8
Dodatkowe kody CPV:
15400000-2,
15800000-6,
15200000-0,
15330000-0,
03142500-3,
15831200-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych i tłuszczy jadalnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112258.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 117871.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49037.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53308.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa konserw rybnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7957.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8355.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa ryb mrożonych i przetworów rybnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10866.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11409.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa warzyw przetworzonych - kiszonki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7920.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8553.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawa jaj konsumpcyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Dostawa cukru białego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17325.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18711.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.