To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-27
Kielce: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.
Numer ogłoszenia: 125592 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82624 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA 1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych : a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg , - opróżnianie koszy oraz wymienianie w nich worków foliowych, b. Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu: - opróżnianie niszczarek i wymienianie w nich worków foliowych, c. Czynności wykonywane trzy razy w tygodniu: - odkurzanie wykładzin dywanowych, d. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - wycieranie na wilgotno parapetów i grzejników; - odkurzanie pajęczyn, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych, drzwi, krzeseł, foteli - utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych, 2) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i wejść: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - odkurzanie lub zamiatanie powierzchni podłóg, - mycie powierzchni podłóg, - czyszczenie wycieraczek zewnętrznych, - zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi Posadzki z kamieni naturalnych i lastryko. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn; - wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot itp., c. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - mycie drzwi i ścianek przeszklonych wiatrołapów, - mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych. 3) Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek: Powierzchnia łazienek: IC Kielce - 42,0m2, UC Kielce - 55,0m2 a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz nie dopuszczanie do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze - wycieranie dozowników sanitarnych - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych, - wycieranie na mokro parapetów i podłóg. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami, - mycie luster i szafek łazienkowych, - mycie ścian z glazury. 4) Sprzątanie pomieszczeń pozostałych m.in. archiwum, kotłownie, magazyny podręczne : Powierzchnie : Kotłownia IC Kielce - 28,0m2, (posadzka gresowa) Kotłownia UC Kielce - 25,0m2, (posadzka gresowa) Magazyny w IC Kielce - 45,0m2,(posadzka gresowa) Archiwum w IC Kielce - 60,0m2.(posadzka tarket) a. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie i wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych i regałów. b. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. (kotłownie) 5) Utrzymanie czystości i estetyki terenów na zewnątrz budynków: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - zamiatanie i odśnieżanie chodników (przed rozpoczęciem pracy urzędu). - W przypadku obfitych opadów śniegu lub powstania oblodzeń Wykonawca musi zapewnić osoby których zadaniem będzie wyeliminowanie zagrożeń i odśnieżenia ciągów pieszych. Piasek i sól do posypywania terenu zewnętrznego kupuje Wykonawca . b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie parkingów przy Izbie Celnej i Urzędzie Celnym, c. Czynności wykonywane według potrzeb w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie drogi dojazdowej do siedziby Izby Celnej w Kielcach oraz Urzędu Celnego w Kielcach (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - koszenie trawy - według potrzeb, - przycinanie krzewów i drzew - według potrzeb. 6) Codzienne wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady. 7) Mycie okien dwa razy w roku w terminach kwiecień i wrzesień 8) Dostarczanie do wszystkich obiektów zamawiającego w ramach oferowanej ceny sprzętu i środków higienicznych potrzebnych do sprzątania, papieru toaletowego, worków na śmieci, mydła w płynie, ręczników papierowych zgodnie z następującymi wymaganiami: - mydło w płynie do pojemników typu Merida nawilżające, glicerynowe o delikatnym zapachu, - papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do pojemników zamontowanych u Zamawiającego, w przypadku zastosowania innych rozmiarów papieru Wykonawca zamontuje nieodpłatnie dozowniki dopasowane do tych wymiarów); - ręczniki papierowe w listkach (składanka) dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze białym lub zielonym niepylące; - środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC lub kostki zapachowe, - odświeżacze powietrza o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci i niszczarek oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Do celów obliczenia zapotrzebowania na wyżej wymienione materiały informujemy, że w budynku Izby Celnej w Kielcach zatrudnionych jest 100 osób, a w Urzędzie Celnym i Oddziale Celnym w Kielcach przy ul. Ściegiennego w Kielcach 84 osoby. W budynku UC Kielce należy przy obliczeniach uwzględnić interesantów, którzy mogą korzystać ze środków higienicznych - ok. 30 - 35 osób/dzień. 9) Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające wykonały powierzone czynności: a. na terenie Izby Celnej w Kielcach w godzinach urzędowania tj. 7.30 - 15.30, w tym na terenie wydzielonej strefy w budynku Izby Celnej w Kielcach od godz. 12.00 do godz. 15.00 na terenie Urzędu Celnego w Kielcach od godz. 10.00 do godz. 17.00. w tym między godz. 10.00 - 14.00 utrzymanie czystość ciągów komunikacyjnych. b. realizacja w/w czynności w innych godzinach wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. c. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią liczbę osób gwarantujących rzetelność wykonania usług oraz poszanowania mienia Zamawiającego i jego pracowników. II. POWIERZCHNIE I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE OBJĘTE ZAKRESEM USŁUG SPRZĄTANIA Łączna powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi 2779 m2, a teren zewnętrzny wokół budynków 2010 m2. 1) Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56 a. Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100,00 m2 - powierzchnia biurowa ogółem -1120,0 m2 - powierzchnia korytarzy - 240 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 - Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: - muszle klozetowe - 10 szt. - lustra - 5 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350,00 m2 b. Budynek oficyny - parterowy - powierzchnia biurowa, komunikacja, sanitariaty (całkowita powierzchnia obiektu) z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 185,00 m2 - Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 2 szt. - kabina prysznicowa - 1 szt. - lustra - 2 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 2 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 c. Tereny zewnętrzne: - Parkingi, chodniki, - 600 m2 - Trawniki - 109 m2 2. Urząd Celny/Oddział Celny w Kielcach: ul. Ściegiennego 264 D a. Budynek dwu piętrowy - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 - powierzchnia biurowa - 830 m2 - powierzchnia korytarzy - 220 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia - 980,60 m2 - Cztery pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 9 szt. - pisuar - 3 szt. - lustra - 6 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 b. Teren zewnętrzny - Parkingi, chodniki, - 800,00 m2. - Trawniki - 500,00 m2 Budynki wyposażone są w kosze plastikowe na worki o pojemności 60 L i mniejsze. Budynki przy ul. Wesołej 56 - ok. 70 szt koszy, niszczarki. Budynek przy Ściegiennego - ok. 40 szt. koszy, niszczarki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FILPEX" JACEK FĄFARA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FILPEX" JACEK FĄFARA
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe FILPEX, ul. Olszewskiego 7, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211942,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207864,00
Oferta z najniższą ceną: 207864,00 / Oferta z najwyższą ceną: 391746,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Usługa społeczna - świadczenie usług pocztowych na rzecz Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- "Zakup i dostawa koksu przemysłowo - opałowego do ZSZ Nr 1 w Kielcach, ul. Zgoda 31 w roku 2024 r. - II"
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.