eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Kielce: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.
Numer ogłoszenia: 82624 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach , ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.publiczne@kie.mofnet.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA 1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych : a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg , - opróżnianie koszy oraz wymienianie w nich worków foliowych, b. Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu: - opróżnianie niszczarek i wymienianie w nich worków foliowych, c. Czynności wykonywane trzy razy w tygodniu: - odkurzanie wykładzin dywanowych, d. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - wycieranie na wilgotno parapetów i grzejników; - odkurzanie pajęczyn, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych, drzwi, krzeseł, foteli - utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych, 2) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i wejść: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - odkurzanie lub zamiatanie powierzchni podłóg, - mycie powierzchni podłóg, - czyszczenie wycieraczek zewnętrznych, - zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi Posadzki z kamieni naturalnych i lastryko. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn; - wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot itp., c. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - mycie drzwi i ścianek przeszklonych wiatrołapów, - mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych. 3) Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek: Powierzchnia łazienek: IC Kielce - 42,0m2, UC Kielce - 55,0m2 a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz nie dopuszczanie do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze - wycieranie dozowników sanitarnych - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych, - wycieranie na mokro parapetów i podłóg. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami, - mycie luster i szafek łazienkowych, - mycie ścian z glazury. 4) Sprzątanie pomieszczeń pozostałych m.in. archiwum, kotłownie, magazyny podręczne : Powierzchnie : Kotłownia IC Kielce - 28,0m2, (posadzka gresowa) Kotłownia UC Kielce - 25,0m2, (posadzka gresowa) Magazyny w IC Kielce - 45,0m2,(posadzka gresowa) Archiwum w IC Kielce - 60,0m2.(posadzka tarket) a. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie i wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych i regałów. b. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. (kotłownie) 5) Utrzymanie czystości i estetyki terenów na zewnątrz budynków: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - zamiatanie i odśnieżanie chodników (przed rozpoczęciem pracy urzędu). - W przypadku obfitych opadów śniegu lub powstania oblodzeń Wykonawca musi zapewnić osoby których zadaniem będzie wyeliminowanie zagrożeń i odśnieżenia ciągów pieszych. Piasek i sól do posypywania terenu zewnętrznego kupuje Wykonawca . b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie parkingów przy Izbie Celnej i Urzędzie Celnym, c. Czynności wykonywane według potrzeb w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie drogi dojazdowej do siedziby Izby Celnej w Kielcach oraz Urzędu Celnego w Kielcach (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - koszenie trawy - według potrzeb, - przycinanie krzewów i drzew - według potrzeb. 6) Codzienne wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady. 7) Mycie okien dwa razy w roku w terminach kwiecień i wrzesień 8) Dostarczanie do wszystkich obiektów zamawiającego w ramach oferowanej ceny sprzętu i środków higienicznych potrzebnych do sprzątania, papieru toaletowego, worków na śmieci, mydła w płynie, ręczników papierowych zgodnie z następującymi wymaganiami: - mydło w płynie do pojemników typu Merida nawilżające, glicerynowe o delikatnym zapachu, - papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do pojemników zamontowanych u Zamawiającego, w przypadku zastosowania innych rozmiarów papieru Wykonawca zamontuje nieodpłatnie dozowniki dopasowane do tych wymiarów); - ręczniki papierowe w listkach (składanka) dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze białym lub zielonym niepylące; - środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC lub kostki zapachowe, - odświeżacze powietrza o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci i niszczarek oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Do celów obliczenia zapotrzebowania na wyżej wymienione materiały informujemy, że w budynku Izby Celnej w Kielcach zatrudnionych jest 100 osób, a w Urzędzie Celnym i Oddziale Celnym w Kielcach przy ul. Ściegiennego w Kielcach 84 osoby. W budynku UC Kielce należy przy obliczeniach uwzględnić interesantów, którzy mogą korzystać ze środków higienicznych - ok. 30 - 35 osób/dzień. 9) Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające wykonały powierzone czynności: a. na terenie Izby Celnej w Kielcach w godzinach urzędowania tj. 7.30 - 15.30, w tym na terenie wydzielonej strefy w budynku Izby Celnej w Kielcach od godz. 12.00 do godz. 15.00 na terenie Urzędu Celnego w Kielcach od godz. 10.00 do godz. 17.00. w tym między godz. 10.00 - 14.00 utrzymanie czystość ciągów komunikacyjnych. b. realizacja w/w czynności w innych godzinach wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. c. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią liczbę osób gwarantujących rzetelność wykonania usług oraz poszanowania mienia Zamawiającego i jego pracowników. II. POWIERZCHNIE I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE OBJĘTE ZAKRESEM USŁUG SPRZĄTANIA Łączna powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi 2779 m2, a teren zewnętrzny wokół budynków 2010 m2. 1) Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56 a. Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100,00 m2 - powierzchnia biurowa ogółem -1120,0 m2 - powierzchnia korytarzy - 240 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 - Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: - muszle klozetowe - 10 szt. - lustra - 5 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350,00 m2 b. Budynek oficyny - parterowy - powierzchnia biurowa, komunikacja, sanitariaty (całkowita powierzchnia obiektu) z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 185,00 m2 - Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 2 szt. - kabina prysznicowa - 1 szt. - lustra - 2 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 2 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 c. Tereny zewnętrzne: - Parkingi, chodniki, - 600 m2 - Trawniki - 109 m2 2. Urząd Celny/Oddział Celny w Kielcach: ul. Ściegiennego 264 D a. Budynek dwu piętrowy - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 - powierzchnia biurowa - 830 m2 - powierzchnia korytarzy - 220 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia - 980,60 m2 - Cztery pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 9 szt. - pisuar - 3 szt. - lustra - 6 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 b. Teren zewnętrzny - Parkingi, chodniki, - 800,00 m2. - Trawniki - 500,00 m2 Budynki wyposażone są w kosze plastikowe na worki o pojemności 60 L i mniejsze. Budynki przy ul. Wesołej 56 - ok. 70 szt koszy, niszczarki. Budynek przy Ściegiennego - ok. 40 szt. koszy, niszczarki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie w ramach głównych usług co najmniej dwie główne usługi rozumiane jako dwa zamówienia sprzątania obiektów odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć świadczenie usługi sprzątania. Zamawiający uwzględni usługę zrealizowaną tj. zakończoną przed upływem terminu składania ofert, a także usługę trwającą nadal, pod warunkiem, że obejmowała sprzątanie obiektu/obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 (słownie : dwa tysiące metrów kwadratowych). W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce pok. nr 109 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.