Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-13
Kielce: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach
w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej
w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego
w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.
Numer ogłoszenia: 82624 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach , ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.publiczne@kie.mofnet.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA 1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych : a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg , - opróżnianie koszy oraz wymienianie w nich worków foliowych, b. Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu: - opróżnianie niszczarek i wymienianie w nich worków foliowych, c. Czynności wykonywane trzy razy w tygodniu: - odkurzanie wykładzin dywanowych, d. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - wycieranie na wilgotno parapetów i grzejników; - odkurzanie pajęczyn, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych, drzwi, krzeseł, foteli - utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych, 2) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i wejść: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - odkurzanie lub zamiatanie powierzchni podłóg, - mycie powierzchni podłóg, - czyszczenie wycieraczek zewnętrznych, - zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi Posadzki z kamieni naturalnych i lastryko. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn; - wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot itp., c. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - mycie drzwi i ścianek przeszklonych wiatrołapów, - mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych. 3) Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek: Powierzchnia łazienek: IC Kielce - 42,0m2, UC Kielce - 55,0m2 a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz nie dopuszczanie do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze - wycieranie dozowników sanitarnych - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych, - wycieranie na mokro parapetów i podłóg. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami, - mycie luster i szafek łazienkowych, - mycie ścian z glazury. 4) Sprzątanie pomieszczeń pozostałych m.in. archiwum, kotłownie, magazyny podręczne : Powierzchnie : Kotłownia IC Kielce - 28,0m2, (posadzka gresowa) Kotłownia UC Kielce - 25,0m2, (posadzka gresowa) Magazyny w IC Kielce - 45,0m2,(posadzka gresowa) Archiwum w IC Kielce - 60,0m2.(posadzka tarket) a. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie i wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych i regałów. b. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. (kotłownie) 5) Utrzymanie czystości i estetyki terenów na zewnątrz budynków: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - zamiatanie i odśnieżanie chodników (przed rozpoczęciem pracy urzędu). - W przypadku obfitych opadów śniegu lub powstania oblodzeń Wykonawca musi zapewnić osoby których zadaniem będzie wyeliminowanie zagrożeń i odśnieżenia ciągów pieszych. Piasek i sól do posypywania terenu zewnętrznego kupuje Wykonawca . b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie parkingów przy Izbie Celnej i Urzędzie Celnym, c. Czynności wykonywane według potrzeb w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie drogi dojazdowej do siedziby Izby Celnej w Kielcach oraz Urzędu Celnego w Kielcach (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - koszenie trawy - według potrzeb, - przycinanie krzewów i drzew - według potrzeb. 6) Codzienne wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady. 7) Mycie okien dwa razy w roku w terminach kwiecień i wrzesień 8) Dostarczanie do wszystkich obiektów zamawiającego w ramach oferowanej ceny sprzętu i środków higienicznych potrzebnych do sprzątania, papieru toaletowego, worków na śmieci, mydła w płynie, ręczników papierowych zgodnie z następującymi wymaganiami: - mydło w płynie do pojemników typu Merida nawilżające, glicerynowe o delikatnym zapachu, - papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do pojemników zamontowanych u Zamawiającego, w przypadku zastosowania innych rozmiarów papieru Wykonawca zamontuje nieodpłatnie dozowniki dopasowane do tych wymiarów); - ręczniki papierowe w listkach (składanka) dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze białym lub zielonym niepylące; - środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC lub kostki zapachowe, - odświeżacze powietrza o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci i niszczarek oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Do celów obliczenia zapotrzebowania na wyżej wymienione materiały informujemy, że w budynku Izby Celnej w Kielcach zatrudnionych jest 100 osób, a w Urzędzie Celnym i Oddziale Celnym w Kielcach przy ul. Ściegiennego w Kielcach 84 osoby. W budynku UC Kielce należy przy obliczeniach uwzględnić interesantów, którzy mogą korzystać ze środków higienicznych - ok. 30 - 35 osób/dzień. 9) Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające wykonały powierzone czynności: a. na terenie Izby Celnej w Kielcach w godzinach urzędowania tj. 7.30 - 15.30, w tym na terenie wydzielonej strefy w budynku Izby Celnej w Kielcach od godz. 12.00 do godz. 15.00 na terenie Urzędu Celnego w Kielcach od godz. 10.00 do godz. 17.00. w tym między godz. 10.00 - 14.00 utrzymanie czystość ciągów komunikacyjnych. b. realizacja w/w czynności w innych godzinach wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. c. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią liczbę osób gwarantujących rzetelność wykonania usług oraz poszanowania mienia Zamawiającego i jego pracowników. II. POWIERZCHNIE I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE OBJĘTE ZAKRESEM USŁUG SPRZĄTANIA Łączna powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi 2779 m2, a teren zewnętrzny wokół budynków 2010 m2. 1) Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56 a. Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100,00 m2 - powierzchnia biurowa ogółem -1120,0 m2 - powierzchnia korytarzy - 240 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 - Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: - muszle klozetowe - 10 szt. - lustra - 5 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350,00 m2 b. Budynek oficyny - parterowy - powierzchnia biurowa, komunikacja, sanitariaty (całkowita powierzchnia obiektu) z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 185,00 m2 - Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 2 szt. - kabina prysznicowa - 1 szt. - lustra - 2 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 2 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 c. Tereny zewnętrzne: - Parkingi, chodniki, - 600 m2 - Trawniki - 109 m2 2. Urząd Celny/Oddział Celny w Kielcach: ul. Ściegiennego 264 D a. Budynek dwu piętrowy - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 - powierzchnia biurowa - 830 m2 - powierzchnia korytarzy - 220 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia - 980,60 m2 - Cztery pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 9 szt. - pisuar - 3 szt. - lustra - 6 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 b. Teren zewnętrzny - Parkingi, chodniki, - 800,00 m2. - Trawniki - 500,00 m2 Budynki wyposażone są w kosze plastikowe na worki o pojemności 60 L i mniejsze. Budynki przy ul. Wesołej 56 - ok. 70 szt koszy, niszczarki. Budynek przy Ściegiennego - ok. 40 szt. koszy, niszczarki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie w ramach głównych usług co najmniej dwie główne usługi rozumiane jako dwa zamówienia sprzątania obiektów odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć świadczenie usługi sprzątania. Zamawiający uwzględni usługę zrealizowaną tj. zakończoną przed upływem terminu składania ofert, a także usługę trwającą nadal, pod warunkiem, że obejmowała sprzątanie obiektu/obiektów o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 (słownie : dwa tysiące metrów kwadratowych). W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce pok. nr 109 - Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.