Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Bytom: Usługa poligraficzna
Zadanie 1. Usługa kompleksowego przygotowania do druku i druk folderu
reklamowego CSRG S.A.
Zadanie 2. Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem oraz druków według wzorów Zamawiającego
Zdanie 3. Usługa wydawniczo-poligraficzna polegająca na przygotowaniu do druku i druk kwartalnika Ratownictwo Górnicze
Numer ogłoszenia: 125592 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna , ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 282-25-25, faks 032 2822681.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna Zadanie 1. Usługa kompleksowego przygotowania do druku i druk folderu reklamowego CSRG S.A. Zadanie 2. Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem oraz druków według wzorów Zamawiającego Zdanie 3. Usługa wydawniczo-poligraficzna polegająca na przygotowaniu do druku i druk kwartalnika Ratownictwo Górnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna Zadanie 1. Usługa kompleksowego przygotowania do druku i druk folderu reklamowego CSRG S.A. Zadanie 2. Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem oraz druków według wzorów Zamawiającego Zdanie 3. Usługa wydawniczo-poligraficzna polegająca na przygotowaniu do druku i druk kwartalnika Ratownictwo Górnicze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-0, 22.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dla zadania 1 - dwie usługi w zakresie kompleksowego przygotowania do druku i druk broszury reklamowej za min. 6.000,00 zł każda, dla Zadania 2 - dwie usługi poligraficzne za min. 5.000,00 zł każda dla Zadania 3 - jedną usługę wydawniczo-poligraficzną z min. 10.000,00 zł Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pomiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz (załącznik nr 5 do SIWZ) musi zawierać: dla zadania 1 - dwie usługi w zakresie kompleksowego przygotowania do druku i druk broszury reklamowej za min. 6.000,00 zł każda, dla Zadania 2 - dwie usługi poligraficzne za min. 5.000,00 zł każda dla Zadania 3 - jedną usługę wydawniczo-poligraficzną z min. 10.000,00 zł Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług są: a.poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b.w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa ppkt a).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie -zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie -zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie -zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla zadania 1 - dwie usługi w zakresie kompleksowego przygotowania do druku i druk broszury reklamowej za min. 6.000,00 zł każda, dla Zadania 2 - dwie usługi poligraficzne za min. 5.000,00 zł każda dla Zadania 3 - jedną usługę wydawniczo-poligraficzną z min. 10.000,00 zł;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2)Oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ), że Wykonawca - a.zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym projektem umowy i przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń, b.jest / nie jest płatnikami podatku VAT, c.zamierza / nie zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3)Dokument określony na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy PZP tj. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP alba informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ) 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8,10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium RP, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji: a.zmiany oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. b.ustawowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - REGISTRATURA parter budynku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryteriach oceny dotyczących Zadania 3 - poz. 1 Cena dotyczy ceny ryczałtowej przygotowania i druku 8 arkuszy drukarskich środka kwartalnika. Kryteria oceny dla Zadania 3 są nastepujące: 1.)Cena ryczałtowa przygotowania i druku 8 arkuszy drukarskich środka kwartalnika 70 pkt. 2.)Cena przygotowania i druku arkusza drukarskiego wkładki reklamowej 10 pkt 3.)Cena przygotowania i druku dodatkowego arkuszu drukarskiego wkładki reklamowej 10 pkt. 4.)Cena za przygotowanie i druk okładki kwartalnika 10 pkt..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa kompleksowego przygotowania do druku i druk folderu reklamowego CSRG S.A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowego przygotowania do druku i druk folderu reklamowego CSRG S.A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-0, 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem oraz druków według wzorów Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem oraz druków według wzorów Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-0, 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wydawniczo-poligraficzna polegająca na przygotowaniu do druku i druk kwartalnika Ratownictwo Górnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wydawniczo-poligraficzna polegająca na przygotowaniu do druku i druk kwartalnika Ratownictwo Górnicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-0, 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena przygotowania i druku arkusza drukarskiego wkładki reklamowej - 10
- 3. Cena przygotowania i druku dodatkowego arkuszu drukarskiego - 10
- 4. Cena za przygotowanie i druk okładki kwartalnika - 10
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ".
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.