eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa środków czystości dla ZUT w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Szczecin: Dostawa środków czystości dla ZUT w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 125706 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla ZUT w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawa środków czystości na każde wezwanie Zamawiającego do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale V ust. 1 pkt 2) specyfikacji, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: 1) Wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie sukcesywne dostawy środków czystości (rozumiane jako odrębnie zawarte umowy) wraz z dowodami, o których mowa poniżej, o wartości nie mniejszej niż równowartość kwoty 80 000 zł brutto każda. Każda z dwóch dostaw była wykonywana sukcesywnie (ratalnie) w ilości minimum 50 zamówień. Przez sukcesywną dostawę środków czystości Zamawiający rozumie taką dostawę która była wykonywana ratalnie tj. taka dostawa która przewidywała częściowe zamawianie produktów do zamawiającego (np. na każdorazowe wezwanie zamawiającego lub zgodnie z harmonogramem przewidzianym w umowie w trakcie obowiązywania danej umowy). Przez wartość, o której mowa w niniejszym punkcie rozumieć należy kwotę stanowiąca cenę (kwotę zapłaty wraz z należnym podatkiem VAT) z tytułu wykonania umowy. Jeżeli cena wyrażona była w walucie niepolskiej dla celów potwierdzenia spełniania wskazanego warunku zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalonej przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień dokonania odbioru przez odbiorcę. Nie ma obowiązku przedstawiania wszystkich dostaw głównych. 2) Potwierdzenie (wykazanie) wykonania usług, wymaganych na podstawie pkt 1 niniejszego ustępu nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa poniżej. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub, w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty zostaną złożone zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego; 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów; 5) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, wykonawca nie złoży zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 6) Wykonawca, który zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunku o którym mowa w dziale V ust. 1 pkt. 2) specyfikacji, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty do przedłożenie 1. W celu wykazania (potwierdzenia) zamawiającemu spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu wskazanego w dziale V ust. 1 pkt 2) specyfikacji, wykonawca złoży zamawiającemu następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, sukcesywnych dostaw środków czystości, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaz będzie zawierał: co najmniej dwie sukcesywne dostawy środków czystości (rozumiane jako odrębnie zawarte umowy) o wartości nie mniejszej niż równowartość kwoty 80 000 zł brutto każda. Każda z dwóch dostawa była wykonywana sukcesywnie (ratalnie) w ilości minimum 50 zamówień. Przez sukcesywną dostawę środków czystości Zamawiający rozumie taką dostawę która była wykonywana ratalnie tj. taka dostawa która przewidywała częściowe zamawianie produktów do zamawiającego (np. na każdorazowe wezwanie zamawiającego lub zgodnie z harmonogramem przewidzianym w umowie, w trakcie obowiązywania danej umowy), wraz z załączonymi dowodami, o których mowa w pkt 2.2) niniejszego ustępu; - wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 specyfikacji 2.2 Dowody potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. niniejszego ustępu zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dowodami takimi są: a. poświadczenia (np. referencje, protokoły odbioru) oraz każde inne poświadczenie wystawione przez odbiorcę wykonanej dostawy, z którego będzie wynikać, że dostawa została zrealizowana należycie; w odniesieniu do dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. b. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a. niniejszego punktu. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1 dostawę środków czystości wykonaną wcześniej na rzecz zamawiającego (ZUT w Szczecinie), wówczas wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2 lit. a. i b.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymagania określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów a. KARTA PRODUKTU PRODUCENTA: dokument zawierający fotografię produktu, wymiary produktu, opis i charakterystykę produktu z której musi wynikać użyteczność i wszelkie parametry określone przez Zamawiającego, przez użyteczność produktu Zamawiający rozumie cechy funkcjonalno-użytkowe opisane w Załączniku nr 1 w kolumnie nazwa produktu, oraz minimalne efektywne rozcieńczenia preparatów chemicznych. Karta produktu producenta oferowanego produktu musi pochodzić od producenta danego produktu, lub inny dokument zawierający powyższe dane. b. SKŁAD CHEMICZNY: jest to dokument zawierający skład chemiczny oferowanego produktu odpowiadający wymaganiom Zamawiającego określonym w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 kolumna nazwa produktu. Dokument opisujący skład chemiczny oferowanego produktu musi pochodzić od producenta danego produktu, lub inny dokument zawierający powyższe dane. c. KARTA CHARAKTERYSTYKI: jest to dokument zawierający co najmniej opis zagrożeń, które może spowodować określona substancja lub mieszanina chemiczna, a także podstawowe dane fizyko-chemiczne na jej temat, co do obszaru zastosowania preparatu. Karta charakterystyki oferowanego produktu musi pochodzić od producenta, lub inny dokument zawierający powyższe dane. d. INCI (Międzynarodowe nazewnictwo produktów chemicznych): jest to dokument zawierający nazewnictwo składników chemii gospodarczej oraz kosmetyków. W systemie INCI stosuje się angielskie nazwy związków chemicznych oraz łacińskie nazwy roślin. Dokument opisujący skład INCI oferowanego produktu musi pochodzić od producenta i musi być zgodna ze składnikami INCI, które wymaga Zamawiający lub inny dokument wskazujący skład oferowanych produktów odpowiadający wymaganiom Zamawiającego określonym w Załączniku nr 1 SIWZ w kolumnie nazwa produktu 2. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii. Na dokumencie przedkładanym jako kopia Wykonawca składa na piśmie oświadczenie o treści według następującego wzoru za zgodność z oryginałem stwierdzono. Oświadczenie o zgodności z oryginałem musi odnosić się do każdej strony przedkładanej kserokopii. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego działu muszą być przedłożone w języku polskim. Wymogu języka polskiego nie będą naruszać podane w dokumentach nazwy własne, składy chemiczne itp. Jeżeli jakiekolwiek dokumenty sporządzone są w języku innym niż polski, należy do nich dołączyć ich tłumaczenie na język polski , chyba że specyfikacja zezwala na przedłożenie dokumentów w innym języku. 3. Przedkłada się do oferty tylko te dokumenty które zostały wymienione w kolumnie wymagania, potwierdzenia i dokumenty załącznika nr 1 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w załączniku do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie; b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy - w tym zakresie; d) zmiana w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowana przez zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; e) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT podana w umowie cena brutto nie ulega zmianie; 2. Zmiana zawartej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W sprawach nieuregulowanych w zawartej umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem przepisów art. 139 - 151 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku konfliktu między postanowieniami zawartej umowy oraz załączonymi dokumentami, postanowienia zawartej umowy posiadają pierwszeństwo, w zakresie, w jakim umowa jest w stanie to określić. 5. Kwestie sporne powstałe w związku z realizacją zawartej umowy Strony zobowiązują się rozstrzygać w drodze mediacji, a w przypadku braku porozumienia, w drodze postępowania sądowego w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Jednostek Międzywydziałowych ZUT w Szczecinie, al. Piastów 48, IV piętro, pok. 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie 70-310 Szczecin al. Piastów 17, Kancelaria Główna, pok. 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.