Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Wrocław: Wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz stołówki szkolnej usytuowanej w Szkole Podstawowej nr 71 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 125706 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 71 im. Leona Kruczkowskiego , ul. Podwale 57, 50-039 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3430929, faks 71 3430929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp71.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz stołówki szkolnej usytuowanej w Szkole Podstawowej nr 71 we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe stołówki szkolnej usytuowanej w siedzibie Zamawiającego CPV 01100000- 8 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa CPV 01242000- 5 Jaja CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne CPV 15112000- 6 Drób CPV15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty CPV 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie CPV 15600000-4 Produkty przemiału ziarna CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze CPV 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 0.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że dysponują odpowiednim taborem samochodowym za pomocą którego będą realizować niniejsze zamówienie publiczne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Parafowany projekt umowy na wykonanie zamówienia publicznego - załącznik nr 5 do SIWZ.
Oświadczenie, z którego wynika, że cały proces obrotu oferowanym asortymentem artykułów spożywczych, spełnia wymogi obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych - załącznik nr 6 do SIWZ
Aktualne decyzje wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczające środki transportu (przedstawione w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) do przewożenia i transportu żywności.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpisywane będą one przez osoby nie wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej.
Wypis(y) z Ewidencji Działalności Gospodarczej traktowany jako pełnomocnictwo do podpisania oferty przez osobę fizyczną prowadząca działalność gospodarczą lub związki tych osób.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku, do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy i określa warunki zmian:
Zmiana cen (waloryzacja wynagrodzenia) na podstawie klauzuli indeksowej, tj. wskaźnika inflacji, stosowana raz w roku, począwszy od 1 marca 2013 roku, z uwzględnieniem średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w poprzednim roku, rubryka - Żywność i napoje bezalkoholowe - ogłaszanego przez Prezesa GUS;
Zmiana cen w przypadku zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych mających wpływ na ich wysokość.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp71.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 71 we Wrocławiu
ul. Podwale 57
50 - 039 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 17:00, miejsce: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 71 we Wrocławiu ul. Podwale 57 50 - 039 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.