eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr II (Kaktusy)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Gliwice: Przebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr II (Kaktusy)
Numer ogłoszenia: 125746 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr II (Kaktusy).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachu z poliwęglanu budynku Palmiarnii Miejskiej w Gliwicach, w pawilonie nr II (Kaktusy) - ok 321,00 m2. Zamówienie obejmuje m.in.: I Roboty przygotowawcze: 1. Ustawienie rusztowań zewnętrznych i zabezpieczenie ochronne rusztowań siatką. 2. Ułożenie pomostów roboczych w dolnym pasie konstrukcji dachowej. 3. Zabezpieczenie pawilonu folią ochronną i plandekami. II Wymiana pokrycia dachu: 1. Demontaż płyt z poliwęglanu wraz z uszczelkami i profilami mocującymi płyty. 2. Czyszczenie rozpuszczalnikami konstrukcji pełnościennych aluminiowych. 3. Montaż nowych profili nośnych aluminiowych mocujących płyty poliwęglanowe. 4. Montaż profili wyrównujących z PCV.5. Dostarczenie i montaż płyt z poliwęglanu dwukomorowego 16 mm Multi UV.6. Dostawa i montaż 2 szt. okien dachowych z siłownikami hydraulicznymi zasilanymi elektrycznie, sterowanymi z poziomu posadzki. 7. Montaż obróbek blacharskich aluminiowych i uszczelnień w połaci dachowej. 8. Wywóz materiałów z rozbiórki i utylizacja zdemontowanych materiałów. Uwaga: Należy zastosować płyty z poliwęglanu dwukomorowego gr. 16 mm w odmianie Multi UV z dwustronną powłoką chroniącą przed promieniami, o warunkach transmisji światła LT = 70 - 75procent i parametrach termoizolacyjnych na poziomie U = 2,4 W/m2K; profile aluminiowe standardowe (A2 i A3) oraz nietypowe, wykonane na zamówienie profile A1 lub równoważne. Grubość ścianek profili aluminiowych nie powinna być mniejsza niż 2 mm. Na styku poszczególnych odcinków profili należy stosować wkładki uszczelniające, szczeliny wieszaków płatwi należy uszczelnić silikonem pogodowym, odpornym na działanie temperatur i promieniowanie UV. Obróbki okapu oraz styku płyt na długości, wykonać z blachy aluminiowej malowanej proszkowo w kolorze RAL 7004. III Roboty antykorozyjne i malarskie: czyszczenie i odtłuszczenie elementów odsłoniętych w trakcie wymiany pokrycia i innych elementów wymagających uzupełnienia powłok malarskich. Uzupełnienie malowania odsłoniętych konstrukcji kratowych - zestaw malarski trójwarstwowy (farba podkładowa, warstwa pośrednia, farba nawierzchniowa) kolor RAL 7004. Łączna grubość zestawu zabezpieczającego powinna wynosić nie mniej niż 200 um. Załączniki: - Dokumentacja projektowa: - Remont dachu Palmiarnii Miejskiej w Gliwicach. Pawilon II - Kaktusy. - Branża budowlana - Projekt wykonawczy. - Ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - Przedmiar robót. Pawilon 2 Kaktusy. Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera również projekt czyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji nośnej ścian i dachu pawilonu palmiarni, które zostały wykonane w poprzednich etapach robót. Roboty malarskie dotyczą uzupełnienia malowania elementów konstrukcji odsłoniętych w trakcie wymiany pokrycia dachu (dot. ok. 10% konstrukcji stalowej). Istotne warunki zamówienia: 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty rozbiórkowe i demontażowe należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie uszkodzić roślin znajdujących się w pawilonie sukulentów. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Prace będą prowadzone w okresie od 1 lipca 2013 r. do 26 lipca 2013 r. t. j. w czasie wyłączenia palmiarni z użytkowania, jednak bez możliwości wyprowadzenia roślin. 4. Roboty należy prowadzić przy sprzyjających warunkach pogodowych. Wykonawca musi tak zorganizować prace aby zabezpieczyć rośliny przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych (folie, plandeki do osłony roślin podwieszone do kratownic, przemieszczane sukcesywnie wraz z postępem robót). W szczególności niedopuszczalne jest pozostawienie otwartego dachu na okres nocy lub dni wolnych od pracy. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej, lub równoważne co do parametrów technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 6. Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie palmiarni, celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót i placu budowy, czasu niezbędnego do zamówienia i transportu materiałów, itp. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. 8. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - zabezpieczenia roślin przed dewastacją, wyznaczenia stref niebezpiecznych w których istnieje zagrożenie z powodu możliwości upadku z wysokości narzędzi lub materiałów, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu odpadów pochodzących z rozbiórki, oraz przekazania Zamawiającemu karty odpadów po demontażu, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, w tym dotyczących robót na wysokości, antykorozyjnych i montażowych, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. 9. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - karty przekazania odpadów, - protokoły odbiorów częściowych, - dokładny opis zastosowanej technologii, - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesiena wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek wiedzy i doświadczenia podlega sumowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy którzy dysponują odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami do wykonania zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy w szczególności posiadają: A. PERSONEL KIEROWNICZY: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; B. PERSONEL WYKONAWCZY: - minimum 10 osób. Razem minimum 11 osób (personel kierowniczy + personel wykonawczy). W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Zmiany umowy: zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: a) zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego/wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, b) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, c) zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego/wykonawcy, d) rezygnacji przez zamawiającego z wykonania części prac z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy, e) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: - wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania, np. intensywnych opadów deszczu, - braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - wstrzymania prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich, - zmiany zakresu prac przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę - na wniosek zamawiającego bądź wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie, - zmiany podwykonawcy - na wniosek zamawiającego bądź wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - nieterminowego przekazania placu budowy, f) zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie terminu i sposobu realizacji umowy, g) zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c 44-109 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych - Sekretariat ul. Strzelców Bytomskich 25c 44-109 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.